Home / belia

Category Archives: belia

Feed Subscription

Sekitar #FestivalBelia Putrajaya 2013 Bawa Dimensi Baru.

Sekitar #FestivalBelia Putrajaya 2013 Bawa Dimensi Baru.

Festival Belia sekarang membawa kelainan dan berbeza daripada tahun tahun sebelumnya. Sambutan yang cukup hebat seperti yang kita semua tahu telah berjaya menarik ratusan ribu golongan belia menyertai pelbagai acara yang disediakan oleh pihak KBS. Viper Challange adalah permainan yang ...

Read More »

#HBN2012 Kanak Kanak Patah Kaki

Anak kecil ini walaupun patah kaki,tapi tetap bersemangat untuk berkunjung bersama ibu bapanya ke Himpunan Sejuta Belia Di Putrajaya.Malam ni masih ramai yang berkumpul menyaksikan persembahan di pentas utama. Jalan masih sesak…Pisau kata ” lepas ni cerita Guan Eng pulak..!”

Read More »

#HBN2012 Gambar Semasa Perasmian PM.

Ratusan ribu berkumpul serentak disekitar pentas utama semasa ucapan perasmian Hari Sejta Belia oleh PM . Pisau agak bersimpati dengan blog haprak pakatan apabila mereka cuba spin kononnya perasmian PM tak mendapat sambutan. Seluruh dunia saksikan lintas langsung yang disiarkan ...

Read More »

Pakatan Berjaya Kumpul Jutaan Belia Di Shah Alam!

MALU BESAR…itu kata-kata yang paling afdal untuk memulakan kisah ini.Nawaitunya nampak macam nak ‘lawan tetap lawan’ dengan Himpunan Jutaan Belia yang sedang berlangsung dengan meriah dan jayanya di Putrajaya. Majlisnya, Himpunan dan Konvensyen Belia Selangor 2012.Tarikhnya Sabtu.Lokasinya Komplek Belia dan ...

Read More »

Belia Hari Ini Pewaris Negara Kita

Datuk Seri Najib Tun Razak berkata kerajaan berjanji akan menyajikan dan menyerahkan kepada belia sebuah negara yang lebih baik daripada hari ini untuk diwarisi oleh golongan itu. Justeru itu, Perdana menteri berkata apa yang dilaksanakan oleh kerajaan menerusi Program Transformasi ...

Read More »

#HBN2012 JPJ Gagal Tangkap Mat Motor Di Putrajaya!

Semalam sebaik saja mendarat dari menaiki belon panas,rasanya malam tu dah tak ada benda lain yang boleh terbang di Putrajaya. Sangkaan ku meleset belaka,rupanya ada motor terbang..kat Malaysia mat rempit sekadar jadi superman atas motor paling hebat pun terbang atas ...

Read More »

#HBN2012 Pisau Di Awangan Beb!

Sebentar tadi terasa diawangan hehe,Pisau dah biasa naik kapal terbang kali ni naik belon terbang pulak. Belon yang ditempah khas dari UK ni harganya setengah juta beb,diperbuat daripada kain nylon.Yang menariknya Pisau tengah rancak berbual dengan jurumudi belon tak terasa ...

Read More »

#HBN2012 Occupy Di Putrajaya?

Ini perkhemahan yang halal tanpa perlu melanggar undang undang ,anak anak ini memberi contoh yang baik kepada haprak pakatan terutamanya mahasewel yang gila berkhemah di Dataran Merdeka. Korang bayangkan budak budak ni lebih berakal daripada mahasewel yang menggila membuat perkhemahan ...

Read More »

#HBN2012 Gempar! Lagi Demo Bersih Di Putrajaya!

Negara menjadi porak peranda dengan keganasan puak pengganas Bersih,harta benda awam dirosakkan,ada yang tercedera ,menggangu warga kota dan ibu kota menjadi kotor. Perbuatan Bersih tidak berhenti disitu saja,kali ini ada lagi puak yang berani turun di Putrajaya semasa Himpunan Sejuta ...

Read More »

#HBN2012 Eksklusif: 2 Gadis Bertumbuk Semasa Himpunan Belia!

2 gadis bertumbuk berebut blogger Media Permatang Pauh atau nama manjanya MPP,sungguh sungguh bertumbuk sampai ada yang dipijak dan dipukul dengan kayu. Sebenarnya ini adalah demo seni mempertahankan diri daripada Jabatan Pertahanan Awam atau dikenali JPAM. Demo ini disertai oleh ...

Read More »
This seal is issued to pisau.net by StopTheHacker Inc.
Scroll To Top