Home / Berita Utama / Berita Nasional / Lahad Datu Tetap Satu Konspirasi Umno – Tian Chua

Lahad Datu Tetap Satu Konspirasi Umno – Tian Chua

Walaupun saman telah dikeluarkan kerana memfitnah Umno,Tian Chua sekali lagi membuat fitnah jahat kononnya kejadian pencerobohan di Lahad Datu dan kematian 10 anggota keselamatan sebagai sandiwara dan konspirasi Umno.

Tian Chua masih anggap anggota keselamatan yang dibunuh secara kejam adalah satu konspirasi. Beliau sudah tidak tahu menilai dek kebobrokan politik yang keterlaluan . Sejak disaman,Ini bukan kali pertama Tian Chua membuat fitnah terhadap Umno.

18 Mac baru baru ini di Dewan Besar DPCS dalam ceramahnya didepan haprak pakatan Tian Chua turut mengulangi perkara yang sama.
PHOTO_20130321_124619-1
Kematian dan kesedihan keluarga anggota keselamatan sekarang ini dianggap sebagai satu sandiwara. Tiada rasa simpati jauh sekali untuk menghormati mereka yang telah terkorban mempertahankan negara. Apa yang penting matlamat dan cita cita politik gampangan mereka tercapai.

Sekarang ini menghina mahkamah ibarat seperti makan kuaci,tidak diambil tindakan malah mereka ini bebas melakukan apa saja. Menjadi haprak pakatan seolah mendapat lesen besar untuk membuat apa saja kononnya atas dasar membawa suara rakyat.

Pencerobohan pengganas yang dicipta sendiri oleh Anwar dan Tian Chua sendiri tak lebih kepada satu drama bertujuan untuk memburukkan kerajaan.

Mereka yang mengupah dan menghasut pengganas.Apabila tercetus keganasan dan pertumpahan darah kerajaan dikambing hitamkan.Parti pemerintah dituduh dengan pelbagai fitnah.

Nyawa rakyat dan anggota keselamatan nilainya lebih rendah jika dibandingkan selera politik haprak pakatan.Penganut ideologi haprak pakatan datangnya dari pelbagai latar belakang malangnya sesetangah daripada mereka punyai latar belakang pendidikan yang tinggi tetapi sayang otak mereka gagal untuk nampak akan kebenaran dek terlalu taksub dan pemikiran mereka juga  sudah hilang rasional .korban-ops-daulat-252

Sikap Tian Chua yang dapat kita lihat adalah menifestasi budaya kurang ajar dan anarkis yang dipupuk dan diajar dalam ideologi pembangkang,pemikiran sebegini sudah menular masuk ke pemikiran segolongan rakyat hinggakan apa saja kebaikan yang datang dari kerajaan harus dibangkang walaupun diketahui tidak wajar.

 

Pisau kata ” nak jadi pembangkang pun kena lah pakai otak sikit”

About pisau

6 comments

  1. Dia tau Melayu hanya boleh mengutuk dan demonstrasi atau bakar gambar saja. Tak lebih dari itu. Sebab tu dia semakin kurang ajar. Tian chua bukan jenis yang boleh dimaafkan. sebijik peluru cukup untuk dia. tak mahalpun.

  2. ini alasan yang cukup kuat buat pembangkang yang dia ketemui mendahului orang lain, selalunya kalau macam ni dah sahih itu lah dia perancang nya, yang mahu memburukan kerajaan, dah tak de lagi modal, nyawa di jadikan pertaruhan, memang hebat dan kumpulan macam ini lah yang kita jangan pilih nanti untuk jadi pimimpin kita yang wajib menyediakan segala protection untuk kita tapi kita di bunuh nya untuk tujuan politik nya, asalkan politik nya berjaya. benda2 yang macam ni di jadikan modal……memang balok habis la.

  3. Makan babi banyak sagat tu jadinyaaa

  4. ini provokasi menghuruharakan negara, tujuan untuk membangkitkan lagi kemarahan kerajaan kepada pembangkang seterusnya akan bertindak lebih aggresive yang akan memburukan nama baik kerajaan, dia ingat kerajaan tu bodoh macam dia, nak masuk perangkap nya, pergi mampos lah dia, jangan layan lama2 macam anjing menyalak bukit lah dia jadinya.

  5. SAYA MELETAKKAN IANYA SEBAGAI KEGILAAN DAN KETAMAKAN TERHADAP KUASA SEHINGGA SANGGUP MEMBIARKAN NYAWA TERKORAN,SANDIWARA ATAU TIDAK BERGANTUNG KEPADA DALANGNYA,..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *


This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top