Home / Berita Utama / Berita Nasional / Hot! Gambar Gengster 04 Ugut Bunuh Polis dan Sekitar Perarakan Pengebumian Penjenayah
Hot! Gambar Gengster 04 Ugut Bunuh Polis dan  Sekitar Perarakan Pengebumian Penjenayah

Hot! Gambar Gengster 04 Ugut Bunuh Polis dan Sekitar Perarakan Pengebumian Penjenayah

5 penjenayah berjaya dibunuh oleh pihak polis di Pulau Pinang mencetuskan kemarahan oleh pihak pakatan terutamanya DAP. Lim Guan Eng dan para pemimpin DAP tampil kehadapan membela nasib para penjenayah ini.

Kongsi gelap dan gengster sekarang ini mendapat pembelaan daripada DAP dan pakatan ..kita boleh lihat bagaimana dengan beraninya mereka membuat perarakan membawa bendera dan lambang kongsi gelap.

Hari ini mereka sudah menghantar isyarat  seperti gambar diatas di tembok sebuah balai polis di Selangor .

Gambar dibawah anda saksikan bagaimana para kongsi gelap ini cukup berani…tidak pernah didalam sejarah negara mereka seberani begini..mereka naik tocang apabila mendapat pembelaan DAP..

ugutan bunuh di Tembok sebuah balai polis

ugutan bunuh di Tembok sebuah balai polis

image_1 image_2

perarakan diadakan sambil membawa bendera kongsi gelap

perarakan diadakan sambil membawa bendera kongsi gelap

image_5 image_6

Pisau kata ” Mana ada pembelaan untuk mangsa jenayah!”

 

 

About pisau

31 comments

  1. Bro, bising sangat, nak tidor pun tak boleh, cina dok nyanyi halau hantu. Malam ni depa bakar gaharu dan kertas sembahyang bertimbun2, esok pagi pekerja MPPP dan MPSP yang kebanyakkannya melayu atau bangla yang beragama ISLAM akan pi sapu membersihkan kawasan, betapa hinanya kita di bumi sendiri. Aku sedih sungguh…

    • oh sokong bangla yeh….bagus bagus.

      • Hang kalu bukak gerai jual pisang goreng… tak dak pekerja… hang pun sama ambek Mat Bangla… Jangan dok pi kelentong la…

    • Bro, you are a disgrace to the Malay race. What is so “hina” about that, huh? Do we complain when we hear the Kadi saying Muslim prayer 5 times a day via blazing loudspeakers? Do we say it “hina” our agama and beliefs?

      If you cannot live with people of other races and religions, perhaps you should go to Saudi Arabia. You will be welcomed there!

  2. POLIS ADA SOP”
    GANGSTERS ADA SOP KAH ?

  3. Kalau dilihat dari majlis perayaan pengkebumian penjenayah tu, terang2 kita boleh lihat bukti yang dema ni adalah ahli kumpulan penjenayah. Maknanya mak bapak, abang adik, saudara mara, kaum kerabat, rakan taulan dan 99.9% orang yang hadir di majlis keraian tu tau siapa dema ni sebenarnya. Kalau tak sekongkol pun sekurang2nya sokong dan restu kegiatan dema. Dan dema masih mau bela penjenayah ni. Jahat tak niat tu?

    Dan yang lebih jahat lagi ialah DAP! Dema ni lah penyokong, pelindung, pembela dan mungkin juga penaja. Secara sedar dan sengaja DAP tampil untuk jadi jaguh kepada penjenayah? Atas dasar simpati? Peri-kemanusiaan? Membela yang teraniaya? Aku rasa jauh sekali. Tak pernah aku dengar dema bantu orang kemalangan, mangsa rompak, mangsa bunuh.

    Mileage politik? YES. Hardcore Anti-Kerajaan? YES. Jauhkan tumpuan dari penyelewengan pemilihan CEC? YES. DAP terus-terusan mahu peralatkan siapa saja (walaupun yang didalam kesedihan dan kepedihan) yang boleh untuk faedah dema sendiri. Dan mungkin juga boleh aku katakan rasis kerana tak terdaya aku nak ingat bila kali terakhir dema bela penjenayah Melayu yang ditembak polis, atau yang mati dalam tahanan.

    DAP memang oportunis jahat yang suka eksploit kes-kes berprofail tinggi yang berlatar-belakangkan perkauman, tetapi dalam masa yang sama menindas puak dan kaum yang tidak sealiran dengan dema, walaupun di dalam parti sendiri.

    • Ali bin Ahmad

      dema tu apa? ke depa?

    • anak sungai derhaka

      buktikan samada secara audio dan bertulis yang kepimpinan DAP dan PAKATAN menyokong gengster.. Dalam polis pun ada yang menyokong gengster!

      • hoi.!!!!!…cakap jgn ikut suka….fikir dulu…..ko pun sokong penjenayah gak ke?….. sedap2 cakap polis sokong gangster….jgn sampai polis cari ko pulak penderhaka!!!!!!!

    • polis atau gengster samer jer..macibai…polis adalah gengster berlesen…sukahati nk merogol…membunuh..merompak..ptuiiii…macibai la sama PDRM…ptuii..ptuii..!!!

  4. dema boleh depa pun boleh…. dema kalau bahasa org perak bermaksud mereka, depa untuk bahasa org utara juga bermaksud mereka.. demo bahasa org kelantan bermaksud awak..

  5. dema boleh depa pun boleh.. DEMA bermaksud mereka untuk loghat org perak, DEPA bermaksud mereka untuk loghat utara, manakala DEMO bermaksud awak untuk bahasa kelantan

  6. Tang mananya yang dapat pembelaan DAP dan Pakatan? Bukan nak politik, cuma kurang jelas. Mohon pencerahan tentang pembelaan dari DAP dan Pakatan tu. Takot nila setitik rosak susu sebelanga. Salah silap mintak ampun~

  7. Tang mananya yang dapat pembelaan DAP dan Pakatan? Bukan nak politik, cuma kurang jelas. Mohon pencerahan tentang pembelaan dari DAP dan Pakatan tu. Takot nila setitik rosak susu sebelanga. Salah silap mintak ampun~

  8. Bila masa pulak DAP sokong gangster nih. Nak tuduh pun berpada-padalah, takut hilang kredibiliti.

  9. mana pekida

  10. polis dh amik tindakan tu berterima ksih jer la…sekurang2nya kurang skit penjenayah….

  11. Chet lambang / logo gengster ape nye… yang macam lambang nazi tu mmg orang india nye simbol keagamaan. itu la, bila orang suruh campur kawan, tak mo.. nk kawan dengan bangsa sendiri je.. kan ke pandai namanya.

    • wakenal maklu

      jgn tlalu bpolitik smpi bnda tbentang mcm tu pn xnmpk.. mcm lmbng nazi tu leh trime lg klu ko kta lmbng keagamaan diorng.. abis 04 pn bnda pa plk.. aku plik ngan org melayu ni.. mmbuta tuli je skong.. kaji dlu bru wat knyataan..

  12. Din Desa Bagan Tiang

    Bukti yg cukup jelas tanpa perlu bersuluh lagi..bukan orang awam yg di tembak mati polis tapi mereka yg jelas-jelas terlibat dengan kongsi gelap dan tidak dapat dinafikan pasti terlibat dengan jenayah..pistol yg digunakan dan gerembolan angkuh dengan lambang 04 membuktikan tindakan polis memang betul

  13. Din Desa Bagan Tiang

    Bagi membenteras jenayah kejam oleh penjenayah/kumpulan gengster yg semakin berluas-luasa, rakyat wajar menyokong penuh tindakan polis menembak mati penjenayah seperti ini..bukannya bersimpati dan turut sama mengiyakan cakap RSN Rayer kononnya polis kejam atau polis pilih bulu..’hanya tembak hindu’..
    Saya yakin dengan tindakan keras polis menembak mampus ‘penjenayah kejam yg telah dikenalpasti’ sebagaimana kes ini, sekurang-kurangnya akan timbul juga rasa gerun penjenayah/gengster untuk terus bermaharajalela..
    Syabas kepada PDRM..

  14. mana bendera DAP?xnmpk pn..

  15. Majorii yang 5 penjenayah ni bunuh JUGA PENJENAYAH… Ada depa ni Tanya mangsa “Aku nak tembak hang kat mana?” Mai tang Polis hangpa hingar (bising)…. Yg dok pi bela penjenayah tu apa pasai… Yg SEDIH Melayu dok kutuk Polis Melayu…..

  16. Siapa betul? Siapa salah? Bukannya kite tau! So lebih baik jaga diri sendiri baik baik dulu daripada jaga hal orang lain dan boleh mengelakkan daripada menbuat dosa. Lagipun Cina ke, India ke, Melayu ke atau Bumiputera ke, bukan ke darahnya warna merah?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *


This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top