Home / Rencana / Misteri Entiti Mahkluk Asing Dalam Kain Nik Aziz.

Misteri Entiti Mahkluk Asing Dalam Kain Nik Aziz.

entiti
Gambar ini telah diambil oleh seorang penyokong totok Pas dan beliau terkejut ada sesuatu yang menyerupai binatang keluar dari dalam kain Nik Aziz.
Sebelum itu beliau memohon maaf diatas penyiaran gambar ini dan ianya bukan untuk tujuan fitnah atau untuk memalukan Nik Aziz Nik Mat melainkan sekadar berkongsi mungkin sesuatu yang pelik.
Difahamkan gambar kelihatan Nik Aziz sedang menyelak atau terselak kain ini diambik masa beliau menghadiri satu majlis, mungkin beliau terlupa atau sebagainya Wallahuaalam persoalannya, cuba anda perhatikan apa yang ada dalam kain Nik Aziz itu, ternampak seolah-olah satu benda hidup seperti berkepala, ada mata, ada tangan.
Penyokong Pas totok yang mengambil gambar hanya mahu berkongsi sesuatu yang pelik supaya rakyat boleh buat andaian sendiri – Sungai Rapat Online
Pisau kata ” apa yang dia bela tu? Tok wali selipar bela kancil dalam kain ker? Si tua kutuk ni kalau syaitan dalam kain dia pun apa nak heran..semua tu sahabat dia bukan?”

About pisau

24 comments

  1. Biar betul nie mcm ada tngn dan kepala je nampak, mcm anak monyet pun ada, wallahualam

  2. Kontol dia kot? Macam dah melayut tu… ya lah agaknya… hehehe…. apa ni pork nik? Mu jange bela benda benda tak ketahuan…. mu pon suka nak kawe denge iblis… haaa… dah masuk sekor dalam kain muh!

  3. bodo ape le kowg ni.. ce le tngk bebetui.. tu edit la pic tu… mohon allah bukak la mta kowg bebetui…

  4. ade jugak org yg percaya an.. hahahahahahaha

  5. ni lah GE….fitnah beleluasa….cube lah cari fakta2 membina yg dpt mencelikkan minda para pengundi utk membuat pilihan….aku pengundi di atas pagar ni….ntahlah rase meluat lak nenguk perang cyber utk GE13 ni…..kebanyakkan matlumat berbentuk fitnah

  6. kaw lg bodo…nk edit apa pulok..angkat kain dpn org ramai…mesti ada benda yg menggangu…mesti syaitan atau jin atau pong saka…psl dio dok mati2…sakit jantung byk kali…cuba bukak bumbung umah dio…mesti mati…tengok…tinggal kulit dn tulang jer…

  7. …jangan buruk sangka kepada Tok Guru kita…dia sedang bermain dgn cucu dia tu. Biasa la budak2 suka main celah kangkang atok.

    • Haa,,,ingatkan stopa je suka bukak kain spender rupa2nya murshiduuuur dia pun sama,,stopa bukak nak bagi nenen,,nik ajih bukak sebab dah rungsing,,,dok nguit nguit jah,,

  8. menurut rakan Pisau ‘benda misteri’ itu ialah urine bag atau beg air kencing.

    Dalam usia yang sudah tua, Nik Aziz mungkin mengalami masaalah incontinence disebabkan oleh enlarged prostate.

    Penyakit ini sering dialami oleh orang tua. Incontinence akan menyebabkan pesakit tidak dapat mengawal atau kesusahan untuk buang air kecil.

    Jika benar urine bag, satu tiub akan dimasukkan hingga ke pundi kencing bagi memudahkan pesakit buang air kecil.

    so maknanya tok guru khawarij ni tiap hari dok usung ayaq kencing..macam mana dia jadi imam time solat?

  9. macai2 umno mmg la percaya… hurmm, takpe la.. nnti mnde tu pergi kat mu pulok.. duk bertempek dengan mu masa nok mati kekgi.. hahaha.. biar mu rasa azab org yg perlekeh waris Nabi… ingat tu..! sebelum terlambat, bertaubat la wahai kawan…

    • Ha..ha…WARIS NABI?. SI TUA KUTUK TAK SEDAR DIRI tu??? HAH>>>bahlol betul kepala hotak kau???. Ni La FANATIK…NIK AZIZ DAH ADA KATIL KAT SYURGA KE????..

  10. aku la..

    waris nabi?? maaflah…cuba bgtau ciri2 yg ada pd nabi menyebabkan beliau waris nabi…sbb dr fizikal mmg ikut sunah nabi..dr dalaman…rasanya masih tak lengkap…

  11. Tn. haji tu tengah tarik bajunya yg panjang dari dlm kain agaknya, nampak mcm sama je.. warna dgn baju yg dipakainya tu..

  12. kalo waris nabi pebenda dia gak kata…kalo setan nak tolong pun kito terimo..tu setan dia ler tu..

  13. Nampak macam roti canai teLOR stopa ali tuuuu.Pak nik bawa wak bekal laatu agaknya.

  14. sape yg percaya ni mmg lebih bodoh dari binatang yg bernama “lembu” shahrizat

  15. SALAM.

    CARA TERBAIK, KITA LIHAT SAHAJA. SELEBIHNYA ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI. APA YANG PENTING, ORANG2 MELAYU MESTI BERSATU UNTUK MENJAMIN KESEJAHTERAAN, KEMAKMURAN DAN KEAMANAN NEGARA YANG KITA CINTAI INI.

  16. Itukan botol budu bawa bekal

Leave a Reply


This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top