Penganalisis politik di Lembah Klang hari ini melihat BN Selangor sudah pasti akan tewas teruk.Menurut pengarah strategik pilihanraya PKR selama 50 tahun BN tidak membawa pembangunan di Selangor.Apa yang dijanjikan tidak pernah ditepati,Slogan BN hanyalah omong kosong.

Cabaran yang dihadapi oleh Pengerusi BN Negeri Selangor Datuk Seri Najib amat getir,masakan tidak kerajaan pakatan begitu mementingkan kebajikan rakyat yang selama ini ditindas dan tidak dipedulikan.

Kita ambil contoh PAS Selangor,berjaya buat pertama kali dalam sejarah membuat projek pembangunan . Kempen ceramah mereka dengan menunaikan janji pembangunan pasti akan menarik sejumlah penyokong dan pengundi yang ramai.Gambar dibawah adalah salah satu kempen yang mampu membunuh BN Selangor.

Kepada badan perhubungan Umno Negeri Selangor. Diharap ambil serius pendekatan PAS yang sudah mula membawa pembangunan ke serata cerok kampung.Gambar dibawah menjadi bukti sebuah banggunan baru dibina dengan prasarana moden memudahkan pengguna membuat caruman lebih selesa.

jamban

Pisau kata ” tengok gaya projek macam ni..comfirm BN kalah di Selangor beb.. seram sejuk dah ni”

It's only fair to share...

pisau

13 Comments

  • Reply
    23/03/2013

    Alamak!!! Habis la BN kali ni…. Kita cuma mampu bina KLCC, KLIA… Tapi mana mampu BN bina Jamban!

    http://mycybertrooper.net.ms/

  • Reply
    23/03/2013

    Tengok!!! Berdiri segak sekalian pakatan pecacai menyambut ketibaan seseorang VIP. Pastinya Nuar Berahim untuk merasmikannya.

  • Reply
    23/03/2013

    Berapa Juta projek jamban tu??

  • Reply
    23/03/2013

    mampos bn kali ini. putrajaya bakal berpindah tangan. tengok pakatan rakyat apa yg mampu dibangunkannya. sebuah JAMBAN indah yg serba lengkap dgn kemudahan moden. selama bn memerintah, apa yg mampu dibuat? lcct, klia, lebuhraya, klcc, menara petronas, sepang circuit dan 10 – 20 buah projek mega. itu yg nk dibanggakan sangat!!! mana nk setanding dgn kemampuan pakatan rakyat, baru memerintah selangor selama 5 tahun, dh mampu membina sebuah JAMBAN!!! gila betul….

  • Reply
    24/03/2013

    Ha ha ha ha ha !!!! sakit perut bacanya… sebelum ada jamban yang serba canggih ni, rakyat Selangor ni buat business dalam bushes belakang rumah masing2. Kesiankan BN tak jaga lansung kebajikan rakyatnya.

  • Reply
    24/03/2013

    Jamban termoden ni dilengkapi dengan kemudahan air panas dan sejuk….dengan kertas jamban yang termahal….BN pasti tak mampu..habislah BN…

    • Reply
      24/03/2013

      tunggu nuar brahim mai pasang pintu… kesian kat najib, selangor x leh rampas dah lepas ni. tu la dulu org selangor minta jamban, hang pa p buat klia… haa…haaa…

      • Reply
        mhg
        24/03/2013

        lkomen nih paling menyayat hati

  • Reply
    24/03/2013

    Buat jamban pun nak ambil gambar. Apa punya gila publisiti

  • Reply
    25/03/2013

    trdemark aljuburi kenalah didahulukan

  • Reply
    25/03/2013

    BJ1M.(Bantuan Jamban 1 Malaysia)…satu rakyat satu jamban.Datuk Seri Najib pun tak pernah terpikir.malah kerajaan PAS dan pakatan sudah berfikiran jauh.nampak sangat pakatan/PAS akan menang besar di selangor..!tahniah.

  • Reply
    11/04/2013

    hahahaha….guling2 aku bace lorang pnye komen…but be aware dear followers…..their i.e. PR pro blogger had activate their game by menabur fitnah….I glad if u all can ask your fellow friend (gegamai) active in the cyber world and give them back with factual fact that can deny every single allegation by them….Insya Allah Selangor will back to pangkuan ???????? cube teka

  • Reply
    17/04/2013

    TAKAT BUAT JAMBAN X PAYAH HEBOH HEBOH ,BERAPA LA SGT DIA PUNYA KOS ….

Leave a Comment



Hit Counter provided by Curio cabinets
Show Buttons
Hide Buttons