Home / Berita Utama / Ulama PAS Cabar Tuhan!?
Ulama PAS Cabar Tuhan!?

Ulama PAS Cabar Tuhan!?

PAS sekarang ini dilihat sudah melampau.Kita semua tahu bagaimana PAS menjadikan agama dan akidah sebagai dagangan untuk meraih undi.Kemudian nama Allah turut  dijadikan modal PAS untuk membuktikan kesetiaan mereka kepada DAP.

Melihat kepada perkembangan diakar umbi yang meruncing tiba tiba PAS tarik handbrake,disergahnya DAP seolah keputusan yang mereka buat menyokong nama Allah untuk gunakan oleh evengelis didalam bible . Kemudian ada juga suara suara sumbang pemimpin haprak pakatan menyalahkan Umno kerana mempolitikkan nama Allah .

Inilah satu contoh bagaimana minda rakyat diremehkan,seolah umat Islam kepala otaknya dilutut maka boleh diperbodohkan sekupang dua..

Selepas aksi korner baring Nik Aziz dan Hadi,Dewan Ulama PAS main peranan sergah tuhan DAP. Semenjak dua menjak nih..Pisau tengok satu usaha dilakukan damage control untu memulihkan imej PAS sebagai watak jalang tunggangan DAP.

Tindakan Harun Taib sergah tuhan DAP tetap tidak merubah hakikinya PAS sebagai jalangan politik yang masih sedap selingkoh bersama parti yang cukup anti kepada Islam..

mansor gila

Pisau kata “ini satu contoh munafik..dalam masa sergah..tapi tetap berkulum lidah jugak! “

About pisau

6 comments

  1. hahaha..

    sian lembu-lembu umno, ustaz/ustazah ajar taknak dengar, dok mengaji dengan utusex/tv3suku je….patut la orang panggil macam…

    nak debat isu ni, kalau berani, call aku yidin 010-7666855, tapi ahli umno boleh debat ke?najib kata debat bukan budaya padahal bacul..

    wakakaka…………..umno=lembu..

  2. babi betul puak pencacai nie…aku cal tk dpt..banyak kali aku try…kau ni bacul la yidin…nama klau yidin..bahasa dlm tulisan cina kata ‘mamposss’…patut pun…

  3. PAPAGEMUK sokong PAS macam babi .
    PAPAGEMUK terima BR1M macam babi …ha ha ha
    PAS = PARTI AJARAN SESAT
    PKR = PARTI KELUARGA RETAK ….ha ha gilo mu PAPAGEMUK

  4. Terima kasih kpd papagemuk kerana anda telah pun membuktikan betapa bebalnya kamu. Setidak-tidaknya “usaha” kamu telah berjaya menguatkan lagi keyakinan kami umat Islam supaya tidak tersalah pilih parti yg ternyata sesat lagi menyesatkan.

  5. x elok duk bgduh sesama kita..sesama melayu.,sesama islam..lbh baik kta bsatu padu demi negara yg trcnta ini..jgn jdi sprti “lembu dicucuk hdung”..gunalah akal kurniaan Allah S.W.T dgn bijak dan sbaik yg mgkin..ayuh kta sma2 bgkit.,sedar n bjuang demi agama,bangsa dan negara kta..dan cbalah bfkran t’bka serta bfkiran positif.. :-)

  6. Hari ini Bok Lokman, seorang ustaz yang tak bertauliah tuduh bagi bantuan BR1M kepada rakyat macam janji Iblis tapi dia lupa iblis lah yang mengawal lidahnya hari ini.

    Nik Aziz pula kata UMNO macam kominis tapi dia lupa PAS semacam sebuah parti ajaran sesat. Mengeluarkan fatwa sesuka hati. PAS adalah PARTI AJARAN SONGSANG DAN SESAT!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *


This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top