Home / Berita Utama / Berita Nasional / Video Nik Aziz: Sesiapa Tampal Poster Pas Dapat Pahala

Video Nik Aziz: Sesiapa Tampal Poster Pas Dapat Pahala

Bulan PRU13 adalah bulan yang paling menguntungkan buat khawarij PAS,berbeza dengan umat Islam yang lain yang tidak menyertai PAS,tibanya pilihanraya khawarij PAS bertungkus lumus mengejar pahala kesemua dipermudahkan dengan pelbagai skim mudah milik pahala yang difatwakan oleh kepala taik khawarij .

Khawarij PAS hanya perlu menampalkan poster PAS untuk mendapatkan pahala,amat berbeza sekali dengan orang Umno seperti mana yang dikatakan oleh kepala taik khawarij hinggakan solat pun tak dapat pahala.

Pisau menyeru kepada umat Islam seluruh Malaysia jika berminat dengan pahala Nik Aziz pakat ramai ramai pi tampal poster PAS.
puki

“Ya Allah,Panjangkanlah Umor Aku,Moga Aku jadi MB sampai bila bila”

Pisau kata ” tampal poster dapat pahala,sign borang PAS dapat syurga…korang taknak? “

About pisau

10 comments

  1. Boleh tampal poster PAS banyak-banyak, tapi jangan lupa pulak… Sesiapa sahaja yang menyokong PAS walaupun sekadar menampal & memacak poster bermakna korang bersekongkol untuk mensyirikkan Allah swt. Korang jugak akan dipertanggungjawabkan nanti untuk menjawab kenapa Ibrahim Libya serta 13 orang lagi yang PAS declare sebagai syuhada sedangkan selepas 30 tahun, Hadi Awang mengatakan Negara Islam tidak wujud. Jadi 14 orang yang PAS kata Syuhada dan dikebumikan tanpa kafan, tanpa mandi & tanpa disembahayangkan korang kena la jawab. Sebab itu fardu kifayah. Korang jugak harus menjawab kenapa korang memilih pemimpin yang dah rosak aqidahnya… Sanggup ke menjawab nanti? Kalau sanggup, sila lah bekerjasama dengan PAS.

    http://mycybertrooper.net.ms/

  2. Sambung sket… Tu belum kira korang pun kena jawab duit tabung Memali yang diperuntukkan untuk balu dan anak-anak yatim Memali yang tidak disalurkan kepada mereka.

  3. orang lain bukae islae, dia dan geng nya saja termasok dap pkr tu je yang islae nyo biar la tak mengucap pon.INI LAH JENIS MANUSIA YANG DAH ANGKOH, RIAK DAN TAKKABUR, MENTANG2 LAH DOA NYA DI TERIMA ALLAH SWT DAH MULO LUPO DIRI, AKU LAH YANG HEBAT DALAM MEMAHAMI ISLAE, AKU SAJA LAH YANG TAHU HUKUM HAKAM ISLAE, AKU SAJA LAH YANG SUNGGOH NAK ISLAE, ORANG LAIN SEMUA TOLAK ISLAE, AKU DAN KUNCU AKU LAH YANG BOLIH MASOK SYURGA, ORANG LAIN SEMUANYA MASOK NERAKO!!!HEBAT MUNG NIK AZIZ DIH, TENGOK LA MUNG MATI SEKSOK, JAWAB LA MUNG SENDIRI APO HOK MUNG DOK BUAT, BUAT SESAT HABIS ORANG LAIN SEBAB IKUT MUNG.

  4. Assalamualaikum..

    Main2lah dgn fatwa wahai Nik Aziz Nik Mat.. kau tanggunglah di akhirat nanti membuat fatwa kejahilan sehingga umat Islam keliru dan berbalah.. kau tk buat kerja mendamaikan ummah dan mengajak pd Islam tp kau sibuk untuk berbalah dgn UMNO berbalah dgn parti2 politik.. kau khianat dgn Allah wahai Nik Aziz..

    Umur kau pada adatnya sudah lanjut.. kau sepatutnya jadikan diri kau yg dh lanjut usia dan dipuja oleh penganut PAS itu untuk berdakwah cara yg Nabi sampaikan.. Mukharimul Akhlak (akhlak mulia) cara yang Allah suka.. cara yang hikmah.. bukannya taksub dan assobiyyah dgn parti PAS..

    Bila bersuara..kau bercakap terlalu RIAK.. kau UJUB dgn manusia.. kau tolak i’tiqad usaha manusia tidak beri bekas pada ketentuan Allah Ta’ala (Ahlul Sunnah Wal Jamaah)..sehingga kau letak perancangan parti kau lebih hebat.. kau letak kudrat kau dan parti kau yg beri bekas pd sesuatu sehingga parti kau sudah tidak kenal Allah lagi pada saat ini..

    Wahai Nik Aziz..tidak takutkah kau dengan kematian.. sedangkan kau telah banyak melukakan hati-hati Muslimin lain.. berterusan kau nafi dan kufur dgn nikmat Allah.. kau sesatkan beribu manusia dlm PAS, kau pisah2 jiwa-jiwa manusia dari berdamai hanya kerana TAKSUB pada parti pimpinan kau..PAS..

    Aku bimbang kau tak mampu mohon ampun pd beribu manusia yg kau rosakkan pemikiran dan silaturrhaim mereka.. Aqidah fahaman mereka.. apakah kau rasa cukup selamat di Mahsyar nanti dengan kepuasan sekarang?

    Wahai anak Nik Mat.. kau terlalu biadab dengan orang-orang yang berselsih pendapat dengan kau.. kau tidak ada adab dalam berkhilaf.. apabila suatu hujah Al-Quran dikeluarkan maka kau gagal menjawab, kau akan beremosi dengan jawapan nafsu. Kau pamerkan sifat BEBAL dan MENGELUARKAN kata2 kesat semata-mata mahu menakutkan dan menghina pihak lain.. sedangkan Allah SWT itu Tuhan Yang Maha Pemberi Rahmat dan Maha Pengampun.. kau mula bertindak melebihin Zat Allah Yang Maha Esa..

    Wahai Nik Aziz.. kau bertaubatlah sebelum pintu tertutup.. kau sedarlah betapa ramai manusia dlm PAS yg menjadi degil dan keras hati serta taksub pada parti yang kau ketuai.. sehingga mereka sgt membenci sesama saudara Islam hanya kerana beza faham.. kemudian disuburkan dengan fitnah.. benci mereka terlalu dalam.. kau ulang2 fitnah pada UMNO menolak Islam supaya rasa benci marah pengikut PAS dibakar-bakar setiap kali pilihanraya.. sedangkan kau sendiri yang hina HUDUD.. kau tidak benar dalam berkata-kata tentang hukum Allah.. kau berat sebelah dalam mengadili sesuatu masalah.. kau letak PAS seolah-olah seperti agama.. kau tidak pernah fikir dan muhasabah apakah kesan nya, dikampung2 bertelagah dgn penuh jahil.. sedangkan disisi Allah mungkin sebaliknya..

    Pernahkah kau menangis mengenangkan betapa ramai insan jahil dalam PAS yang tidak bersolat tapi hanya taksub bernafsu pada PAS?

    Kau sangat Munafik..pada UMNO kau hukumkan tolak Islam padahal mereka tidak pernah lakukan.. tapi kau sendiri yang hina dan tolak Islam secara harfiyyah.. kau hina Kerasulan Muhammad Al-Amin.. kerana mahu membela politik Kafir Harbi di Pulau Pinang tentang Maulid Nabi.. kau hina Ke-Esaan Allah Ta’ala sebelum kau U-Turn semula.. Kalimah Allah SWT adalah Tauhid Ketuhanan Allah.. tapi begitu mudah kau permainkan Aqidah bersama sekutu kau Abdul Hadi dan Rejim Pakatan Rakyat.. apakah ini ciri daie? atau kau adalah jelmaan SYAITON yang mahu merosakkan anak Adam?

    Semoga Allah beri petunjuk dan pelihara diriku jangan jadi seperti kau.. dan semoga kau diberi hidayah.. jika kau enggan berubah moga AZAB ALLAH YANG MAHA PEDIH BUAT KAU WAHAI NIK ABDUL AZIZ BIN NIK MAT.. AMINN YA ROBBAL A’ALAMIN..

    Wallahualam..

  5. Bila Cikgu Nik Aziz kata pangkah Pas masuk syurga, korang pertikai. Dia kata tampal poster Pas dapat pahala pun korang pertikai juga. Pening Cikgu Nik Aziz. Nape la korang tolak peluang keemasan ni, ni offer tau yang bukan selalu datang, 4 atau 5 tahun sekali baru Cikgu Nik Aziz buat offer.

    Nak tanya korang. Larat kah korang nak sembahyang tongang terbalik, puasa sebulan sampai badan jadi melengkong. Korang terpaksa buat tu semua kerana nak kan pahala supaya dapat masuk syurga kan. So bila Cikgu Nik Aziz offer hanya dengan tampal poster Pas dah dapat pahala, hanya dengan pangkah Pas dah boleh masuk syurga. Tunggu apa lagi, sauk saja lah bro… tak kan korang nak bior Karpal Singh, Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng senang2 saja masuk dalam syurga kerana mereka bertanding guna lambang Pas. Sedangkan korang sembahyang bagai nak mampus, puasa bagai nak mati .. belum tentu dapat pahala lagi, bila dah tak ada pahala dengan apa korang nak beli tiket untuk masuk syurga.

    Ikut jer la fatwa Cikgu Nik Aziz tu .. selesai masalah pahala dan syurga kita. Amacam ?????

  6. Ada kawan tanya saya nape panggil Cikgu Nik Aziz, dia pernah jadi cikgu kah, apasal tak panggil Tokguru. Saya jawab memang lah dia tu cikgu sebab duk mengajar orang dekat sekolah agama. ” Tokguru ” tak sesuai sebab panggilan itu hanya untuk orang yang betul2 faham islam dan hormat Allah swt. Bila bab dosa-pahala pun dia yang nak tentukan, bab syurga-neraka juga dia yang nak tentukan .. ini sudah masuk campur (interfeare) dalam urusan kuasa Allah swt .. maknanya dah tak ada rasa hormat lagi kepada Allah swt.

  7. tampal kat kepala otak nya lagi dapat pahala besor, mati terus masuk syurga dibawah kangkang bini dia

  8. nik aziz ni saorang ahli politik yang bodoh, yang berasaskan pendidikan ugama dan mahu berdakwah melalui platform politik, politik pula di penuhi olih berbagai jenis makluk.
    dia tadak akan berjaya sebalik nya dia diperkudakan olih pihak tertentu macam sekarang ni olih DAP adan PKR.
    DAP tahu kelemahan nik aziz apabila buat2 jinak2 mesra dan menyokong ISLAM maka nik aziz pun kecik tapak tangan stadium di tadah nya, kawan DAP pula apa lagi, ini peluang yang terbaik, kita kipas2 habis niz aziz ni, nik aziz pula tersungkur tersondol la jadi nya dengan tidak disedari. Kenapa begitu?, sebab nya DAP sokong kita , dia suka ISLAE, tapi hakikatnya DAP commercialisekan nik aziz yang bodoh ni. apa2 yang DAP buat semuanya untk ISLAE kita kononnya. mako dengan itu la mati hidup lagu mano pun parti nik aziz tak dapat dipisahkan macae isi dengan kuku la katakan dengan DAP. DAP memang bijak mengambil kesempatan ini dengan bergurukan tok alim singapura PAP tu, ini semuanya strategy PAP la macamana dia mengambil dan menjadikan singapore macae dok ado la ni. juga dalam masa yang sama nik aziz konon nya nak berdakwah pada dua tigo ekor berok tu sunggoh2 supayo masok islae, sorry la nik aziz demo kena tipu, mereka tunjuk amat mesra islae tapi mereka musuh paling besar ISLAM, bapa saudara Rasulullah SAW yang tidak memusuhi ISLAM pun mati dalam keadaan tidak ISLAM, ini kan pula musuh besar ISLAM iaitu Josept…..dan kuncu2 nya tu nak masok ISLAM dengan hasil dakwah nik aziz? iNILAH LAH YANG NIK AZIZ DOK LARA BERDAKWAH PADA DUA TIGO EKOR BEROK TU, Wallah hu’alam. lebeh punah lagi generasi ISLAM akan datang apabila mereka menfitnahkan ALLAH SWT dalam bible mereka.
    WALLAH HU’ALAM.

  9. Orang Melayu vs Fatwa.

    Saya pelik sangat dengan orang melayu ni. Sikit sikit minta fatwa. Sikit sikit nak ikut fatwa. Sampaikan nak pilih parti mana untuk nak bela nasib orang melayu sendiri pun nak minta fatwa juga. Seolah2 orang melayu ni hidup dan bergerak dipandukan oleh fatwa. Agaknya kalau tak ada fatwa maka orang melayu dah tak tahu nak buat apa dan tak tahu nak tuju ke mana. Lemahhhhhhh nya orang melayu. Jumuddddddd nya kepala hotak orang melayu.

    Nik Aziz buat fatwa Orang Umno Sembahyang Tak Dapat Pahala .. panik habis seluruh orang Umno termasuk yang jahil dan yang ulamak, takut sungguh sembahyang tapi tak dapat pahala. Nak tanya sikit … siapa besar ? Allah kah atau Nik Aziz ?

    Hadi Awang buat fatwa Party Umno Kafir dan Sokong Umno Jadi Kafir .. panik habis seluruh orang Umno termasuk yang jahil dan yang ulamak, takut sungguh jatuh kafir kerana berjuang dan menyokong perjuangan Umno. Nak tanya sikit … siapa besar ? Allah kah atau Hadi Awang ?

    Nik Aziz kata Umno Tolak Islam .. pakat melenting habis orang Umno termasuklah yang bergelar ulamak. (Tolak islam pekejadahnya kalau Umno tak berhenti2 duk bina mesjid, bina surau, repair mesjid, repair surau, beri bantuan sekolah agama, beri bantuan sekolah pondok, perkemaskan undang2 enakment islam disetiap negeri dalam negara ini). Nak tanya sikit .. fahamkah kita makna TOLAK ?

    Ni yang terbaru dengar kata PKR duk pulun nak minta Fatwa dari Nik Aziz untuk menghalalkan orang bisex jadi PM. Labih hebat lagi katanya dah ada Fatwa dari Yuosof Qardawi yang menghalalkan bisex boleh menjadi pemimpin kepada umat islam.

    Pertanyaan saya kepada seluroh orang Umno dan orang melayu .. macam mana kalau Nik Aziz dan Yusof Qardawi keluarkan fatwa HARAM BAGI UMAT ISLAM UNTUK MENGUNDI PARTI SELAIN DARIPADA PARTI DAP, BALASAN NERAKA KEPADA ORANG YANG TIDAK MENGUNDI PARTI DAP .. adakah semua orang melayu akan hanya mengundi Parti DAP kerana takut tak dapat masuk syurga seperti yang di fatwakan oleh Nik Aziz dan Yusof Qardawi.

    Boleh ikut FATWA tapi kena pakai otak lah sama. Mengundi lah IKUT RASA dan BUKAN IKUT FATWA.

  10. konfem aku memang pangkah PAS…pahala weh…eh maksud pangkah aku..bangkang tau…hahahahaha….

    xpaham aku…nabi pun penah kene tegur isu pahala dosa kalau tak silap aku dr allah…betulkan if ada kesilapan ilmu aku ni…

    betapa…urusan pahala dosa urusan allah sahaja…ish…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *


This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top