Anwar Ibrahim:Sandiwara Ketum Parody

Anwar Ibrahim:Sandiwara Ketum Parody

Read More »

Liwat II : Jude Pereira Dedahkan Diminta Mengaku Ada Konspirasi

Portal Malaysia-today hari ini mendedahkan bahawa Pegawai Penyiasat kes liwat II melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim, DSP Jude Blacious Pereira pernah cuba diminta untuk membuat satu kenyataan media mengakui bahawa kes berkenaan memang satu konspirasi politik ke atas Anwar. Dalam ...

Read More »

Hanya Di Pulau Pinang..

Di Pulau Pinang maharaja Dap bebas melakukan apa saja.Kuasa ditangan mereka, undang undang dibawah tapak kasut mereka. Beruntunglah dengan kuasa yang paling besar dinegeri Pulau Pinang, dengan kuasa yang ada maka rakyat marhain hanya tunduk patuh apatah lagi diajar dengan ...

Read More »

Tun Dr Mahathir Mohamad dedahkan 18 muka surat diri Wan Azizah mengenai tingkah laku ANwar…?

Tun Dr Mahathir Mohamad dedahkan 18 muka surat diri Wan Azizah mengenai tingkah laku ANwar…?

Misteri sama ada benar atau tidak Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail pernah menulis surat setebal 18 muka surat kepada bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad yang menceritakan tabiat sebenar suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim akhirnya terjawab. Ini ...

Read More »

Demo PKR Sabotaj Program Penerangan Tan Sri Shafie Di Permatang Pauh Gagal..

Demo PKR Sabotaj Program Penerangan Tan Sri Shafie  Di Permatang Pauh Gagal..

Sebentar tadi berlangsung program penerangan tertutup mengenai kes Anwar oleh pendakwaraya Tan Sri Shafie. Kehadiran lebih 300 orang ini mendapat sambutan panas walau pun dibuat secara tertutup. Yang menarik di luar kawasan Politeknik Permatang Pauh sekumpulan kecil penyokong lebih kurang ...

Read More »

Siapa Bagi Arahan, Taichi Haprak Pakatan Perguna Sirul

Siapa Bagi Arahan, Taichi Haprak Pakatan Perguna Sirul

Kita semua tahu perbicaraan membabitkan kes Altantuya telah berakhir dengan mahkamah menjatuhkan hukuman gantung terhadap tertuduh.. Apa yang menariknya didalam kes ini haprak pakatan seboleh mungkin mahu eksploitasi sebanyak mungkin untuk burukkan Ds Najib. Sirul melarikan diri ke Australia, disana ...

Read More »

Kesan Menakjubkan Selepas 3 Hari – N.izzah

New politic… haha mempersembahkan teknik baru menguruskan badan. Ianya disahkan amat berkesan dan teknik menguruskan badan ini di sertai orang ternama seperti Anwar Ibrahim… Pisau kata “boleh percaya ka kat janda puaka ni”

Read More »

Liwat 2 DSAI : Dialog Bersama Shafee Abdullah, Keterangan Sulit Saiful Ketika Anwar Meliwatnya

Liwat 2 DSAI : Dialog Bersama Shafee Abdullah, Keterangan Sulit Saiful Ketika Anwar Meliwatnya

Semua orang tentu nak tahu apakah Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah merasa gerun atau tidak kena berdepan dengan barisan 14 peguambela Datuk Seri Anwar Ibrahim yang semuanya handal belaka dalam perbicaraan rayuan kes liwat Saiful Bukhari Azlan. Ini adalah salah ...

Read More »

Drama PKR, Nyamuk dan Jawatan TPM Low Class…

Drama PKR, Nyamuk dan Jawatan TPM Low Class…

Nyamuk pun dah boleh dijadikan bahan propaganda murahan haprak pakatan.. Cubaan meraih simpati memang tak boleh blah.. Macam lah Anwar sorang saja dok dalam jel.. orang lain pun dok jugak dalam jel tak adalah merungut pasal nyamuk.. Sebelum tu Nurul ...

Read More »

Anwar and I ,Peguambela Anwar Dedah Kerja Jahatnya..

Yuktes dedahkan perbualan beliau dengan Anwar. Betapa Anwar amat terdesak malah video torpedo Anwar menghentam ChinaDoll juga menurut perbualan mereka berdua benar benar berlaku.. Ramai yang dah mula sedar siapakah Anwar.. semua orang tahu majlis peguam juga pernah mengeluarkan kenyataan ...

Read More »
This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top