Home / Berita Utama / Berita Nasional / Setev Shaariibu Dakwa Pemimpin Pakatan Fitnah Najib.PI Bala Bawak Bala Kepada Pakatan!
Setev Shaariibu Dakwa Pemimpin Pakatan Fitnah Najib.PI Bala Bawak Bala Kepada Pakatan!

Setev Shaariibu Dakwa Pemimpin Pakatan Fitnah Najib.PI Bala Bawak Bala Kepada Pakatan!

Kilang fitnah PKR sejak akhir akhir ini punyai masaalah, sejak dari dulu lagi mereka tidak pernah gagal mengeluarkan pelbagai produk fitnah untuk sajian menjadi halwa telinga kepada para penyokong dan menghasuti rakyat.Propaganda mereka mudah,pembohongan yang diulang ulang hingga ia akan kelihatan benar. Cuba kita lihat bagaimana kes Altantuya ,dahulunya kembali senyap dan sudah basi apabila Raja Petra orang yang pertama membuat dakwaan kononnya pembabitan Rosmah dan Najib membuat pengakuan bahawa kesemua ceritanya adalah rekaan semata mata.Malah beberapa individu didalam ceritanya juga tidak wujud.

Kemudian puak haprak ini mendakwa Rosmah berada dilokasi pada tarikh dan waktu  Altantuya dibunuh. Heboh satu negara ceramah ceramah pakatan bagaikan sarkis menjadikan modal untuk membuat fitnah. Pembohongan diulang ulang lagi.. Ramai yang percaya fitnah ini..kemudian..keluarlah bukti dibawah ini..

rosmah

Tarikh dan masa seperti yang didakwa oleh Raja Petra dan SD Bala pada ketika itu ternyata satu pembohongan besar dan fitnah. Rosmah berada di satu majlis menghargai anak anak yatim.Malah Najib secara terbuka melakukan sumpah laknat beberapa kali di masjid dan Pisau sendiri menyaksikan di dewan PWTC beliau melakukan sumpah bahawa dirinya dan Rosmah langsung tidak mengenali Altantuya dan terbabit didalam isu ini.

setev

Kilang fitnah haprak pakatan konsisten melakukan pembohongan,pelbagai skrip dan drama dibuat untuk memberi persepsi yang buruk kepada pemimpin negara.Dr Setev Shaariibu juga mendakwa pemimpin pakatan berbohong. Bayangkan ayah kepada mangsa turut mempertahankan Ds Najib dan Rosmah.

Hari ni Deepak muncul dan beberapa portal pembangkang yang diketahui ramai terlalu banyak terbukti melakukan pembohongan menghidangkan kembali lauk basi. Skrip lama diulang …bohong lagi..fitnah lagi..

Banyak lagi skrip pembohongan dan fitnah  digarap sebegitu rupa seolah para pemimpin Umno ini tidak tahu halal dan haram,seolah pemimpin Umno ini tidak tahu syurga dan neraka. Begitulah gambaran yang diberikan. Bagi mereka yang bebas akal pemikirannya sudah pasti dapat bezakan mana yang tipu dan benar..mana yang logik mana yang tak logik.

Bagi mereka yang sudah dihasut,pemikiran yang penuh dengan kebencian amarah sudah pasti tidak mampu berfikiran dengan waras.Keling Karpet seperti Deepak kantoi beberapa kali,tidak konsisten dan dilihat gagal melaksanakan tugas..Maka terpaksa lah haprak pakatan cari kaki putar belit seperti PI Bala..

Walaupun mengetahui P Balasubramaniam seorang pembohong,seperti biasa khidmat orang seperti ini amat diperlukan disaat kredibiliti jalan cerita skrip pembohongan sudah terpecah tembelang.Rakyat bukan bodoh dan buta,apa yang haprak pakatan cuba gambarkan seolah Najib dan Rosmah orang yang tidak ada agama..seolah pasangan pemimpin negara ini tidak tahu dosa dan pahala..

 

Kepada jentera propaganda haprak pakatan..carilah idea baru..dah basi isu Altantuya tu..bohong tak habis habis..takkan korang suka sangat dengan lauk basi ni.. semua isu recycle..mulanya Suaram panas kononnya Mahkamah Perancis nak dakwa Najib..kemudian apabila kantoi berbohong..timbul pulak Deepak.. nak bohong rakyat pun biar la nampak logik sikit.. Saifudin,Bardtuya dan barisan pemimpin PKR..sudah sudah la bohong rakyat..

Sumpah Najib di dalam masjid..

Pisau kata ” skrip lama dan basi haprak pakatan dikitar semula..”

About pisau

7 comments

  1. Ada dua perkara yang saya rasa terkilan tentang isu ni:

    1) Kenapa Razak Baginda tidak ada rasa terpanggil untuk menafikan yang Altantuya tu ada kaitan dengan DS Najib? Bukankah dia pernah bekerja dengan DS Najib? Kerana nafsu dialah kes ni boleh timbul. Kerana ‘kecerdikan’ dia dalam menangani isu inilah tak pasal-pasal kes dalam kain dia dicalitkan ke muka orang lain.
    Tidakkah dia rasa berdosa membiarkan orang lain difitnah kesan dari perbuatan dia sendiri? Sampai bila dia nak bersembunyi dalam lubang cacing tu?

    2) Kenapa Bala dan geng2 dia dibiarkan menghina mahkamah.. menyebarkan fitnah ini secara berterusan?
    Takde kah dalam peruntukan undang-undang Malaysia untuk mengekang dan menghalang mereka2 ni daripada terus-terusan menabur fitnah?

  2. Taktik basi pakatan pembangkang mengulang ngulang pembohongan mereka agar pembohongan mereka nampak macam real……..ingat ingat lah dosa fitnah tu…

  3. Bagi aku benda ni jadi isu sebab melalui mahkamah, dua orang dituduh membunuh altantuya ni. Hukuman mati pun dah dijatuhkan. Sapa 2 orang ni? Dua orang ni adalah ahli pasukan gerak cepat polus yang ditugaskan sebagai khusus sebagai bodyguard timbalan perdana menteri ketika itu iaitu ds najib tun razak. Atas motif apakah dua org tertuduh ini nak bunuh altantuya? Takda kaitan kangsung antara dua orang ni dgn altantuya. Takkan dua orang ni tiba2 bangun pagi dan rasa tiba2 nak pergi bunuh alyantuya. Kaitan kjobscope dia yang buatkan orang link kan dia dgn ds najib. Tu je….

    • Sapa Altantuya?. Beliau kekasih razak baginda dan razak baginda lah yg mengarahkan polis bodo ni bunuh altantuya kerana xtermampu bg duit kerana pompuan ni pakai duit banyak sngt.

  4. Kita jangan layan pembohunganx pkr haprak,ini dok tunggu hendak d Selinap oleh ahli mereka sendiri

  5. najib gentleman bersumpah, tapi anu-war ada?

  6. ada macam2 ketagih,ketagih dadah,ketegih rokok,ketagih kopi,tapi ada satu jenis ketagih yg baru dikesan walau dah lama menular,.. KETAGIH DENGAR AUTA ALJUBURI…hanya menular dikalangan PR shj,kerana mereka tidak mempunyai vaksin pencegah, iaitu AKAL…

Leave a Reply


This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top