Home / Berita Utama / Berita Nasional / Rakyat Malaysia Semuanya Binatang – Nik Aziz
Rakyat Malaysia Semuanya Binatang – Nik Aziz

Rakyat Malaysia Semuanya Binatang – Nik Aziz

Sejak kita merdeka hinggalah sekarang,setiap batang tubuh rakyat Malaysia pasti akan menerima bantuan kerajaan dalam pelbagai bentuk.Di beri subsidi sejak keluar dari perut ibu hinggalah menjadi warga mas.Tak kira tua muda,bangsa atau agama..

 

Nik Aziz hari ini dah berfatwa, adek kakok,abe,pok cik mokcik…dah jadi binatang serupa ayam dan lembu..Beginilah..yang taksub dengan Nik Aziz..elok jangan jadi sebahagian 28juta ayam dan lembu rakyat Malaysia..Jadilah manusia  sepertimana yang Nik Aziz mahukan yang walaq dan taat kepada beliau..

Gambar dibawah ini adalah contoh bagaimana “ayam dan lembu” beratur  mendapatkan BR1M. Selepas ini anda dinasihatkan jangan terima bantuan kerajaan..Patuhlah kepada fatwa Nik Aziz !

br1mvoucher BR1M

Ketika jutaan rakyat Malaysia bersyukur dengan pelbagai bantuan yang diberikan Kerajaan Pusat, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebaliknya menyamakan usaha murni itu sebagai ‘memberikan hampas kelapa dan padi serta jerami kepada ayam dan lembu’.

 

Menurut Menteri Besar Kelantan itu, pemberian wang ringgit sangat mendapat sambutan kerana sama dengan ayam dan lembu yang akan datang sekiranya manusia memberikan haiwan tersebut makanan yang digemari.

 

Sehubungan itu, beliau menambah, pemberian wang ringgit adalah salah di sisi Islam kerana ajaran Islam yang sebenar adalah memberikan ilmu kepada manusia.

 

“Orang yang menawarkan (wang) kepada orang, (sama seperti) kalau kita panggil ayam nak suruh ayam datang dekat, kita tabur hampas kelapa, tabur padi. Kalau nak panggil lembu kita bubuh (bagi) jerami.-utusan

 

 

Pisau kata ” tiap kali dia buka mulut..PAS lingkup”

 

About pisau

13 comments

  1. uiks…budusnya…ni la kata nabi..nanti muncul org2 yg mengaku islam..tp membawa perpecahan…

    tak bagi bantuan..katanya kerajaan zalim…tp bila bg bantuan…katanya kiasa mcm tu plak…teringat kisah lukman hakim…yg kesimpulannya…jgn ikut pandangan org selagi apa kita buat tu yg terbaik…

  2. “Sehubungan itu, beliau menambah, pemberian wang ringgit adalah salah di sisi Islam kerana ajaran Islam yang sebenar adalah memberikan ilmu kepada manusia.” Habis yang Nik Aziz hulur dalam gambar ni apa benda? Nyanyuk doh la Nik Aziz ni. Dia buat takpa, orang lain buat tak boleh. Ini ke perangai seorang yang dipanggil ‘Tok guru’, samakan orang dengan binatang? Nauzubillah.
    http://4.bp.blogspot.com/_NYqYx2qGl4o/TNDMWoNPT2I/AAAAAAAAHTY/4nhCJK2zths/s1600/nikmoney1.png

  3. Walaupun aku tak suka Nik Aziz, tp dlm hal kenyataan dia tu, aku lebih berpendapat dia maksudkan cara tu je sama. Maksudnya kalau nak tarik perhatian ayam tabur padi, tarik perhatian manusia tabur bantuan/duit. Korang je salah faham.

    Tapi Nik Aziz dah lupa ke dia hulur duit kat orang Asli masa PRK lepas? Siap ada gambar. Yg tu hapa? Hooo tu bukan bantuan, tu rasuah politik. So tak samalah mcm BN hehehe. Dah tu plak, selama ni Kerajaan PAS dok hingaq kata depa miskin tak boleh buat itu ini sebab Kerajaan Pusat tak bagi bantuan. Kalau dah kata cara tu salah, apsal ungkit/mintak? Bantuan tu bukan duit ka? POOOOOOODAAAAA!

  4. Betul tu, setiap kali dia buka mulut dan berkata-kata, musibah akan menimpa Pas..

  5. N Ajis cakap serupa lancau ….buka mulut saja bau pekung ….yang tu tak boleh, yang ni tak boleh. Hang pi melingkup buang lah ……

  6. dia dh nyanyok lh…bru je blik dri umrah…dh nk ibarat org ni mcm haiwan…bila xbg duit nnti,ckp krjaan mkn duit rakyat…bila dibg pda rkyt,haiwan plk dianggapnya….i rse lah tok serban ni terlalu taksub smpai xsdr apa yg dia ckp 2 btul ke x…dlu kua knyataan Rasulullah 2 mcm “mat2″ yg lain…apa ni…memalukn jela…i rsa jgk dia ni rsa jelez sbb rmai pngikut dia trima bntuan BR1m 2…apa lah org tua ni…insaf2 lah…Pas akn rosak dibbkn anda NIK AZIZ…klu dh mcm 2…nnti org yg kurang upaya mnta sdekah,jgn bg duit…bdk2 dtg raya umh jgn bg duit…ptut lah kelantan mundur ke blkng dlm pelbgai aspek…ni d sbbkn mnusia yg trlalu takabur n gila kuasa…nyah kau dri PAS

  7. Bro Pisau..gua nk tambah sikit jer.. “Di beri subsidi sejak keluar dari perut ibu hinggalah menjadi warga mas”…bukan sejak keluar dari perut, tapi sejak doctor kata mengandung jer kerajaan dah jaga..kena buat buku merah..kena pg check..amk ubat..klinik kesihatan@desa byk..FREE plak tu..x de perkataan dah gua nk bg kat si bangka AJIS ni..ckp dia semua x blh pakai..tgk je la nanti apa jadi kannn…

  8. Haram: bantuan kepada rakyat
    Wajib: derma kepada parti

    Ular akhir zaman!

  9. dulu nik aziz ajak pengikut nya dari mazhab PAS supaya berkawan dengan SYAITAN. maka ALLAH kabulkan kata kata keramahnya.Al kisah kini dia jadi BAPAK KPD BINATANG2 YANG TERIMA BR1M dan juga BAPAK SYAITAN2, kpd ANWAR + kit siang +karpal + guan eng.

  10. pengikut PAS yang terima BR1M pun termasuk dalam golongan seperti yang TGNA katakan tuh..haha..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *


This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top