Home / Berita Utama / berita pisau / Pelajar kristian menghina umat islam bersolat didalam gereja, kerja kurang ajar dan biadap ini harus di ambil tindakan

Pelajar kristian menghina umat islam bersolat didalam gereja, kerja kurang ajar dan biadap ini harus di ambil tindakan

Lihat video diatas,betapa kurang ajar mereka ini,langsung tidak di didik untuk menghormati agama orang lain,Ini lah realiti sebenar yang berlaku diluar sana, hormat menghormati hanyalah omongan kosong. Sifat kurang ajar dan biadap memang ada didalam diri mereka.

Umat Islam harus mengambil tindakan atas kebiadapan mereka ini,Pisau menyeru agar laporan polis di buat agar tindakan di ambil terhadap mereka ini. jangan cuba kurang ajar dan menghina Islam nanti buruk padahnya!!!!

Pisau menyeru semua rakan blog war warkan berita ini!

It's only fair to share...

About pisau

15 comments

  1. TQ Bro… aku dah publishkan dah clip tu kat blog aku, memang cibai anak haram kristian tu…

  2. memang diaorang ni semua akan derita sengsara samaada dalam kehidupan maupun dalam kematian..hehehe..

  3. salam..kalau x slh mereka ni dah diambil tindakan..

  4. orgmuda,
    bila tindakan diambil terhadap mereka? apa bentuk tindakan yg diambil? kalau dpt nyatakan lebih bagus. kita amat perlukan penjelasan.

  5. pisau, cuba siasat apakah tindakan telah diambil atau tidak.

    jika belum.

    pihak kami akan membawa isu ini ke parlimen Malaysia & Kem Pelajaran Malaysia. dalam masa yang terdekat.

    diharap pisau tidak hanya menyebarkan sahaja.

  6. orang muda.

    sila berikan maklumat apakah tindakan yang telah diambil supaya pisau dapat sebarkan dan jangan hanya cakap ‘kalau x salah’ ini adalah kenyataan yang kurang jelas.

  7. anak kristian jahanam ni…..inilah padahnya makan babi terlampau banyak. Agama orang lainpun tak tahu nak hormat…

    memang dasar kapir harbilah korang ni….

    apa perasaan korang kalu agama kau orang aku hina?

    tentu kau marahkan…..sekarang aku nak hina korang secukup-cukupnya nak tak?……

    paderi-paderi bangsat semua tolong perbetulkan budak-budak korang….bangsat

    • Orang kampung
      takkanlah gara gara tu je semua orang beragama kristian kena…mungkin itu salah diorang sebab tak hormat..tapi kami yang tak bersalah ni tak payah lah nak babitkan…sampai paderi yang tak tau apa apa pun kau nak babitkan…

  8. Assalamualaikum semua,

    Jangan mereka ni main-mainkan Agama suci…

    Nanti kalau kalau mereka sendiri akan mengucap Syahadah..tidak mustahil. Hidayah itu hak Allah.

    Dewasa ini Agama Islam, Al-Quran..Masjid sudah seolah-olah jadi ‘bahan’ bagai sesuatu komlompok Politik untuk mencapai matlamat mereka. Malah ayat suci pun dibaca sewenangnya oleh bukan Islam dengan sokongan PAS sebuah parti yang berImej amat Islam dari segala yang Islam di bumi Allah ini.

    Akibatnya, Agama suci kita tidak disegani lagi seperti dulu. Apatah lagi budak remaja sebegini. Mereka melihat realiti sekeliling kita.

    Yang bersalah adalah umat Islam sendiri yang terlalu longgar dengan musuh dalam selimut yang berpura-pura baik hanya hendak mengenakan antara kita. Peliknya ada yang sedar tetapi pura pura tidak sedar.

    WaAllahuAlam.

  9. maaf sy x berapa pasti,cepat tangkap budak2 ni..kasi ISA..

  10. Salam,

    Sedikit teguran kepada mereka yang memberi komen. Kalau boleh hindarkan dari menggunakan perkataan kesat terhadap mereka yang telah menghina Islam. Kita tidak mahu meletakkan diri kita serendah mereka.

    Saya cadangkan kita semua membuat laopran polis secara individu maupun organisasi.

    Saya akan bawa perkara ini ke JKK masjid rumah saya dan akan membuat laporan polis di balai polis putra heights. Diharap kita bertindak beramai-ramai demi menuntut pengadilan.

    wasalam.

  11. salam bro..ni lah HARAMJADAH
    kita ajar depa ni sampai lumat. celaka

  12. sy x setuju dgn melayu angkat..jgn salahkan PAS..klu nk tau selidik dlu UMNO..jgn salahkan sesiape..cube tgk anak2 kite skrg sllu tgl solat apetah lg berdoa n membaca al quran.tgkla..sampai anak2 kapir laknatullah pon dh berani memperlekehkan agama kita…salah sape ek tu?xkn salah PAS kot.klu ibu bapa dorg UMNO cmne?haha.muhasabah diri kita…apela kamu ni melayu angkat.sape yg memerintah negara malaysia ek?sape mkn cili die terasa pedasnye..cetek btul pemikiran anda wahai melayu angkat..memalukan melayu je..

  13. hamba Allah: sy x setuju dgn melayu angkat..jgn salahkan PAS..klu nk tau selidik dlu UMNO..jgn salahkan sesiape..cube tgk anak2 kite skrg sllu tgl solat apetah lg berdoa n membaca al quran.tgkla..sampai anak2 kapir laknatullah pon dh berani memperlekehkan agama kita…salah sape ek tu?xkn salah PAS kot.klu ibu bapa dorg UMNO cmne?haha.muhasabah diri kita…apela kamu ni melayu angkat.sape yg memerintah negara malaysia ek?sape mkn cili die terasa pedasnye..cetek btul pemikiran anda wahai melayu angkat..memalukan melayu je..

  14. slm bro…
    ni baru ko dpt vid bdk2 main2 agame lain…video bdk kristian wat main agama lain..
    ko blum tau ade lg yg same cm gni..
    cume yg bebrbeza,org Islam lak main2 kn agama kristian…ade berlaku kat cni cume x di videokan…ko emo x kisah,aku emo amcm?komen2 korg mmg bez…bez gler…

Leave a Reply

Your email address will not be published.


x

Check Also

Beza Najib Dengan Maharaja DAP Pulau Pinang.

   Perdana Menteri Malaysia tak sama taraf dengan maharaja dinasti Lim.    ...


Hit Counter provided by Curio cabinets