Berita telus dan seimbang..

Category archive

Demo KL

Puak Bersih Mengelupur Bila Di Bodohkan Oleh Anak Zahid

in Demo KL by
Screen Shot 2015-08-31 at 1.45.38 PM

Puak pembangkang berasakan mereka boleh buat apa saja.. hatta menghina..fitnah..bohong..putar belit,hina raja raja melayu..hina agama Islam..hina hak istimewa orang melayu..

Kesemua kerja jahat ini dihalalkan oleh mereka atas nama Freedom Of Speech.. Freedom Of Expresion,Human Right dan segala macam kepala bapak freedom..hatta LGBT mahu dihalalkan..

Kemudian mereka menghalalkan pesta perhimpunan haram hingga menyusahkan penduduk Lembah Klang..malah mengakibatkan para peniaga kerugian puluhan juta ringgit.

Kita semua sedia maklum.. himpunan Bersih yang kotor ini tidak membawa apa apa kebaikan..dari merosakkan harta benda awam hinggalah kepada menyebabkan kerugian besar kepada ekonomi..

Gambar dibawah..menjadi contoh sebahagian daripada kegilaan haprak pembangkang..

Ni kerja pandai atau bodoh?

IMG_1955-0.jpg

IMG_1906.JPGIMG_1931.JPG

Nurul Zahid .. menghangatkan himpunan suam suam kuku pembangkang apabila mengelar mereka yang hadir adalah bodoh..yang kemudiannya menjadi viral dan bertambah hangat apabila membangkitkan kemarahan puak haprak pembangkang..

11822808_1629456070666338_1396040667880509988_n copyApa pun Pisau tabik spring kepada Nurul kerana beliau berani menyuarakan apa yang benar.. memang bodoh benar puak ini turun ke jalan raya menyusahkan orang..jika benar mahu berjuang masuk askar lah..pi jaga sempadan.. bukan turun ke jalan raya menggila seperti kera dapat bunga..

Beliau menyuarakan atas kapisiti hak diri beliau sebagai rakyat Malaysia.. status beliau sebagai anak TPM tidak menghalang beliau untuk bersuara.Apakah atas kapasiti beliau sebagai anak TPM beliau harus tutup mulut?

Sekurang kurangnya Nurul tidak menjadi seperti Lim Guan Eng dengan bapanya Kit Siang..Tidak menjadi seperti Nurul Izzah anak puaka kepada Anwar Ibrahim.. sama juga seperti anak anak mendiang Karpal Singh..mereka semua dihalalkan untuk maki..bohong..fitnah kerajaan tanpa had..semuanya HALAL..

Nurul tidak masuk politik.. dia hanya rakyat biasa seperti orang lain.. beliau sekadar mengelar puak kera kuning ni bodoh.. cuma cuitan yang kecil..tetapi cukup berbisa..hingga ramai yang tak keruan dan meroyan..

 

Pisau kata “baru kena dengan anak perempuan Zahid depa dah kelupuq.. hentam lagi Kak Long.. “

Aksi Kencing Dan Pukul Rosmah Dan Najib Dengan Selipar Oleh Cina #Bersih4.

in Demo KL by
IMG_1758.JPG

 Bersih 4 adalah pesta menghina pemimpin negara yang difitnah oleh haprak pembangkang.
Majoriti cina yang hadir bukan saja menghina pemimpin melayu negara malah mereka berani untuk pamerkan sikap kurang ajar dan ultrakiasu tanpa segan silu.

Imej dibawah aksi kencing ke moral Perdana Menteri Najib oleh seorang lelaki cina di tempat yang boleh dilihat oleh orang ramai.

Bangga bukan kepalang apabila dapat merasi nikmat kencing ke atas pemimpin melayu..

Begitu juga gambar dibawah seekor babi yang ada sedikit kemahiran untuk melukis wajah Najib dan Rosmah .

BABI gemuk ini menyediakan 2 gambar Najib dan Rosmah dan juga lukisan selipar.

Kita dapat lihat bagaimana mereka berasa bangga mendapat peluang memukul 2 gambar Najib dan Rosmah dengan selipar.

Video dibawah kita boleh lihat gelagat mereka yang keterlaluan seronok mendapat peluang menghina pemimpin melayu secara terbuka..

  
    

  
Pisau kata “ 90% cina buktikan mereka mahu kerajaan masa depan 100% kerajaan Bumi ! ” 

Himpunan Cina #Bersih4 Dah Bawa Penyapu Halau Pemimpin Melayu!

in Demo KL by
IMG_1755.JPG

 Perhimpunan Bersih 4.0 bermula dengan amat ketera sekali kekurangan penyertaan peserta daripada bangsa Melayu, di mana bangsa Cina lebih mendominasi sebahagian besar daripada penyokong yang hadir. 
Ramai daripada penyokong Bersih yang berbangsa Cina mengambil bahagian dalam protes tersebut menyuarakan kebimbangan mereka terhadap perhimpunan itu yang mungkin akan lemah tanpa sokongan orang Melayu. 
Lee Kok Seng, bersama rakan-rakan yang datang dari Johor Bahru semalam berkata, perhimpunan Bersih akan memberikan impak yang kecil tanpa penglibatan orang Melayu. 
“Saya bimbang ini akan membuatkan kumpulan anti Bersih membuat spekulasi yang mengatakan bahawa Bersih didalangi oleh orang Cina. 
“Ia mungkin membawa kepada ketegangan di antara kaum jika kenyataan seumpama itu berlaku dan tidak dikawal oleh pihak berkuasa,” katanya. 
Tan Kok Ann, dari Kuantan, berkata ketidakhadiran orang Melayu dalam perhimpunan kali ini mungkin disebabkan oleh PAS yang menarik diri daripada perhimpunan tersebut. 
“Mungkin ia menunjukan bahawa pertubuhan Gerakan Harapan Baru, yang diketuai oleh bekas pemimpin PAS, terlalu awal untuk meraih sokongan yang besar daripada orang Melayu. 
“Jika orang Melayu tidak menyertai perhimpunan ini, ia juga akan turut menjejaskan PKR. “Walaubagaimana pun, kami berharap orang Melayu akan muncul di dalam perhimpunan yang berlangsung,” kata ejen hartanah 36 tahun itu. 
Mengikut laporan semalam, tinjauan Merdeka Center menunjukan, 1,010 orang pengundi mendapati bahawa 43% memihak kepada Bersih 4, manakala 47% lagi tidak menggalakkan perhimpunan itu diadakan. 
Tinjauan itu juga mendapati bahawa orang Cina antara yang paling ramai menyokong perhimpunan tersebut, dengan 81%, berbeza dengan 51% daripada kaum India dan 23% adalah pengundi Melayu mengikut keputusan disiarkan di laman web itu.

  
    
    
    
    
 
Pisau kata “sejarah bakal berulang…”

 #Bersih4 Desak Azmin Di Tangkap.

in Demo KL by
IMG_1505-0.jpg

   
    
 

Pendedahan Panas ! Zuraida Nafi Beliau Model Seksi #Bersih4

in Demo KL by
IMG_1437.JPG

Puak haprak pembangkang memang tak boleh lari dari kerja menipu..

Mereka guna pelbagai penipuan dan fitnah untuk menghalalkan rusuhan dan menyusahkan penduduk Lembah Klang.

Semua orang tahu bagaimana pembohongan dengan kes 40 ribu bangla kemudian dengan blackout 505.. semuanya pembohong..

Melihat kepada kaedah promosi Bersih sekarang ini begitu low class.. terpaksa menipu para penyokong mereka dengan menggunakan model model seksi dengan aksi ghairah.. 

Ramai yang terpengaruh beb.. hingga sanggup turun tinggal anak bini..

  

  
Tetapi realitinya korang tengok sendirilah gambar dibawah.. 

  
  
Pisau kata ” sarung nangka madu woiii “

Hot! Kematian Bakal Berlaku Lagi Semasa #Bersih4.

in DAP/Demo KL by
BABI+MATI+BERSIH

Kuala Lumpur-Allahyarham Suhardi yang sebelum ini bertekad memecahkan rekod kematian beliau semasa berdemo dikhabarkan DAP akan membuat jemputan dan penampilan khas untuk mencuba sekali lagi untuk mematikan diri ketika Bersih4 .

Sebelum ini Suhardi mengulangi tekad untuk melakukan kematian beliau yang pernah dilakukan semasa demo Bersih 2.0 sebanyak 3 kali. Untuk Demo Bersih 3.0 sasaran beliau adalah 10 kali kematian namun hasrat itu tidak tercapai.

 

Semasa ditemui oleh wartawan Pisaunews Network,Suhardi memberi alasan ketika itu pihak polis,pasukan perubatan dan juga pihak media tidak memberi perhatian kepada beliau.

Menurutnya ,beliau cuba berbaring ditepi jalan dan mematikan diri,namun pihak media,polis atau pun pasukan perubatan langsung tidak memberi kerjasama .

IMG-20120428-WA0005

Pihak Malaysian Book of Record dan juga juruaudit bebas yang bersama beliau sekali lagi bakal dijemput oleh pihak Bersih4 untuk menjadi pemerhati .

wpid-img_20141028_024447

Modus operandi puak haprak ini mudah,mereka mahu menyebarkan berlakunya kematian akibat kezaliman PDRM untuk membangkitkan kemarahan para perusuh nanti.Sebenarnya tiada istilah perhimpunan aman sedangkan mereka menyusahkan seluruh warga Lembah Klang dan ekonomi setempat yang mencecah kerugian puluhan juta ringgit.

Pisau kata ” Mana 40 ribu bangla woiiii…takkan dah lupa…”

Mahu Sekyen 377B Dimansuh #KitaLawan Tuntut Kebebasan Sex Dan Luar Tabii

in Demo KL by
16559643070_1ca608df29

Salah satu foto yang ditweet oleh organ DAP Rocket semasa perhimpunan #Kitalawan pada Sabtu adalah gambar seseorang yang sedang mengangkat manila kad bertulis;

“Rakyat perlu kebebasan untuk bercinta..Mansuhkan Sekyen 377B.”

Lihat foto-foto lain, sila baca “307 #Kitalawan : Awas Agenda Tersirat DAP

Perhimpunan #Kitalawan pada Sabtu di Sogo bertujuan untuk menuntut pembebasan Anwar Ibrahim yang kini sedang menjalani hukuman penjara selama lima tahun di Sungai Buloh.

Pada 10 Februari lalu, Mahkamah Persekutuan memutuskan Anwar bersalah meliwat Mohd Saiful Bukhari di Kondominium Desa Damansara di Bukit Damansara antara 3.10 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun, 2008.

Anwar dituduh di bawah Seksyen 377B Kanun Keseksaan yang menyebut sesiapa yang melakukan hubungan seks luar tabii secara sukarela, akan dihukum penjara maksima 20 tahun, termasuk sebatan.

Pada Januari 2012, Anwar dilaporkan Malaysiakini telah mencadangkan agar peruntukan dalam seksyen 377 (B) dan 377 (C) Kanun Keseksaan dipinda bagi memastikan ianya tidak digunakan untuk menghina seseorang khususnya terhadap musuh dalam politik.

“Memang undang-undang yang ada 377(B) ka, C ka, ini memang archaic (lapok). Digunakan untuk aibkan orang. Digunakan untuk musuh politik.

“Ada saya sebut undang-undang Islam, undang-undang syariah. Ada saya sebut pertahankan sodomy, tidak. Saya kata, undang-undang yang ada.

“(Orang) tanya saya, bila kita berkuasa, boleh kita pinda. Ya, saya akan pinda. Apa pasal tidak boleh pinda undang-undang yang ada sekarang. Kita pinda supaya pastikan ia tidak bermaksud untuk menghina orang,” katanya.

sumber:AIDC

10253785_440712909420224_3450108089752515168_n 10686793_440712889420226_2455630638020315839_nPisau kata ” Ada kaitan dengan kebebasan mengadakan hubungan sex luar nikah..kata mereka ini Human Right.. langsung tolak nilak moral dan agama…”

#bantahgst Pergaduhan Unit Amal PAS Dan Budak Gengster Anarki SAMM

in Berita Nasional/Demo KL by
SAMM-Himpunan-Bantah-GST

Satu pergaduhan telah tercetus di antara Unit Amal dan penyokong SAMM & ANARKI di kawasan Dataran Merdeka apabila Unit Amal menghalang kumpulan ini mendekati pentas.

Penyokong Anarki dan SAMM telah merungut apabila ahli politik asyik berucap.

Akibatnya seorang penyokong Anarki telah ditumbuk oleh Unit Amal dibahagian kening dan berdarah.

Ketegangan telah tercetus selama 5 minit dan menyebabkan Pemimpin Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (BERSIH), Maria Chin Abdullah campurtangan bagi meredakan keadaan.

Tindakan Unit Amal ini mendapat kritikan sehingga mereka mendakwa ‘belum dapat kuasa dah berlagak’, ‘kalah polis’ dan ‘dataran adalah untuk rakyat’ – RakyatNews

Pisau kata ”  unit amal memang patut pun halang puak SAMM ni..”

ANWAR KECEWA ‘KEBANGKITAN RAKYAT’ JADI KEMENANGAN BN

in berita pisau/Demo KL by
Beberapa kesimpulan dapat dirumus daripada 'Himpunan Kebangkitan Rakyat' anjuran parti-parti pembangkang Sabtu lepas.

Pertama, sekalung tahniah kepada kerajaan pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak kerana mengotakan janji untuk mempastikan perhimpunan tersebut dijamin aman dan tidak berlaku sebarang rusuhan atau kekacauan seperti pengalaman lalu.

Kemenangan besar dan hakiki pada hari Sabtu lalu bukan kepada pembangkang tetapi kepada Perdana Menteri dan kerajaan Barisan Nasional.

Kewujudan Akta Perhimpunan Aman 2012 telah meningkatkan keyakinan rakyat terhadap kerajaan apabila rakyat mengetahui keselamatan terjamin serta kehidupan mereka tidak lagi terganggu bilamana pembangkang mahu mengadakan sebarang demonstrasi di masa depan.

Ini adalah satu pendekatan inklusif oleh pihak polis yang patut diberi pujian dan penghargaan termasuk pihak pembangkang sendiri.

Sikap keterbukaan Perdana Menteri yang berkata kerajaan pimpinannya sanggup dikritik dan ditegur adalah satu cerminan dasar yang mengutamankan hak dan kebajikan rakyat dan pada masa yang masa menghormati nilai-nilai sistem demokrasi negara ini.

Kedua, perhimpunan yang diuruskan dengan begitu baik oleh PDRM telah menggagalkan sebarang percubaan pihak pembangkang untuk menimbulkan huru hara di jalanan sebagaimana ang mereka telah lakukan pada perhimpunan Bersih 3.0.


Sudah tentunya individu yang paling kecewa ialah Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim yang mengharapkan penyokong-penyokong pembangkang dapat digerakkan sekali lagi untuk merusuh dan menimbulkan suasana tegang.

Strategi Anwar supaya berlaku kakacauan ialah supaya media antarabangsa yang membuat liputan berita akan menyebarluaskan gambaran bahawa kerajaan bertindak zalim, kuku besi, diktator dan sebagainya.

Malangnya perkara ini tidak terjadi dan perhimpunan yang diadakan tidak ubah seperti mana-mana ceramah politik pembangkang.

Kerajaan masih menunjukkan sikap prihatin dan berlembut walaupun pembangkang melanggaar beberapa syarat yang telah dipersetujui seperti menghadkan kehadiran peserta perhimpunan kepada 30,000 sahaja dan dilarang membawa bersama kanak-kanak.

Ketiga, ketiadaan Ketua Parlimen Dap, Lim Kit Siang menimbulkan tanda tanya mengapa beliau tidak hadir pada perhimpunan terbesar pembangkang sebelum Pilihan Raya Umum ke 13.

Pembangkang berkata dengan jumlah mereka yang berkerumun di Stadium Merdeka sudah cukup untuk menyampaikan mesej kepada Barisan Nasional bahawa Pakatan Rakyat ke Putrajaya.

Mungkin penyokong pembangkang penuh yakin berdasarkan semangat membuak-buak mereka pada hari itu namun Kit Siang nampaknya tidak begitu menaruh harapan yang menggunung.

Keempat, melihat kepada kerenah penyokong pembangkang yang mewakili pelbagai ideologi dan politik serta landasan perjuangan yang berbeza-beza menjadi satu persoalan adakah pemimpin dan penyokong mempunyai kesatuan fikrah dan pandangan politik yang sama untuk ke Putrajaya?

Pas dengan baju serba hijau yang gemar melaungkan takbir, kumpulan Bersih dan ant-Lynas pula dengan baju kuning mereka, dan PKR dengan baju biru muda masing-masing bersorak dengan sloganan tersendiri seolah-olah ia hanyalah satu perhimpunan carca marba atau 'motley crue'.

Malah terdapat kumpulan-kumpulan serpihan yang menumpang sekaki untuk bersama perhimpunan itu seperti golongan LBGT, anti-Islam, anti-Melayu, pluralis dan liberalis, cauvinis dan rasis, anti-Raja, pendakwah Kristian dan sebagainya.

Semuanya juga mempunyai impian Anwar aagar memenuhi agenda perjuangan kumpulan mereka jika berkuasa.

Malah jika dibilang dengan jari jumlah yang hadir jauh daripada 1 juta yang disasarkan sebelum ini.

Anggaran pihak polis hanya sekitar 40,000 orang yang hadir hanyalah empat peratus dan ini merupakan satu kegagalan besar pihak penganjur.

Di mana 300,000 penyokong yang hendak dikerah oleh Pakatan Rakyat Selangor?

Akhirnya yang datang adalah muka sama yang juga turut menyertai perhimpunan dan demonstrasi jalanan Bersih 1.0, 2.0 dan 3.0, Perhimpunan Anti -Isa, dan Perhimpunan Air Selangor sebelum ini.

Kehadiran penyokong Cina juga amat hambar sekali dikatakan sekitar 8 peratus atau 3,000 sahaja manakala penyokong India kira-kira 2 peratus sahaja.

Ini jelas membuktikan orang Melayu telah dipergunakan oleh Dap untuk menjayakan agenda politik mereka.

Yang tidak faham politik adalah penyokong pembangkang dari kalangan orang Melayu dalam Pas dan PKR yang gagal mengerti bahawa mereka hanyalah keldai tunggangan Dap yang bersikap talam dua muka dan berpura-pura.

Mungkin ini menjadi penyebab mengapa Anwar hanya berucap setakat 20 minit sahaja kerana penyokong sudah meluat dan mula keluar stadium ketika beliau mula berceramah.

Himpunan Shamsidar juga tidak menjadi kerana penyokong Pas dan Dap tidak mahu terbabit menyokong isu peribadi dan moral buruk Anwar.

Hakikatnya 'kebangkitan' yang diharapkan menjelma menjadi kekecewaan yang amat menghampakan.

Punca Cina Jauhkan Diri Dari HKR

in berita pisau/Demo KL by

Jumlah peserta yang jauh dari sasaran 1 juta sebenarnya, bukanlah satu-satunya faktor Himpunan Kebangkitan Rakyat 112 dilihat sebagai gagal. Tetapi, sokongan yang merosot teruk dari kaum bukan Melayu juga adalah petunjuk penting bahawa Pakatan Rakyat semakin kehilangan sokongan rakyat.

HKR menyaksikan hanya 8% dari 45,000 peserta adalah dari kaum Cina, manakala kaum India jauh lebih corot sambutannya iaitu hanya 2%. Jumlah kedua-dua kaum ini yang begitu sedikit telah memaksa kaum Melayu PAS dan PKR mengangkat lambang DAP bagi pihak sekutu mereka itu. Antara koleksi gambar Melayu menjadi anjing kurap DAP di dalam HKR, kelihatan wanita bertudung dan lelaki berkopiah putih terkinja-kinja menjerit-jerit sambil memakai lambang DAP, serta sekumpulan anak muda mengarak banner bertulisan Cina.

Kaum Cina dan India, terutamanya, jelas enggan terlibat lagi dalam kegilaan ini. Lebih dari itu, kaum Cina DAP juga lebih suka terlibat dalam himpunan yang hanya mengumpul kaum mereka sahaja seperti Himpunan Hijau. Manakala kaum India pula telah serik ditipu oleh PR dalam isu-isu yang membabitkan kaum itu di Selangor dan Pulau Pinang serta enggan mempunyai apa-apa hubungan lagi dengan PR.

Bagi memahami situasi ini, post-mortem himpunan BERSIH 3.0 yang lalu mungkin dapat memberi penjelasan yang lebih tepat tentang keengganan kaum Cina untuk turut bersama balaci mereka dari PAS dan PKR di dalam HKR. Himpunan BERSIH 3.0 menyaksikan 30% penyertaan dari kaum Cina dan 7% dari kaum India.

Dapatan dari post-mortem tersebut menunjukkan yang kaum Cina sudah tidak percaya lagi dengan Anwar dan Azmin setelah mereka didapati mengarahkan rempuhan sewaktu BERSIH 3.0 sehingga menyebabkan kekecohan. Dan kaum Cina, terutamanya, enggan mengambil risiko terperangkap dalam kekecohan lagi.

Selepas BERSIH 3.0, ramai dari kaum Cina mula menyedari bahawa tuntutan pilihanraya bersih yang dilaungkan hanyalah gimik semata-mata kerana yang sebenarnya, pembangkang hanya ingin membuat kecoh.

Bermula dari situ juga ramai di antara mereka mula belajar mendengar penjelasan kerajaan dan mencari maklumat lebih mendalam mengenai sistem SPR serta jawapan-jawapan yang SPR dan kerajaan diberikan terhadap semua tuduhan BERSIH.

Bertitik tolak dari itu, lebih separuh dari mereka nampaknya sudah mula faham. Biarpun agak terlambat sedikit, tetapi sekurang-kurangnya mereka telah berusaha untuk mendapatkan maklumat sebenar. Dari situ juga, lebih separuh dari mereka ini mula menyedari bahawa selama ini mereka telah termakan hasutan pembangkang sehingga tidak mampu lagi menghadamkan maklumat secara rasional.

Justeru, PR wajar menilai semula apa yang dilaporkan oleh media sebagai ‘berjaya’ mengenai HKR. Ini kerana, sesungguhnya, tiada apa yang mereka berjaya capai selain berjaya menipu diri sendiri sahaja. Segala tuntutan yang konon dibuat di dalam HKR juga hanya mengundang ketawa bagi mereka yang arif mengenai politik Malaysia.

Mana tidaknya, jika antara tuntutan yang dibuat termasuklah mendaulatkan bahasa kebangsaan serta menuntut pilihanraya bersih. Sedangkan, apakah layak bagi PR untuk menuduh pilihanraya Malaysia sebagai tidak bersih jika pemilihan parti mereka sendiri juga sudah lintang pukang menipu secara terang-terangan? Dan apa pula ini, yang dibebelkan mengenai bahasa kebangsaan sedangkan DAP begitu beria-ia ingin menghapuskan daulat bahasa tersebut dengan mengangkat Mandarin sebagai lebih tinggi lagi kalaupun tidak sama tinggi melalui nama-nama jalan di Pulau Pinang dan kepala surat kerajaan Selangor.

Maka, nampak sangat bahawa senarai tuntutan HKR dibuat dengan cara ‘hentam sajalah’.

Lagipun, jika HKR dikatakan berjaya, ia seharusnya bermakna bahawa segala isu tuntutan itu juga telah selesai dengan jayanya.

Kini semua orang dapat melihat bahawa HKR tidak ada motif jelas, selain dari cuba membuat huru-hara di samping cuba menunjuk pada dunia kononnya rakyat menyebelahi pembangkang.

Namun, dengan jumlah rakyat yang hadir begitu sedikit, iaitu kurang dari jumlah ahli UMNO yang berhimpun ketika Ulangtahun UMNO, maka tiada alasanlah lagi bagi PR untuk mempersoalkan keputusan PRU-13 nanti, sekiranya ia tidak menyebelahi mereka.


Golongan Penipu Penganjur HKR

in BB/berita pisau/Demo KL by

Lebih kurang dua tahun kebelakangan ini sudah banyak perhimpunan dan demonstrasi jalanan serta pelbagai gimik politik diusahakan oleh pakatan pembangkang disegenap pelusuk negara termasuklah sebahagiannya tertumpu di ibukota Kuala Lumpur.

Terbaru mereka mengadakan Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) #KL112 atau lebih diingati ramai sebagai Himpunan Menyokong Gadaikan Kalimah Allah Kepada Kristian yang berlangsung di Stadium Merdeka pada 12 Januari 2013 melibatkan gabungan 4 kumpulan propaganda utama PR.

Empat kumpulan ini terdiri daripada NGO Bersih berwarna kuning fokus pada propaganda anti SPR, kumpulan Hijau tertumpu pada bantahan terhadap kilang nadir bumi Lynas dan Rapid Pengerang, manakala kumpulan Oren pula berusaha untuk memburukkan FELDA serta kumpulan merah, NGO Royalti dari Kelantan.

Atas kepercayaan angka 4 dikalangan masyarakat Cina bermaksud “si” yakni bermaksud “mati” dan dianggap suwey serta membawa sial, maka PR sebagai pihak penganjur membawa masuk satu lagi kumpulan sampingan berwarna ungu yang terdiri daripada muslimat dan wanita PKR.

Dengan gabungan 4 kumpulan propaganda utama ini pihak penganjur optimis tanpa mengira logik akal telah dengan selamba mempromosikan kononnya sejuta (1,000,000) orang peserta yang terdiri daripada penyokong mereka dari seluruh negara akan hadir memenuhkan Stadium Merdeka, Kuala Lumpur.

Awal-awal promosi lagi sudah menipu semacamlah rakyat tidak tahu yang Stadium Merdeka cuma mampu menampung 30,000 orang hadirin sahaja. Hatta jika dipenuhkan sekali dengan kawasan padang bola dan laluan pejalan kaki cuma 40,000 orang sahaja yang boleh berhimpit-himpit dalam stadium tersebut.

Mana lagi nak disumbat kai lebih 900 ribu? Kot ya pun mahu bikin gempak gunalah logik akal sikit. Ini tidak, dari awal lagi sudah menipu rakyat. Macam mana rakyat nak meyakini PR jika begitu gayanya, belum memerintah sudah menunjukkan belang penipuan?

Paling malang sekali, kesemua 4 kumpulan propaganda utama warna warni ini masing-masing mempunyai rekod pernah cuba memperbodohkan khalayak serta berniat menipu rakyat dengan pelbagai gimik dan tingkahlaku yang menjelekkan.

NGO proksi PR, Bersih 2.0 misalnya pernah terlibat dalam adegan memalukan apabila sengaja mencipta trick propaganda apabila seorang pesertanya bernama Suhardi Mat Isa yang merupakan penyokong PAS telah dengan melakonkan aksi dua tiga kali mati dan hidup semula semasa demonstrasi jalanan Bersih 2.0 pada Julai 2011.

Sementara itu ketika demontrasi Bersih 3.0 dilangsungkan pada April 2012 pula para pesertanya berkelakuan liar dengan memusnahkan kenderaan peronda polis dan menendang motosikal anggota polis trafik.

Mereka juga telah melanggar perintah Mahkamah dengan sengaja merempuh ke arah Dataran Merdeka bertujuan untuk menawannya, bila pihak berkuasa bertindak balas untuk menguatkuasakan undang-undang demi ketenteraman awan, para perusuh ini telah memutarbelitkan cerita untuk mengabui mata rakyat dengan menyalahkan pihak polis pula.

Manakala kumpulan Hijau pro DAP dan PKR yang kononnya aktivis alam sekitar pula telah dengan sengaja memesongkan fakta mengenai kilang pemprosesan bahan nadir bumi Lynas kononnya membahayakan keselamatan rakyat, walhal fakta saintifik membuktikan sebaliknya.

Lebih menyakitkan hati bila mana kumpulan yang sama melancarkan gimik mogok lapar selama 100 jam sebagai bantahan terhadap Lynas dan Rapid Pengerang. Baru sehari dua berlangsung akhirnya kantoi apabila ramai pesertanya dilihat secara senyap-senyap menjamu selera di resoran dan hotel.

Tidak cukup dengan ppgimik dan penipuan di atas, kumpulan Oren yang anti FELDA di ketuai AJK PAS Pusat juga terlibat secara langsung menipu para peneroka FELDA kononnya tanah dan rumah peneroka akan tergadai bila FGVH menyertai pasan saham BSKL.

Realitinya tiada tanah milik peneroka yang dipajak atau berisiko tergadai sebaliknya yang betul-betul tergadai ialah maruah rakyat Kelantan dan berpuluh ribu ekar tanah serta hasil bumi di selatan negeri itu telah jatuh ke tangan orang luar.

Dalam salah satu demonstrasi Oren bulan lepas pula, pesertanya telah dengan sengaja menyalibkan patung menyerupai Pengerusi FELDA, Tan Sri Isa Samad, mirip seperti Tuhan triniti kristian, Jesus yang mati disalib. Satu penghinaan terhadap sesama Islam dan lebih memalukan kejadian menyalib itu dilakukan selepas selesai mereka menunaikan solat Jumaat. Memalukan.

Kumpulan terakhir yang bertemakan warna merah, NGO Royalti tajaan pemimpin PAS pula telah dengan sengaja memutarbelitkan fakta carigali minyak di luar persisiran pantai negeri itu. Sedangkan fakta sebenar hanya minyak yang dijumpai dalam lingkungan 3 batu nautika dari pantai Kelantan sahaja yang layak menerima royalti minyak.

Jika lebih dari lingkungan tersebut, Kerajaan Pusat atas budi bicara berpandukan perjanjian yang ditandatangani boleh mengusulkan perbincangan seterusnya mempertimbangkan bayaran wang ehsan terus kepada rakyat melalui agensi-angensi Kerajaan Pusat untuk .

Apa yang terjadi, wang ehsan ditolak oleh Kerajaan PAS Kelantan dan NGO Royalti sebaliknya mereka menuntut wang tersebut dimasukkan terus ke kantung Kerajaan Negeri, yang sebenarnya terselit motif untuk diambil kesempatan buat mengenyangkan perut sesetengah pimpinan negeri

Walhal majoriti rakyat Kelantan ternyata selesa dengan pemberian wang ehsan yang memberi manfaat kepada mereka berbanding jika wang itu diberikan kepada Kerajaan PAS Kelantan akibatnya banyak berlaku ketirisan sebagaimana berlaku dalam kes royalti kayu balak, perlombongan emas, pasir dan bijih besi.

Satu perkara yang agak mengelirukan, NGO Royalti ini tanpa sedar telah menuntut supaya diwujudkan kompleks pendaratan dan penapisan petrokimia di Pantai Sabak, Bachok. Percanggahan ketara bila mana kumpulan Hijau yang bergabung bersama mereka dalam HKR pula menentang pembinaan kilang pendaratan dan penapisan petrokimia Rapid di Pengerang, Johor.

Tampak jelas, terang lagikan bersuluh, segalanya menunjukkan penganjuran HKR sebetulnya hanyalah satu propaganda politik yang motif utama mereka hanyalah mahu menarik perhatian rakyat khususnya para pengundi sempena PRU 13 nanti.

Mereka cuba mengelirukan rakyat melalui pelbagai gimik, penipuan dan pemesongan fakta termasuklah melakukan aksi liar dan kontroversi tanpa mempedulikan hakikat yang rakyat sebenarnya lebih celik akal dan mindanya.

Golongan penipu dan penyebar propaganda politik ini semua sepatutnya sedar, tingkah laku dan watak pembawaan mereka tidak sedikit pun mampu mmmembantu PR untuk menghadapi PRU 13. Tiba masanya kelak, rakyat sebagai hakim negara pastinya beramai-ramai menunaikan hak mereka dalam pilihanraya dan mengundi menolak gabungan parti politik yang tidak beretika ini.

Sulit! #KL112 Video Solat Pelbagai Kiblat Cara Pakatan

in Demo KL by
Dulu mereka ini sanggup bersolat 2 iman,sekarang sudah diupgrade semenjak pluralisme dan liberalisme berkembang. Kemana kiblat mereka? Tokong Allah?Gereja Allah? Kuil Allah? atau Kaabah?

Walau cuba ditepis dengan pelbagai alasan dan kaedah kungfu dan taichi..video dibawah menjadi bukti..

 Pisau kata “Kiblat satu lagi atas pentas utama ..Tokong Lim Guan Eng!”

Hanya 8% Cina Hadiri HKR

in Demo KL by

Berminggu-minggu pemimpin pakatan pembangkang memainkan propaganda bombastik bahawa ibukota KL kononnya akan dibanjiri sejuta orang sempena Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR #KL112) di Stadium Merdeka.

Besar angan-angannya nak gapai angka sejuta (1,000,000) sedangkan lokasi perhimpunan hanya dilangsungkan di stadium yang berkapasiti 30,000 orang sahaja.

Dalam bab memperbesarkan cerita, menipu dan melagukan propaganda serah saja pada pemimpin PR, itu salah satu kelebihan utama mereka. Memanjang saja bila gebang politik, kakinya jarang sangat memijak bumi nyata.

Akhirnya realiti yang berlaku seperti mana disaksikan khalayak ramai, nak mencapai 5% daripada sejuta orang sasaran kehadiran pun tercunggap-cunggap PR nak menggapainya.

Secara keseluruhannya HKR hanya merekodkan kehadiran sekitar 45,000 orang sahaja termasuk ribuan penyokong PR yang berada di luar Stadium Merdeka bersamaan 4.5% daripada sasaran utama sejuta orang hadirin.

Menarik untuk dianalisa apabila kehadiran kaum Cina kelihatan seperti merudum di mana penyertaan mereka dalam HKR dianggarkan hanya sekitar 8% sahaja daripada keseluruhan peserta. Manakala kehadiran dari kalangan masyarakat India pula mewakili sekitar 2% sahaja.

Majoriti peserta himpunan adalah orang Melayu Islam yang terdiri daripada ahli dan penyokong totok PAS dan PKR, sebahagian besarnya dari PAS yang dikerah datang dari seluruh negara untuk meramaikan himpunan.

Kekurangan ketara sokongan dari masyarakat India kepada PR semestinya tidak sukar dijangkakan setelah mengambil kira layanan buruk PR terhadap mereka khususnya membabitkan insiden Kampung Buah Pala dan isu perobohan kuil-kuil ibadat Hindu tanpa melalui prosedur yang betul.

Kegagalan DAP & PKR mengembleng tenaga ahli dan penyokongnya dari kalangan kaum Cina untuk beramai-ramai menyertai HKR barangkali benar disebabkan penonjolan ketara pemimpin PAS dalam penganjuran himpunan kali ini.

Lagipun HKR #KL112 ini bagaikan rojak yang tak siap bila mencampur adukkan 4 kumpulan propaganda terdiri daripada merah, oren, hijau dan kuning yang berlainan matlamat menjadikannya seakan hilang tarikan apabila digabungkan bersama.

Walau apapun, yang pastinya HKR #KL112 ternyata telah gagal mencapai objektifnya untuk menghimpunkan sejuta orang penyokong PR. Kegagalan yang agak memalukan disaat himpunan itu menyaksikan hampir kesemua pimpinan utama PR telah turun memberikan sokongan.

#HKR112 Kiblat Tongang Langgang.

in Demo KL by
Apa nak jadi dengan para penyokong pakatan. Kalau ia pun nak bersolat kiblatnya mestilah kena betul. Niat dan tujuan asal yang baik sekarang ini dah jadi lain.Kibat ntah kemana..solat ntah kemana..

Pisau kata “Banyak sungguh kiblat puak ni.. LGBT,Pluralisme,Liberal,Human Right,Freedom Of Speech..”

#KL112 Program TPM Hambar Sebab Himpunan Shamsidar?

in berita pisau/Demo KL by
Dalam masa haprak pakatan terjerit terlolong didalam stadium Merdeka ,di Karak satu program Perhimpunan Rakyat 1Malaysia yang dihadiri oleh TPM.

Apa yang menariknya himpunan ini mampu menarik lebih 18-20ribu orang .Bezanya pemimpin BN,mereka mendekati rakyat dan membantu mereka sebaliknya himpunan Shamsidar banyak menyusahkan warga Lembah Klang.Kuala Lumpur menjadi lumpuh,sampah sarap dan kotor.Ramai yang terpaksa menghadapi kesesakan lalu lintas yang teruk .

Pisau kata ” Sambutan Hebat”

#HKR112 Himpunan Dah Hampir Sejuta Orang?

in berita pisau/Demo KL by
Himpunan Shamsidar kali ini tak seramai mana seperti yang digembar gemburkan. Himpunan sejuta? Ptuii! 50ribu pun tak cecah beb… Kalau gambar dari bawah mesti nampak ramai bukan? 

Ori atau LGBT Nih?

Ahli Syurga PAS bergaya dengan seluar pendek.
Barisan anjing DAP!

Jangan Lupa nanti lepas berdemo pi ambik duit peluh..

Nampaknya sindrom ambil upah dan trauma takut tak dibayar mula menghantui peserta demo haram. Mereka bagaikan kucing kurap yang kelaparan setelah ada setengahnya tertipu kerana tidak mendapat upah seperti yang di janjikan. 
Kejadian pergaduhan di Kampung Baru malam tadi, klik di SINI yang mana kepala yang bawa peserta dari Pantai timur larikan duit upah mereka.

Demi nak selamatkan maruah penganjur dan maruah Anwar serta aib Mat Sabu maka SMS atau khidmat pesanan ringkas dihantar terus kepada setiap peserta yang mendaftar malam tadi.

Dalam SMS tersebut meminta agar peserta terus sahaja ke Pejabat Anwar di Tropicana dan Markas Pas Taman Melewar selewatnya jam 6 petang. Malah telah di jelaskan awal-awal bahawa jumlah yang bakal diterima peserta supaya tidak berlaku kekecohan antara peserta demo haram dan penganjur.

RM 200 untuk Peserta Luar Lembah Klang

RM 150 untuk Peserta Sekitar Lembah Klang

RM 50 untuk Pelajar yang tunjukkan kad pelajar.

Hebahan iklan dari unit komunikasi himpunan ini terpaksa dibuat kerana sambutan yang datang amat hambar di Stadium dan nisbah yang agak jauh dari jumlah bas yang disewa. Penganjur berpendapat peserta tunjuk protes untuk tidak ke Stadium Merdeka kerana merasakan diri mereka tertipu.-MalaysiaInstinct

Pisau kata ” Susah nak upload..line busy sangat”

Kouta Haji Terjejas,Pencapaian Terbaik Bersih 3.0!

in Demo KL by


Kerajaan sedang melakukan beberapa langkah proaktif bagi memastikan jumlah kuota haji untuk jemaah Malaysia tahun ini tidak terjejas ekoran perhimpunan haram yang diadakan di Mekah dan Madinah pada 26 April lepas.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata, ramai jemaah telah menyatakan kebimbangan sama ada mereka masih berpeluang menunaikan haji pada tahun ini atau tidak ekoran insiden yang telah mengundang perhatian serius daripada kerajaan Arab Saudi.

Kerajaan Arab Saudi dilaporkan sedang membuat pertimbangan sama ada untuk mengenakan sekatan atau menggantung jemaah haji dan umrah dari Malaysia berikutan insiden perhimpunan haram itu.

Sebagai langkah awal, Jamil Khir berkata, beliau akan memohon bantuan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mempunyai hubungan baik dengan kerajaan Arab Saudi agar dapat menyelesaikan kebimbangan mengenai kuota haji.

“Saya minta Perdana Menteri untuk bantu kita campur tangan menghubungi Raja Abdullah dan kerajaan Arab Saudi supaya kuota haji tahun ini akan dapat sebagaimana yang kita harapkan kerana persiapan semua kita sudah buat,” katanya kepada pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan Duta Arab Saudi ke Malaysia Fahad Al Rashid di Bangunan Tabung Haji di sini hari ini. – BERNAMA

Pisau kata ” inilah padahnya berimankan Amibiga Anwar Azmin”

Kita Harus Hormati Hak Privasi Ambiga?

in DAP/Demo KL by


Berniaga didepan rumah Ambiga tak boleh,tapi merusuh rosakkan kereta polis,cederakan anggota polis,kotorkan Kuala Lumpur,hancurkan perniagaan ,menyusahkan rakyat semuanya boleh?


Jika semua ini dikatakan kebebasan hak asasi manusia,apa kejadahnya nak berniaga didepan rumah Ambiga tak boleh?

Tindakan ahli majlis perbandaran Selangor yang mengesa Datuk Bandar letak jawatan adalah bukti sebenarnya mereka sendiri berasa terancam apabila hak privasi dan kepentingan Ambiga diganggu.Ini baru bantahan golongan peniaga mereka dah gelabah,belum lagi rakyat majoriti yang menjadi pengundi senyap memerhatikan kebobrokan pakatan.


Ahli-ahli majlis perbandaran Selangor dari DAP hari ini menggesa Datuk Bandar Kuala Lumpur, Datuk Ahmad Fuad Ismail meletak jawatan kerana gagal bertindak terhadap peniaga yang cuba menjaja di hadapan rumah Pengerusi BERSIH, Datuk Ambiga.

“Kami menggesa Datuk Bandar Kuala Lumpur meletak jawatan segera,” kata ahli Majlis Perbandaran Kajang, Lee Kee Hiong yang mewakili 67 ahli majlis DAP dalam negeri Selangor.


Pisau kata “Ahli majlis DAP ada yang tak tau cakap bahasa Malaysia”

The breaking of BERSIH begins.

in Demo KL by

AIDCNews – 16/05/12 – Something is not right after the BERSIH 3.0 fiasco, despite numerous denials by the group’s steering committee about the ‘upcoming’ BERSIH 4.0.

On May 15, BERSIH chairman, Datuk S. Ambiga announced that there would not be another BERSIH demonstration after the bad outing during BERSIH 3.0.

“My side has not thought about any agenda to hold Bersih 4.0 rally… I know that (the proposal of) Bersih 4.0 is supported by many quarters, including PAS spiritual leader Nik Abdul Aziz Nik Mat, PKR and other NGOs, but there is no plan about it for the time being,” she said.

Her sidekick, Maria Chin Abdullah reaffirmed her statement, saying that there would not be a BERSIH 4.0.

“We have no plans to organise BERSIH 4.0 at this time, but if others want to have it, it is their right.We will not be involved and will not be held responsible should anything happen to BERSIH 4.0,” said Maria, who is also a member of the BERSIH steering committee.

And yet another member of the committee, Hishamuddin Rais has come out with a similar statement.

He told the media at the Kuala Lumpur Chinese Assembly Hall (KLSCH) Wednesday that at this juncture they had no plans to organise BERSIH 4.0, and this has been agreed upon by 84 other NGOs.

All the BERSIH leaders who made the statements are leaders of NGOs aligned to the PKR de facto leader, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

The question is why the BERSIH steering committee must be defensive and repeat the same statements again and again on different days?

Is it because Ambiga’s statement as chairman holds no more clout?

Consider this – if during earlier BERSIH outing, the NGOs and PKR were more prominent, but after BERSIH 3.0 it is PAS that has come to the fore.

On May 12, PAS spiritual leader, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat gave a signal that there would be a BERSIH 4.0.

If BERSIH 3.0 had been a sit in protest similar to The George Soro’s sponsored ‘Occupy Wall Street’, “BERSIH 4.0 will be about ‘sitting and debating”, said PAS youth leader Nasruddin Hassan.

“One million people for BERSIH 4.0,” said PAS deputy president Mohammad Sabu.

All the above statements pertaining to BERSIH 4.0 were made by PAS leaders, and not BERSIH or PKR as it was in the past.

Meanwhile, Anwar Ibrahim, as the leader of Pakatan Rakyat said they didn’t know anything about PAS’s post mortem of BERSIH 3.0…at least not until they started to clamour for BERSIH 4.0.

We can see the problems within BERSIH and the disparate ranks of the opposition parties hedging it.

Although such things are hidden, nevertheless the voices calling for BERSIH 4.0 seem to tell all…and to indicate that things have not been right with BERSIH 3.0.

So, what is really happening? Is PAS not satisfied with the way BERSIH was organised earlier, considering that it happened mostly because of PAS members, but at the end of the day the ‘glory’ went to Ambiga and Anwar?

Is BERSIH 3.0 now a liability due to interference from Anwar Ibrahim and Azmin Ali, making it imperative for yet another ‘forceful’ outing in the form of BERSIH 4.0 to cover up the mistakes?

Why DAP Reject Independent Panel To Investigate BERSIH 3.0?

in Demo KL by

BERSIH 3.0 is really causing trouble to the opposition. Not just that they have lost quite a number of support, they also failed to twist facts to prove that the riot was cause by the police and not rioters. From their failure, they had to accuse rioters who caused chaos were undercover police officers. For that, bloggers and news portals who support them became tired of having to justify the chaos that they have caused.

To reduce the tension, the government has announced independent panel to investigate BERSIH 3.0 which later received sarcastic response from the opposition. In May 12, DAP announced a boycott on the independent panel in investigating BERSIH 3.0.

It seems natural for DAP where after making various accusations to their enemies, they would push and demand for investigation. But when things have been investigated, they would make various lies to object or boycott the panel and the result if thing s do not go their way.

Previously, they made the same move in the issue of the death of Teoh Beng Hock. If we are to see this closely, BERSIH issue went the same way where they accuse the EC for not being transparent, and then denied all EC’s efforts to improve election system.

DAP’s excuse this time around is that they would not accept the appointment of Mohammad Hanif Omar as the chief panel for the investigation, on the excuse that he took a partisan stance on BERSIH when he claimed that pro-communists were involved and that he supported claim made by Prime Minister, Najib Abdul Razak that BERSIH 3.0 Assembly was a try to bring down the government.

However, in accusing Tun Hanif as a partisan, DAP suggested that the government should appoint those who are less partisan such as Suhakam. DAP also supported opinion from the Bar Council where they said that the investigation panel did not have the complete legal work frame and did not provide legal immunity to those who were involved in the prosiding and did not have much power to provide subpoena to witnesses or claiming documents.

The fact is, everyone is well aware that Suhakam and the Bar Council are two bodies that have never acted fair, bias, unprofessional and twisted just to defend lawbreakers and to oppose the government. Both are also in doubt where they might have relationship with foreign elements and that they may receive foreign funds.

Thus, if we need to choose between two partisan sides, wouldn’t it be better for us to choose Tun Hanif who is proven to be a person that has contributed a lot for the country, just, patriotic and very professional in his service to secure our nation?
We do not understand why DAP need to doubt Tun Hanif but provide full trust to Suhakam and the Bar Council when the Bar Council was proven to have hidden the real facts on the chaos of BERSIH 3.0 like what was revealed by Ranjit Singh Dhillon on YouTube.

The information was backed with a civil suit made by a member of the Bar Council, Mohd. Khairul Azam Abdul Aziz who claimed that the bar Council had failed to act as a professional body when within less than a five hour meeting to decide on the BERSIH 3.0 resolution, revealed clearly the scandals of lies, bias, doubt etc.
It is clear here that bodies that were suggested by DAP cannot be trusted.

DAP’s behavior of supporting criminals, rioters and law breakers is just sad. With that, it is wrong for us to state that DAP is actually scared to be professional to let Tun Hanif lead the investigation of BERSIH 3.0.

It is not impossible that DAP has something that they need to hide regarding BERSIH 3.0, just like the case of Teoh Beng Hock. Perhaps DAP is worried if their secrets on funds, mastermind and other things that are related to BERSIH 3.0 might be revealed if full investigation is led by such huge name such as Tun Hanif, a former law enforcement officer that is highly respected by all Malaysians.

RTM Dedahkan Video Anwar Yang Media Pakatan Sorok Dari Anda.

in Demo KL by

Dokumentari Bersih 3.0 itu kotor benar benar mendedahkan niat sebenar pengganas haprak pakatan.

Kebenaran selalunya pahit untuk ditelan,itulah jadinya apabila blogger haprak pakatan bagaikan kerasukan kerana seluruh rakyat Malaysia tahu siapakah dalang yang mencetuskan keganasan semasa rusuhan kotor itu.

Video panas ini harus disebarkan sebanyak mungkin agar mak cik pakcik,adik kakak dan seluruh keluarga tahu pakatan haprak mahukan keganasan dan menghancurkan negara.

Video ni yang media haprak pakatan sorok daripada pengetahuan umum.

Pisau kata “Ayuh kita sama sama selamatkan Malaysia daripada pengganas haprak pakatan! “

Polis Keluarkan Bukti Klip Video Peserta BERSIH 3.0 Sedia Untuk ‘Mati’

in Demo KL by
Kambing hitam diperlukan,nyawa mahu dijadikan taruhan agar dapat menghasut rakyat kononnya polis dan kerajaan adalah zalim. Sebolehnya mereka mahukan revolusi Arab Spring seperti berlakunya di Mesir,Tunisia,Libya dan Bahrain.

Bersih 3.0 adalah rusuhan ganas,Haprak pakatan sedang dalam proses mahukan lebih banyak rusuhan dan keganasan dalam Bersih 4.0 kononnya jika keputusan PRU13 nanti jika tidak menyebelahi mereka maka pilihanraya itu adalah satu penipuan.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Khalid Abu Bakar hari ini menyokong dakwaan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein bahawa terdapat unsur-unsur semasa perhimpunan BERSIH 3.0 yang mahu menyebabkan kematian.

Ini, katanya, berdasarkan kepada bukti video yang dikumpul oleh polis semasa perhimpunan tersebut.

Khalid berkata polis mempunyai klip video bahawa memang ada pihak yang mahu kematian berlaku.

Bercakap dalam satu sidang akhbar di Kuala Lumpur hari ini, beliau berkata, bukan menteri sahaja yang berkata demikian, tetapi pihak polis juga mempunyai bukti.

Klip itu, katanya, menunjukkan seorang individu membuat kenyataan mengenai kematian semasa bantahan pada 28 April.


Beliau berkata, pihaknya mempunyai rakaman klip seseorang yang mengatakan bahawa walaupun lima orang mati pun tidak mengapa.-sumber

Pisau kata ” nak mati syahid la konon…kena gas pakat lari..puii…dengan Ambiga pun korang tak ikhlas..macam mana nak cium bau syurga nik aziz”

Eksklusif:Video Hasutan Ugutan Bunuh Polis Dan Jihad Ambiga.

in berita pisau/Demo KL by

Rusuhan Bersih 3.0 telah mendedahkan niat jahat pakatan , himpunan ini tak lebih kepada mahu memburukkan imej SPR dan juga sebagai tindakan langkah awalan (preamptive) untuk tidak menerima sebarang keputusan pilihanraya ke 13 nanti jika tidak memihak kepada mereka.

Pisau pernah dedahkan pimpinan tertinggi pakatan didalam mesyuarat sulit mereka tidak yakin akan berjaya ke Putrajaya.Melihat kepada kejatuan rating Anwar dan juga nama nama besar didalam pakatan.Sokongan rakyat semakin menurun kerana tembelang dan temberang mereka berjaya didedahkan.

Bagaikan tidak puas membuat kacau,melakukan kerosakan,ganas dan juga jahat memprovokasi pihak polis.Pakatan haprak sekali mahukan himpunan Bersih 4.0 sepertimana yang pernah dikatakan oleh Mat Sabu dan juga Hj Hadi.

Pemimpin pakatan mengharapkan kematian pendemo untuk mencetuskan revolusi ,haprak pakatan mahukan nyawa 5-6 ekor haprak pakatan untuk dijadikan kambing hitam.Modus operandinya mahu meniup sentimen kebencian dan gelomban revolusi menjatuhkan kerajaan secara kudeta .

Rakaman dibawah adalah beberapa siri ceramah selepas Bersih 3.0. Seluruh negara sekarang ini haprak pakatan bagaikan tidak puas hati sudah mula menghasut dan juga menyebarkan fitnah.

Siri ceramah kononnya berlaku kezaliman pihak polis kepada perusuh,sedangkan seluruh negara tahu siapakah dalang dan menjadi punca kepada rempuhan perusuh pakatan yang mengikari perintah mahkamah agar tidak menceroboh ke kawasan dataran merdeka.

Ahli parti haprak pakatan dan juga penyokong sudah dihasut dengan sms,jika PRU13 mereka gagal untuk menang,kekacauan dan rusuhan Bersih 4.0 akan diadakan .

Video dibawah adalah seruan jihad agar himpunan Bersih 4.0. Afnan Hamimi B. Taib Azamuddin menyeru agar penyokong haprak pakatan turun berjihad.Kali ini jika dihujani dengan peluru sekali pun,katanya mati mereka adalah syahid ke jalan Allah.

Manakala Habib Mahyuddin,Ketua AMK mengkarong SIK bertekad mahu membunuh Polis.Beliau berulang kali melahirkan hasrat mahu menembak anggota polis .

Sejak zaman berzaman anggota polis menaburkan bakti dan jasa kepada negara.Menegakkan keluhuran undang undang. Rata rata haprak pakatan didikan mereka begitu caranya dengan menghina institusi PDRM.

Mat Sabu sendiri angkat komunis sebagai pejuang kemerdekaan dengan menghalalkan nyawa anggota polis yang terkorban di Bukit Kepung.DAP sekarang ini berusaha membawa balik kepala pengganas komunis Chin Peng dan mahu pengganas ini diangkat sebagai negarawan.

Penghinaan ini mencetuskan lebih banyak lagi insiden dimasa depan bahawa penguatkuasa undang undang seperti Polis diperlekehkan maruah mereka, maka selepas ini melanggar undang undang tidak menjadi hal kononnya atas hak asasi manusia dan kebebasan bersuara,menyerang dan mencederakan polis juga sudah dihalalkan..

Hasutan,ugutan dan ancaman sebegini sudah mula tersebar diseluruh negara. Pisau menyeru agar pihak polis mengambil tindakan terhadap hasutan dan ugutan ini.

Pisau kata ” Guan Eng…get ready ya!? “

Lawyer questions Bar Council’s impartiality

in Demo KL by

Peguam Ranjit Singh Dhillon mendedahkan Bar Council menyembunyikan fakta yang sebenar bahawa pihak polis di provoke,dicaci maki .

Dalam laporan yang tidak didedahkan kepada umum Ranjit Singh mengesa presiden Bar Counsil agar bercakap benar dan tidak melibatkan badan profesional ini didalam politik.

A lawyer has openly questioned the Bar Council’s impartiality and professionalism in its reaction to the Bersih 3.0 rally in a video that is now being circulated online.

The lawyer, Ranjit Singh Dhillon, singled out Bar Council president Lim Chee Wee, reminding him that the council was not a political body and asked if it was being “hijacked”.

Referring to an interim report of council’s monitoring teams on the April 28 sit-in protest, Ranjit questioned why was there a need to publish it so soon.

“…the haste in which the report was churned out, frankly speaking, I don’t know what the rush was for. This is an issue of national interest. We, as a professional body, should take time to coordinate with the relevant agencies and come out with a detailed report. Is the Bar Council a professional body or is it being hijacked by certain others?” asked the criminal lawyer.

Ranjit said that Lim had “shot himself in the foot” when the report mentions that police were “not provoked” but on another page, it was recorded that the police were taunted.

“Now what is the Bar Council president talking about? He is the leader of a professional body, and yet in the space of 26 pages, he has contradicted himself.

“Next, he has completely kept quiet about what started the stampede. Are we professionals? Are we lawyers, Mr president? Please give us the full picture of what happened that day.”

Ranjit also defended the police, saying that they been “patient” when protesters initially barged through the barricades at Dataran Merdeka.

It was only when the crowd became “unruly” and “property was damage” that they acted, he said.

He also commended the police for admitting that there are a few bad apples in the force.

“Are we in the Bar Council honest enough to admit there are a few rotten apples on top of the heap? Please give us an answer. We are members of this professional body. We don’t want to be trapped into a cesspool of your [Lim’s] creation.”

Ranjit also said that the Bar Council seems to have been strangely silent on who instigated the breaching of the barricades.

“Law is technical… we owe a duty to the Ahmads, Ah Chongs and Muniandys in the streets to paint a full picture of what happened and let them judge. We are not a political body, let us remind ourselves of that.”

‘Don’t let us down’

Ranjit also called for a proper report based on an “exhaustive” study of the whole situation. “You are the only professional body we can count on, don’t let us down.”

Meanwhile, when contacted, Lim said he has not seen the video but has been informed of its existence and contents.

“I urge this member to attend the extraordinary general meeting [this Friday] to air his view there for debate. This EGM on police misconduct is no different from those held in 1998 after the reformasi rally crackdown and the arrest of legal aid lawyers in 2009. The council welcomes debate and dissenting views,” Lim told FMT.

On May 1, the Bar Council’s interim report was critical of the police, saying that brutality against protesters during Bersih 3.0 was worse than Bersih 2.0.

The interim report was a compilation of reports from 78 of the council’s volunteer observers positioned at six locations on the ground.

Lim had reportedly said that a breach of the barricades did not justify the disproportionate force used by police that went against international standards.

Bersih 3.0 saw some 80,000 people turning up in the streets of Kuala Lumpur demanding election reforms.

The rally turned ugly when some protesters breached the barricades at Dataran Merdeka, declared off limits by the government. The police fired tear gas and water cannon at protesters and arrested about 500 protesters.

Police have been accused of using excessive violence on protesters, and even media personnel, while protesters also have been blamed for the chaos.-FMT

Pisau kata ” haramkan jer bar council tu”

Ketua Pemuda PAS Puas Hati Jika Umat Islam Tak Boleh Tunai Haji Dan Umrah.

in Demo KL by

Ketua Pemuda PAS anggap tidak ada masaalah demo Bersih di Madinah dan Mekah. Paling banggang dia nak salahkan Umno BN jika kerajaan Arab Saudi kurangkan kuota disebabkan demo haprak Bersih di sana.

Baling batu sembunyi tangan,perangai Nasrudin tak ubah berak tengah jalan tak mengaku taik sendiri.Nasrudin Tantawi bersama timbalannya Nik Abduh baru baru terlibat secara langsung melancarkan Bersih di Madinah dan Mekah.

2 ekor khawarij ini mengotori tanah suci dengan agenda Anwar Israel dan Ambiga LGBT.

Korang puas hati jika umat Islam Malaysia tak boleh tunai Haji dan Umrah hanya nak puaskan hati Anwar & Ambiga?

Nasrudin dihentam teruk hingga tak boleh nak jawap dalam wall FB..
Pisau kata “bodoh tak boleh diajar”

Bukti Pertumpahan Darah Rusuhan Bersih Memang Di Rancang.

in Demo KL by

Keganasan yang berlaku semasa Bersih sememangnya dirancang begitu rapi.Anwar memang mengimpikan sebuah negara yang tidak aman.Matlamat utama perhimpunan Bersih seperti yang semua orang tahu mahukan pertumpahan darah.Mereka mahukan revolusi Arab Spring,mereka mahukan perusuh membuat kacau seperti mana berlakunya di Medan Tahrir.



Apabila berlakunya pertumpahan darah sudah pasti akan berlakunya Anarki yang boleh melumpuhkan Kuala Lumpur. Kesemua ini didedahkan oleh RPK didalam entri terbarunya.Pendedahan RPK ibarat satu pukulan maut kepada organisasi haram Bersih yang kononnya mahu berhimpun secara aman walhal ada niat jahat disebalik rancangan mereka.

Rusuhan bermula dengan kumpulan yang diketuai oleh Tian Chua berhampiran Sogo dan beliau bersama Hishamudin Rais ketika itu.

Shall we talk about the people Tian Chua sent to Korea for training on how to organise demonstrations so that the Bersih rallies can be turned into violent demonstrations like in Korea?


You see, in Malaysia, as we all know, the police beat up peaceful demonstrators. In Korea, it is the other way around. Hence Tian Chua wanted to train Malaysians on how to organise demonstrations like they do in Korea.

The problem is, the Malaysian police knew about this. Hence they would act extremely brutal towards demonstrators, like they did to the Bersih 3.0 demonstrators who pulled down the barricades two Saturdays ago — because, in the opinion of the police, these were the people Tian Chua sent to Korea for training.

So, as I said, I knew all this. But in spite of my six episodes in my series of articles called Now that Bersih is over I did not reveal the presence of anarchists. And I did not reveal it because I felt it would hurt PKR if the public found out that amongst those 100,000 or 150,000 or 250,000 or whatever who took to the streets on Saturday, 28th April 2012, were a bunch of anarchists who had been trained in Korea on how to turn a peaceful march into hand-to-hand combat with the police.

Never call me a liar. Do not mock me either. Doing so is an act of war. And all is fair in love and war. And expect me to respond with both guns blazing. Ask no quarter and give no quarter. In this war we take no prisoners.-RPK

Pisau kata ” PKR Selangor sapu USD10 juta duit projek”

Pembangkang tidak yakin menang PRU-13

in Demo KL by


Kenyataan Tun M mengesahkan apa yang dibincangkan oleh pimpinan pakatan bahawa mereka sendiri tidak yakin untuk menang pada PRU13.Tidak ada cara lain selain membangkitkan kekacauan dan juga merosakkan reputasi SPR kononnya pilihanraya dilakukan dengan cara penipuan agar rakyat tidak percaya dengan proses mengundi.

Pakatan haprak sudah terdesak dan tidak ada cara lain selain daripada menipu rakyat dengan pelbagai sentimen dan propaganda,ada kalangan mereka mahukan revolusi menjatuhkan kerajaan secara kudeta. Mereka mahukan rusuhan secara besar besara seperti mana yang berlaku di Medan Tahrir Mesir.Mereka mahukan darah perusuh agar boleh dijadikan kambing hitam kononnya kerajaan zalim.

Demo yang aman sudah pasti tidak akan dapat menarik perhatian rakyat dan dunia luar,rusuhan dan anarki dijadikan resepi utama seperti mana Anwar memberi insyarat agar pagar yang menyekat ke Dataran Merdeka di runtuh dan anggota polis di rempuh.

Pakatan parti pembangkang – Pas, Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP – sebenarnya tidak yakin dapat memenangi pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) dan kerana itu mereka membuat banyak tindakan untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada, kata bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Beliau berkata, sejak negara merdeka 55 tahun lepas, pembangkang tidak pernah berjaya menjatuhkan kerajaan Persekutuan yang diterajui Barisan Nasional (BN).

“Mereka (pembangkang) sedang bersedia kalau kalah lagi dalam pilihan raya akan datang, mereka akan cetus huru-hara dengan membuat demonstrasi, buat desakan kononnya kerajaan sekarang ini tipu bagi membolehkan BN menang.

“Inilah pendekatan mereka sekarang,” katanya kepada pemberita selepas majlis Wacana Tokoh Negarawan Tun Dr. Mahathir Mohamad bersama Penjawat Awam Persekutuan Negeri Kedah, di sini hari ini.

Dr. Mahathir berkata, beliau yakin kerajaan yang ada sekarang kuat dan mampu untuk menjaga keamanan negara.

“Kalau kerajaan lemah, mereka tidak akan mampu untuk mentadbir negara dengan baik seperti sekarang dan mungkin juga akan digulingkan oleh rakyat,” katanya.

Dr. Mahathir berkata, rakyat perlu berhati-hati dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana Anwar dianggap sebagai pemimpin pilihan Amerika.

“Sejak zaman saya menjadi Perdana Menteri lagi, dia (Anwar) telah dianggap sebagai PM Malaysia oleh Amerika dan dia sendiri pernah membawa (anggota) Kongres Amerika datang ke sini,” katanya.

Selain itu, Dr. Mahathir berkata, terdapat kemasukan wang asing di negara ini bagi menjayakan agenda negara kuasa besar itu.

“Saya tahu banyak juga NGO yang mendapat bantuan wang daripada badan-badan tertentu Amerika Syarikat dan negara-negara lain. Mereka bagi wang ini untuk menjayakan agenda mereka bukannya agenda kita.

“Ia berlaku sejak dari zaman saya lagi dan NGO itu telah diperalatkan. Saya yakin parti-parti politik pun ada yang terima wang tersebut,” katanya.

Beliau menasihatkan rakyat supaya berhati-hati dan memilih pemimpin yang betul bagi mengelakkan negara dikongkong dan dijajah semula.

Terdahulu, dalam ucapannya Dr. Mahathir berkata, pelbagai pembangunan telah dilakukan kerajaan Pusat bagi memberi kesenangan kepada rakyat.

“Apa yang dilakukan oleh kerajaan itu menunjukkan kerajaan sangat prihatin dan sentiasa memikirkan nasib rakyat dan untuk membela rakyat,” katanya. – BERNAMA

Pisau kata ” dah habis modal,rating Anwar pun jatuh teruk..apa lagi yang haprak ada”

Peserta BERSIH Pondan, Gas Pemedih Mata Pun Takut!

in Demo KL by


Malang bagi Anwar Ibrahim, Ambiga dan pemimpin-pemimpin BERSIH yang lain kerana lembu demo belaan mereka adalah pondan-pondan belaka.

Seperti yang kita tahu, matlamat utama BERSIH bukanlah menuntut pilihanraya bersih tetapi tidak mahukan pilihanraya dan ingin menjatuhkan kerajaan melalui jalanraya. Ini terbukti melalui laungan ‘Jatuhkan BN’, ‘Mampus PM’, ‘Tumbangkan Kerajaan’ yang kedengaran sekarang ini di dalam perhimpunan. Ucapan-ucapan pemimpin mereka juga sering menjadikan Dataran Tahrir Mesir sebagai rujukan, ilham dan contoh teladan.

Untuk itu, Anwar dan Ambiga mengharapkan sesuatu yang jauh lebih ganas dari sekadar tawaf keliling Dataran Merdeka. Mereka membayangkan bangunan terbakar dan lebih baik lagi jika jalanraya Kuala Lumpur bermandi darah dengan mayat bergelimpangan. Mereka juga inginkan kecurian dan rompakan berleluasa sehingga pihak berkuasa hilang kawalan.

Namun, ini tidak berlaku. Lembu-lembu mereka semuanya sama spesis dengan Azmin Ali dan Anwar Ibrahim iaitu keliru jantina dan dayus belaka. Jangankan merempuh kawat duri di Dataran Merdeka, berpanas pun sudah ramai yang tidak tahan terutama kaum Cina, akibatnya ramai yang balik lebih awal.

Akhirnya tinggallah beberapa kerat yang benar-benar benak sahaja yang merayau-rayau sekitar Kuala Lumpur tanpa arah tujuan. Sekali tengok meluat, dua kali tengok kesian, tiga kali tengok sedih memikirkan anak bangsa kita.

Apalah agaknya yang difikirkan oleh para peserta BERSIH 3.0 ketika berlari-lari, terkinja-kinja mencabar polis di jalanan hari ini. Jika pemimpin mereka hanya memikirkan Putrajaya, mereka pula fikir mereka hendak ke mana?

Untuk merasai pengalaman hidup dalam negara yang hancur? Tahukah mereka jika kerajaan benar-benar berjaya digulingkan hari ini maka ekonomi akan merudum dalam sekelip mata. Tiada pelabur yang akan melabur di negara yang tidak stabil, tiada pelancong yang berani melancong ke negara yang tidak aman, maka kadar pengangguran akan meningkat mendadak dan menurunkan dayabeli rakyat sehingga menjejaskan peniaga dan juga bank-bank. Rizab negara akan terjejas sehingga memaksa subsidi ditarik balik lalu harga makanan termasuk susu bayi dan barangan lain akan meningkat secara drastik. Rakyat menjadi resah, marah yang mana akan menyebabkan pemberontakan berterusan lalu menyukarkan lagi usaha untuk memulihkan keadaan.

Dalam sejarah penggulingan kuasa melalui demonstrasi jalanan, seperti di Mesir, Libya, Iraq, Tunisia dan lain-lain, tahukah kita bahawa tidak ada satu pun dari negara tersebut yang dapat bangun dan menjadi lebih baik dari sebelumnya. Kesemuanya musnah, dan kehidupan rakyatnya adalah jauh lebih susah dan menderita dari yang pernah dialami mereka di bawah kerajaan terdahulu.

Inikah yang peserta BERSIH mahukan apabila melaungkan slogan untuk menggulingkan kerajaan?

Tahukah mereka betapa bodohnya mereka jika menginginkan sedemikian? Tapi logik menyatakan bahawa jika mereka tidak bodoh, tidak mungkin mereka akan turun berdemonstrasi, membahayakan diri dan bergadai nyawa hari ini.

Arahan telah dikeluarkan bahawa Dataran Merdeka adalah Haram dijejak oleh BERSIH, tetapi mereka diberikan pilihan untuk duduk di Stadium Merdeka. Namun, seperti biasa, mereka membantah.

Mereka tidak mahu duduk, dan tak mahu Stadium Merdeka, mereka mahu berarak dan mahukan Dataran Merdeka juga. Kerana apa? Kerana Anwar dan Ambiga mahu mencetuskan keganasan dan mereka adalah umpan untuk dijadikan korban.

Ugutan Dan Hasutan Bunuh Polis:Gambar Khalid Ismath Di Tahan Polis.

in Demo KL by

Muka terus jadi baik bila masuk balai. Pengikut syiah mat sabu ni patut kena belasah…macam dia belasah polis trafik….

Kuala Lumpur 5 Mei – Seorang mahasiswa Universiti Teknologi Mara (UiTM), Khalid Mohd. Ismath ditahan selepas hadir menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur di sini hari ini.

Khalid ditahan selepas dipercayai mengeluarkan satu kenyataan dalam laman sosial Facebook miliknya baru-baru ini bahawa dia bersetuju jika kesemua polis dibunuh.

Dia hadir bersama seorang peguam dan ahli keluarganya pada pukul 10 pagi sebelum ditahan dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Cheras untuk siasatan lanjut.

Pisau kata “mamat syiah ni memang patut kena ajaq,mulut serupa neraka”

Video Eksklusif Kronologi Rusuhan Bersih

in Demo KL by

Video ini adalah rangkuman dari rakaman yang dibuat oleh pihak PDRM. Dari mula perhimpunan malam sebelum rusuhan hinggalah saat kereta polis diserang.

Dalam rakam ini juga membuktikan bagaimana sebuah kereta polis diserang bertalu talu dengan pelbagai objek.

Terdapat rakaman seorang anggota polis masih diserang walaupun ketika itu beliau telah pun dimasukkan didalam ambulan kerana cedera parah.

Pisau kata ” Ini semua hasil fatwa Nik Aziz,merusuh dan berdemo adalah wajib seperti mendirikan solat”

Breaking News:Polis Arab Saudi Lancarkan Gerakan Tangkap Pengganas Bersih

in Demo KL by
Bersih LGBT di depan Kaabah,satu penghinaan oleh puak khawarij.

Khawarij dengan banner Bersih di Masjidil Nabawi

POLIS ARAB SAUDI KINI MELANCARKAN GERAKAN BAGI MENGESAN INDIVIDU ATAU KUMPULAN YANG TERLIBAT MEMBAWA DAN MELANCARKAN KEMPEN ‘BERSIH 3.0’ DI MAKKAH DAN MADINAH. UNTUK ITU KAMI MENYERU KEPADA SEMUA SAHABAT-SAHABAT DI RUANGAN MAYA INI UNTUK MENYALURKAN SEBARANG MAKLUMAT MENGENAI INDIVIDU / KUMPULAN BERKENAAN BAGI MEMBANTU KERAJAAN ARAB SAUDI MENCANTAS ‘BENIH-BENIH KHAWARIJ’ INI YANG TELAH MENCEMARKAN KESUCIAN MAKKAH DAN MADINAH.

SEBARANG INFORMASI BOLEH DISALURKAN SECARA TERUS MELALUI SURAT ATAU E-MAIL KEPADA

H.E. Mohamed Reda Abu Al Hamayel
Ambassador Extraordinary and Plenipotentiary
ROYAL EMBASSY OF THE KINGDOM OF SAUDI ARABIA

4th Floor Wisma Chinese Chamber of Commerce
No. 258 Jalan Ampang
50450 Kuala Lumpur or P.O. Box 12002, 50450 Kuala Lumpur

Telephone : 603-4257 9433 / 4257 98 25 / 603- 4257 9831 / 03-4257 9748 / 012-3199 845
Fax : 603-4257 8751

Email : saembssy@tm.net.my

Bersih LGBT:Aksi Skuad Nenen dan Gadis Mabuk

in Demo KL by

Selepas skuad nenen LGBT Bersih didedahkan semasa demo di dataran merdeka,kehadiran

golongan rosak akhlak yang menjadi tulang belakang perhimpunan ini didedahkan satu persatu.
Ada yang datang ke sana dalam keadaan mabuk,berpelukan,pakaian tidak cukup kain dan banyak lagi gaya seksi yang cukup digemari oleh unit anal PAS.

Video kat bawah ni adalah salah seorang peserta Bersih,budak perempuan ni mabuk hingga meracau tak tentu arah.Melihat situasi tidak dikawal budak perempuan ni dihalau kerana menarik perhatian ramai pihak.


Ini semua difatwakan harus dan wajib oleh Nik Aziz. Manakala khawarij PAS cukup teruja dengan aksi aksi ini.Siapa berani nafikan terlalu ramai yang seksi,pakai seluar pendek malah bersinglet menampilkan buah buah yang ranum ketika berdemo hinggakan pakcik pakcik lebai khawarij PAS telan air lior berpeluh jantan…..

Pisau kata ” ada yang tumpang sekaki..memang rosak akhlak puak ni”

Pengganas Bersih Di Buru Polis.

in Demo KL by

Pengganas Bersih yang difatwakan Nik Aziz sebagai mujahidin sekarang ini sah diburu oleh pihak Polis.

Mereka ini di turun merusuh kononnya berjihad fisabillilah,kononnya berperang dengan Israel.Hinggakan perasaan perasan kononnya mereka adalah pejuang Palestin.

Perhatikan muka muka pengganas ini,kalau terserempak jangan tegur nanti tak pasal kereta anda diterbalikkan cepat cepat hubungi pihak Polis.




Pisau kata “tangkap puak ni hantaq pi Palestin..”

Mat Sabu Sasar Bersih 4.0 Lebih Ganas!

in Demo KL by


Ketua komunis khawarij PAS Mat Sabu mendakwa akan mengumpulkan 1 juta orang untuk Bersih 4.0 berbanding Bersih 3.0 yang didakwa mengumpulkan 500 ribu orang..

500 ribu orang berkumpul Bersih 3.0? Agak agak lah kalau nak bohong,500ribu orang kalau serbu Polis hari tu comfirm dah jadi tempe tak pun serupa tepung talam..Rakyat Malaysia bukannya sebodoh khawarij PAS yang otaknya bebal dan bengap tak boleh mengira..

Mat Sabu akui akan melakukan keganasan sekali lagi,beliau mengulangi saranan Hj Hadi yang mencadangkan perkara yang sama.

Bak kata Anwar, kerajaan Malaysia harus di tumbangkan sebelum pilihanraya! Apa maknanya? Anwar dan seluruh haprak pakatan tidak mahukan pilihanraya kerana mereka sedar PRU13 mereka akan kalah dan harapan Anwar nak jadi PM pasti tidak akan tercapai.

Pengganas pakatan sudah pasti akan merancang melakukan kekacauan sekali lagi,Mereka sudah menghampiri kepada pemberontakan dan mahukan negara ini tidak aman.

Pisau kata ” bila nak ambil tindakan?takkan nak tunggu sampai pertumpahan darah baru nak bertindak?”


Hit Counter provided by Curio cabinets
Pergi ke Atas