Home / Berita Utama / Berita Nasional / PAS Dakwa Umno Rakam Video Seks Nabi Muhammad!

PAS Dakwa Umno Rakam Video Seks Nabi Muhammad!

20130329-014354.jpg

Khairul Fahmi Mat Som ,Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda Pas Pusat perlihatkan mentaliti haprak pakatan cukup busuk dan kotor.Inikah contoh yang baik untuk diteladani oleh umat Islam?
Pemimpin parti khawarij ini dakwahnya lain macam,Dia mahu umat Islam membenci Umno dengan menghina Nabi Muhammad SAW.

Ini politik tahap low class,paling bangsat gampangnya melacurkan agama. Inikah yang dimahukan oleh pengundi yang boleh terjemahkan kepada kemenangan untuk menjadi kerajaan?

Khawarij PAS tidak pernah lupa untuk hina Nabi Muhammad SAW,bermula dengan Tok guru khawarij Nik Aziz hinggalah kepada para penganutnya. Dari nama Allah,syurga neraka,,ayat quran,agama Islam hinggalah kepada rasul kesemuanya dijadikan bahan politik.

Yang melakukan zina dan perlakuan rendah moral adalah pemimpin haprak pakatan,asalkan menentang Umno,kesemuannya dihalalkan.

Khawarij PAS anggap mereka yang bukan menganut Isle PAS bukanlah Islam sebenar,pahala adalah hak milik kepala bapak khawarij PAS.Mana mana pihak yang tidak sehaluan akan dihukum kafir dan masuk neraka.

Tanpa mengira idiologi ,sosialis atau komunis,pengemar seks bebas,pluralisme dan liberal,semua ini dihalalkan asal memusuhi Umno.Nik Aziz tidak punya hal bersekongkol dengan syaitan sekali pun asalkan dapat memuaskan hati beliau yang cukup hitam dan kesumat.

Khawarij PAS diajar untuk menyerang Umno dengan cara apa sekalipun. Anak jatuh longkang disalahkan Umno. Bini lambat balik rumah pun disalahkan Umno. Anak sendiri merempit pun disalahkan Umno.

Pisau kata ” patut mau ludah je kat muka mamat nih”

About pisau

10 comments

  1. dah tak de modal la tu buat andaian yg menempah neraka percuma. kalau tak tobat jgn harap dapat syafaat nabi.
    terang2 kandungan percakapan tentang hukum hakam org tua gayuh kopok nik & gedebe puaka hadik guwang tu bercakap ikut sedap mulut aje. umno lah lebih banyak bertapis-tapis berkata tentang islam sebab takut dok jadi sengupo pas haprak ape lagi pkr bangsat tu.

  2. Menjelang PRU13 ni macam-macam perkara telah direncanakan untuk meraih simpati dan undi rakyat Malaysia… Janganlah buat perkara yang boleh mencetuskan kekeliruan umat Islam.. Malaysia aman dan tenteram tanpa PELIWAT dan BISEKSUAL.. Itu janji Wan Azizah..

  3. Khairul Fahmi Mat Som…….kau jenis manusia PUKIMAK. Kami orang UMNO lebih sayang nabi dari jenis manusia dalam parti kamu. Jenis syiah gaban

  4. itu lah tahap pemikiran pas. pas sbnarnya perosak agama.”PARTI AJARAN SESAT” pukimak ni patut anto tapak kaki kat muka dia.

  5. Kalau yaa pun nak kaitkan dgn pemimpin pakatan jgnlah disebut pasal Nabi Muhammad pula kaitlah dgn anwar ke, mat sabu ke, badrul amin ke adalah kaitanjuga. Memang Meman dasAr munafik, mana2 pegi pun tersserlah kemunafikan dan kejahilan mereka

  6. klau da tok guru nya pun kata,Nabi s.a.w pun semasa kecil sama dgn mamat-mamat kpg,jadi x heran lah mangkok2 ayun nya,sewaktu dengan tok guru nya

  7. hidup pas takbirrrrrrrrr

  8. umno bodoh overdose rosmah x pakai tudung x reti nk komen ke? salam ngan bukan muhrim plak tu. dah pegi haji tp smpai skarang x pakai tudung. noob. kenape x nk ckp pssal dosa umno ni sebok ckp dose pas? bingai najib_______________________ dap cabar bedebat dlm bahase arab rasenye die nk terima ke cabarannye? (pssssssss :bahasa arab plak tu)

  9. Saya kalau jumpa mamat ini saya akan ludah dekat muka dia

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *


This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top