Satu berita yang tak kurang menariknya,Timbalan Ketua Menteri 1 Dr Mansor yang baru di tabalkan telah mendapat endorsement dari penduduk Penanti.

Berlaku kekecohan di Pasar Malam Permatang Tok Elong,Penanti akibat rasa tidak puas hati sebilangan peniaga pasar malam akibat perbezaan harga sewa tapak, apabila pihak penganjur pasar malam tidak dapat menyelesaikan masaalah,mereka telah menghubungi Dr Mansor,belia turun dengan harapan dapat menyelesaikan masaalah,namun diberitakan belia sendiri mendapat masaalah apabila di baling telur,kerana tidak dapat membantu masaalah peniaga pasar malam. ada ura ura mengatakan puncanya ada sikap pilih kasih dengan mengenakan kadar sewa yang berlainan terhadap peniaga pasar malam,barang kali yang menyokong PR atau pun kroni penganjur pasal malam di kena kan bayaran yang murah,semurah mana Pisau tidak pasti pulak.

Diberitakan,selepas di baling telur di mukanya,Dr Mansor bergegas pulang kerana berasa dia tidak diperlukan di tempat kejadian.

Apakah yang dapat tafsirkan dari peristiwa ini,adakah belia tidak diterima & dihormati oleh penduduk Penanti?

Pisau kata ” Nak selesaikan masalaah, tapi dapat masaalah”

It's only fair to share...

pisau

9 Comments

  • Reply
    Desperado
    23/07/2009

    Kah..kah..kah! ADEH…SAKIT PERUT AKU! TADAK KA SAPA-SAPA AMIK GAMBAR TELUQ ATAS DAHI DIA?

  • Reply
    murad guaq
    23/07/2009

    haha..pisau.. kawan aku kata memang dia kena baling telur hahaha..kes tapak pasar malam tak boleh selesai,dia dapat hadiah telur

  • Reply
    23/07/2009

    bertelur kat dahi.telur tembelang lagi elok

  • Reply
    Anonymous
    23/07/2009

    Gua caya laaa…padan muka depa lempag telog, tu laa kalau dah tak rajin turun padang muka pun jarang nampak nah ko hang dapat laa susah nu hang cross jambatan p kawasan hang kena baling telog itu nasib baik bukan telur busuk seminggu lum tentu hilang..

  • Reply
    23/07/2009

    Salam sejahtera,
    Ishhhh!… awat sampai jadi lagu tu. Orang besaq negeri nombor dua tu. Bukan orang koman.
    Kalau marahpun jangan le sampai baling dengan teloq. Teloq busuk ka, teloq biasa…
    Adakah ini semua terjadi kerana ajaran pembangkang yg selalu dok suruh orang merusuh dan tunjuk perasaan?
    Kesian dia… sain pun belom keghin lagi hampa dah boh dia dgn teloq. Hampa tak segan kat abang nuaq ka? Mansor tu oghang kuat dia. Malulah dia. Oghang Penanti sendiri dok balun wakil rakyat dgn teloq….
    Hampa tak boleh pakat ka? Pakat pakat la baik-baik supaya jadi Pakatan….

  • Reply
    23/07/2009

    hahaha buat poll sapa yang patut di baling teluq best ni

  • Reply
    23/07/2009

    lontar tahi lembut pun elok gak tu

  • Reply
    23/07/2009

    betul ke ni ?? kesian kat Dr mansor ..silap jg kat org Pakatan sendiri yang kenakan harga sewa pilih kasih

  • Reply
    27/04/2010

    YANG JELAS ORANG MELAYU YANG SEKONGKOL DENGAN Pu..Kau ..Ra… jadi kuda, bukan kuda biasa tapi kuda yang pandai makan gula-gula… Melayu Tak Sedar Diri…

Leave a Comment



Hit Counter provided by Curio cabinets
Show Buttons
Hide Buttons