Home / Berita Utama / Berita Nasional / PKR Dakwa Kematian Anggota PGA Satu Lakonan!
PKR Dakwa Kematian Anggota PGA Satu Lakonan!

PKR Dakwa Kematian Anggota PGA Satu Lakonan!

Parti PKR dakwa serangan pengganas keatas anggota polis hanya satu lakonan , Tian Chua mewakili PKR menyatakan isu dan konflik ini hanyalah rekaan Umno semata mata.

Nilai nyawa pejuang negara yang terkorban sekarang ini dimomokkan demi kepentingan politik jijik haprak pakatan. Barisan pimpinan pakatan awal awal lagi sudah bersedia menunggu untuk menyerang parti pemerintah jika sesuatu berlaku keatas konflik yang haprak pakatan cipta sendiri.

Kita semua tahu penipuan kematian berulang ulang kali oleh Suhardi semasa Bersih untuk bangkitkan kemarahan perusuh agar mengadakan revolusi..Namun kantoi..apabila Suhardi mati 3 kali berturut turut di hari yang sama.

20130302-011759.jpg

20130302-011807.jpg

PKR dan Pakatan sudah terbiasa dengan pembohongan dan skrip ciptaan sendiri,kematian anggota PGA dilihat sebagai satu agenda politik Umno,begitulah betapa bebal dan bodohnya haprak pakatan.

20130302-014826.jpg

PKR sebenarnya terbabit secara langsung didalam konspirasi ini apabila pihak risikan Filipina mendedahkan pembabitan Anwar dan pemimpin PKR Sabah telah terbabit untuk mencetuskan keganasan di Sabah.

20130302-012252.jpg

2 anggota PGA yang gugur bukan dihargai sebaliknya pakatan haprak hina dengan pelbagai tuduhan. Pahlawan negara yang gugur di perlekehkan sebaliknya penjenayah yang mampus kan dibela oleh barisan peguam dan pemimpin mereka habis habisan.

20130302-013247.jpg

Pisau kata “al-fatihah”

About pisau

8 comments

  1. eh? rupanya dlm pkr bnyk jugak babi menyamar jd org. tian chua the batu tu rupanya babi. bukan nk ucap takziah, (eh, babi mana tau takziah) senang2 dia kata itu semua lakonan. celaka haram jadah sungguh. nyawa melayu tak perlu dihargai bagi tian vavi chua. itu pasal, tian vavi chua pernah melanggar mati tentera berbangsa melayu!!!

  2. Puak puak ni kan bisa belako?….buat sidang dewan bawah pokok le….

  3. Lakonan KEPALA BAPAK DIA. Nyawa bukan untuk LAKONAN. PARIA CINA NI, dia tau nak politik saja.

  4. Pkr. Anwar ibrahim. Tian. Jonathan. Abby abadi. La. Babi. Sial. Pasukan polis sudah terbiunuh Demi. Menjalankan tugas menjaga. Negara pon. Dipolitik. Begun la. Melayu. Kita. Bersatu. Dlm pilihan raya. Pasttikan. Barisan.menang.

  5. ni yang wat org geram ni…org gadai nyawa utk negara dia bole ckp lakonan…dia ada nampak produser filem ker kat LD tu? polis dan askar utk negara bukan utk dipolitikkan. kalau pembangkang memerintah sekalipun tetap polis dan askar berkhidmat utk negara..bingai punya org.

  6. aku x tau kenapa masih ramai org yg menyokong anwar…

  7. sial la PR ni, babi anjing, bangang, kepala hotak kau lakonan, ingt terkorban nyawa ni leh bt main2 ke?babun, sial!!!!!!!!!!!

  8. Pukimak punya cina…. Yang terkorban tu melayu….. Mana pergi cina2 pukimak yang lain….. Lari!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *


This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top