Home / Berita Utama / Berita Nasional / Projek Pembangunan PAS Kepada Rakyat! BN Selangor Pasti Tumbang.

Projek Pembangunan PAS Kepada Rakyat! BN Selangor Pasti Tumbang.

Penganalisis politik di Lembah Klang hari ini melihat BN Selangor sudah pasti akan tewas teruk.Menurut pengarah strategik pilihanraya PKR selama 50 tahun BN tidak membawa pembangunan di Selangor.Apa yang dijanjikan tidak pernah ditepati,Slogan BN hanyalah omong kosong.

Cabaran yang dihadapi oleh Pengerusi BN Negeri Selangor Datuk Seri Najib amat getir,masakan tidak kerajaan pakatan begitu mementingkan kebajikan rakyat yang selama ini ditindas dan tidak dipedulikan.

Kita ambil contoh PAS Selangor,berjaya buat pertama kali dalam sejarah membuat projek pembangunan . Kempen ceramah mereka dengan menunaikan janji pembangunan pasti akan menarik sejumlah penyokong dan pengundi yang ramai.Gambar dibawah adalah salah satu kempen yang mampu membunuh BN Selangor.

Kepada badan perhubungan Umno Negeri Selangor. Diharap ambil serius pendekatan PAS yang sudah mula membawa pembangunan ke serata cerok kampung.Gambar dibawah menjadi bukti sebuah banggunan baru dibina dengan prasarana moden memudahkan pengguna membuat caruman lebih selesa.

jamban

Pisau kata ” tengok gaya projek macam ni..comfirm BN kalah di Selangor beb.. seram sejuk dah ni”

About pisau

13 comments

  1. Alamak!!! Habis la BN kali ni…. Kita cuma mampu bina KLCC, KLIA… Tapi mana mampu BN bina Jamban!

    http://mycybertrooper.net.ms/

  2. Tengok!!! Berdiri segak sekalian pakatan pecacai menyambut ketibaan seseorang VIP. Pastinya Nuar Berahim untuk merasmikannya.

  3. Berapa Juta projek jamban tu??

  4. mampos bn kali ini. putrajaya bakal berpindah tangan. tengok pakatan rakyat apa yg mampu dibangunkannya. sebuah JAMBAN indah yg serba lengkap dgn kemudahan moden. selama bn memerintah, apa yg mampu dibuat? lcct, klia, lebuhraya, klcc, menara petronas, sepang circuit dan 10 – 20 buah projek mega. itu yg nk dibanggakan sangat!!! mana nk setanding dgn kemampuan pakatan rakyat, baru memerintah selangor selama 5 tahun, dh mampu membina sebuah JAMBAN!!! gila betul….

  5. Ha ha ha ha ha !!!! sakit perut bacanya… sebelum ada jamban yang serba canggih ni, rakyat Selangor ni buat business dalam bushes belakang rumah masing2. Kesiankan BN tak jaga lansung kebajikan rakyatnya.

  6. Jamban termoden ni dilengkapi dengan kemudahan air panas dan sejuk….dengan kertas jamban yang termahal….BN pasti tak mampu..habislah BN…

  7. Buat jamban pun nak ambil gambar. Apa punya gila publisiti

  8. trdemark aljuburi kenalah didahulukan

  9. BJ1M.(Bantuan Jamban 1 Malaysia)…satu rakyat satu jamban.Datuk Seri Najib pun tak pernah terpikir.malah kerajaan PAS dan pakatan sudah berfikiran jauh.nampak sangat pakatan/PAS akan menang besar di selangor..!tahniah.

  10. hahahaha….guling2 aku bace lorang pnye komen…but be aware dear followers…..their i.e. PR pro blogger had activate their game by menabur fitnah….I glad if u all can ask your fellow friend (gegamai) active in the cyber world and give them back with factual fact that can deny every single allegation by them….Insya Allah Selangor will back to pangkuan ???????? cube teka

  11. TAKAT BUAT JAMBAN X PAYAH HEBOH HEBOH ,BERAPA LA SGT DIA PUNYA KOS ….

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *


This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top