Berita telus dan seimbang..

Monthly archive

January 2011

Tenang Lalui Proses Penyucian.Mala-Petaka PAS Di Tenang

in pilihanraya by


Sejak 2 hari hujan turun dan sehingga sekarang waktu artikel ini ditulis hujan masih lebat,Pisau bersama rakan rakan bloggers keletihan tetapi ceria kerana segala penat lelah siang dan malam sepanjang tempoh berkempen diterjemahkan kemenangan bergaya BN.

Hampir kesemua jentera kempen pilihanraya tidak dapat pulang kerana kesemua jalan keluar ditutup akibat banjir.Yang menariknya bandar Labis dipenuhi jentera kempen BN. Penyokong dan jentera kempen PAS sudah pulang sejak jam 2 petang tadi.

Mereka hanya berkempen untuk meraih undi tetapi tidak mempedulikan nasib rakyat yang terperangkap didalam banjir.Pisau melihat situasi ini membuktikan mereka mereka ini tidak mementingkan nasib rakyat hanya lebih mementingkan survival politik semata mata.

Maklumat terkini Tok Ai sudah menjalankan tugas sebaik saja kemenangan beliau diumumkan apabila terus melawat mangsa banjir disekitar Tenang.

Kita disajikan kempen kotor oleh gerembolan khawarij PAS dan pakatan.Bumi Tenang dikotori dengan najis fitnah dan politik gampangan pakatan. Nizar dengan haram syarie undi kepada BN manakala wali selipar Nik Aziz menghukum sesiapa yang mengundi BN adalah jahiliah.

Isu PAS mempolitikkan jenazah memberi kesan besar terhadap mereka apabila membangkitkan kemarahaan penduduk kampung kerana mengfitnah imam masjid dan anak kariah di Jalan Kolam Air,Tenang.

Din Pudu dengan psywar yang tumpul dan paling bodoh dalam sejarah apabila menyerang calon BN walaupun diketahui ramai adalah fitnah semata mata.Serangan PAS serba tak menjadi apabila setiap serangan berjaya dipatahkan.Isu mereka kesemuanya mudah dibaca dan rakyat tidak mudah terpedaya.

Maarof suami Mala menjadi Mungkar apabila berbohong mengenai MC dan menjadi liabiliti sepanjang kempen Normala.

Mazlan Aliman kempen memperbodohkan warga Felda ternyata gagal ,kesemua peti undi di Felda menang besar,ternyata dakyah daripada ANAK gagal mempengaruhi warga Felda.Ini membuktikan pembohongan yang dilakukan Mazlan dibuktikan dengan rekod dan pencapaian cemerlang Felda sendiri.

Pisau kata ” Nik Aziz kata rakyat Tenang adalah jahilliah kerana mengundi BN ,menurut Nizar rakyat Tenang telah melakukan Haram syarie”

Live!Keputusan Terkini PRK N05 Tenang. BN Menang!

in pilihanraya by

Sila Klik Refresh untuk keputusan rasmi

Liputan live keputusan Rasmi Pilihanraya Kecil
N05 Dun Tenang


BN Menang! Tahniah!

MALA-Petaka Buat PAS!

Peti Undi Ditutup Jam 5:Peratusan Keluar Mengundi:Seramai 9,833 bersamaan 67% keluar mengundi

BN :6699

PAS: 2992

Majoriti :3707

Rosak: 142

undi Pos: BN 115 Pas 3

Sekolah Kebangsaan Kampung Tenang
Peti Undi 1 : Kampung Redong : BN 462 PAS 105 majoriti 357

Sekolah Kebangsaan Pekan Air Panas
Peti Undi 2 : Pekan Ayer Panas:Bn 451 PAS 83 Majoriti 368

Dewan Masyarakat North Labis
Peti Undi 3 : Ladang Labis Utara : BN 152 PAS 40 Majoriti 112

Dewan Serbaguna Kampung Paya Merah
Peti Undi 4: Bandar Labis Timur: BN 669 PAS 632 Majoriti 37

Sekolah Menengah Kebangsaan Kamarul Ariffin
Peti Undi 5: Bandar Labis Tengah:PAS 642 BN 275 Majoriti 367

Dewan Bola Keranjang JKKK Labis
Peti Undi 6: Labis : BN 269 PAS 219 Majoriti 50

Sekolah Kebangsaan LKTP Tenang
Peti Undi 7 : Felda Tenang: BN 955 PAS 160 Majoriti 795

Sekolah Kebangsaan Sawah Bharu
Peti Undi 8: Sawah Bahru: BN 212 PAS 55 majoriti 157

Sekolah Menengah Kebangsaan Tenang Station
Peti Undi 9 : Tenang Station:BN 744 PAS 352 Majoriti 392

Sekolah Jenis Kebangsaan (Tamil) Ladang Voules
Peti Undi 10 Ladang Bukit Dato:BN 351 PAS 99 Majoriti 252

Sekolah Agama Felda Chemplak Barat
Peti Undi 11: Chemplak Barat: BN 254 PAS 52 Majoriti 202

Sekolah Kebangsaan LKTP Chemplak
Peti Undi 12 : Chemplak: BN 985 PAS 135 Majoriti 850

Tenang: Jentera PAS Sudah Angkat Kaki

in pilihanraya by

Terkini:

Jentera Khawarij PAS sudah angkat kaki pulang sejak jam 2 petang tadi,meninggalkan pengundi dan rakyat Tenang yang menjadi mangsa banjir .

Pihak jentera kempen BN bertungkus lumus membantu mangsa banjir.Kesemua jalan keluar dari Labis ditutup kerana banjir .

Berdasarkan sumber maklumat ,pihak DAP sekali lagi berbohong kepada PAS dengan peratusan pengundi cina yang rendah. Sebelum ini di Galas ,DAP turut memberi janji kepada PAS kononnya sokongan masyarakat cina amat tinggi .PAS sudah 2 kali di bohong DAP

Ikuti keputusan PRK Tenang terkini : Klik refresh untuk keputusan terkini.

LIVE! PRK Tenang,Ketepikan Soal Politik,Muslimat DIselamatkan

in pilihanraya by

Sebentar tadi di jalan keluar daripada kampung Tenang. Datuk Ahmad Maslan bersama 5 kereta yang mengiringi beliau
Menyelamatkan 2 orang muslimat PAS yang terperangkap didalam banjir.

2 muslimat PAS tidak dibantu sebelum ini hanya dilihat oleh orang ramai kerana kereta Myvi hampir dihanyutkan oleh arus.

Muslimat dari Wilayah Persekutuan dilihat mengucapkan terima kasih kepada Datuk Ahmad Maslan Ketua Penerangan Umno Malaysia.

LIVE! PRK Tenang

in Berita Utama by

MP JB shahrir samad dan.askar diantara tiba paling awal ..pertahanan awam turut membantu mangsa banjir.

Ds Hishamuddin. Dan Ketua Polis johor turut berada dikawasan banjir.

Amat memalukan khawarij PAS hanya sibuk pancing undi dan tidak mempedulikan masaalah mangsa banjir.

Peti undi KG Redung , SMK Kamarul Arifin dan Tenang Station banjir.

Sent from my BlackBerry® wireless

LIVE! PRK Tenang

in Berita Utama by

SILA Refresh untuk update terkini. Liputan langsung dari NO5 Tenang.

Setakat jam 1.45pm jumlah yang keluar mengundi 55.36%

Masih terlalu ramai pengundi yang belum keluar kerana keadaan hujan amat lebat dan ada sesetengah kawasan mengalami banjir.

Sebentar tadi di jalan keluar daripada kampung Tenang. Datuk Ahmad Maslan bersama 5 kereta yang mengiringi beliau

Menyelamatkan 2 orang muslimat PAS yang terperangkap didalam banjir.

2 muslimat PAS tidak dibantu sebelum ini hanya dilihat oleh orang ramai kerana kereta Myvi hampir dihanyutkan oleh arus.

Muslimat dari Wilayah Persekutuan dilihat mengucapkan terima kasih kepada Datuk Ahmad Maslan Ketua Penerangan Umno Malaysia.

Sent from my BlackBerry® wireless

Live: PRK Tenang

in Berita Utama by

SILA Refresh untuk update terkini. Liputan langsung dari NO5 Tenang.

Hujan turun lebat sejak kelmarin, berdasarkan keadaan sekarang masih tidak ramai yang keluar mengundi.

Jalan di pekan labis tidak sesak.. Proses mengundi berjalan agak perlahan setakat ini

Sent from my BlackBerry® wireless

Gempar! Mala sibuk berkempen,kaki anak terpaksa dipotong!

in pilihanraya by


Inilah sikap pentingkan diri seorang yang kononnya berakhlak.Muslimah PAS yang gilakan pangkat dan kuasa politik .Kononnya mahu menjuarai rakyat tetapi anak sendiri terabai dan terbiar.

Realitinya Normala meninggalkan tanggungjawab beliau sebagai seorang ibu .Beliau tidak mempedulikan kesakitan anak sendiri. Anaknya dikatakan sakit sejak sekian lama tetapi dibiarkan dek kerana si ibu terlalu sibuk melobi nama untuk menjadi calon pilihanraya.

Dalam kesibukan berkempen 2 hari lepas,Maarof yang punyai masaalah kemurungan, menghilangkan diri bukan kerana isu MC nya sebaliknya terpaksa membawa anak mereka ke hospital kerana keadaannya semakin kronik.

Akibat rawatan awal tidak diberikan kaki anaknya akan dipotong kerana gangrene(membusuk).

Anak beliau baru berusia 8 tahun.Tetapi terpaksa menangung kesakitan derita atas ketidak prihatinan Normala terhadap anak sendiri .Anak ini tidak bersalah .Sebelum bercakap soal rakyat adalah lebih elok Normala menjaga anak sendiri.

Orang yang beginikah yang anda mahu angkat menjadi pemimpin??

Pisau kata ‘ aku baru keluar dari hospital segamat’

Tenang: Maarof Jadi Mungkar,Normala Rela

in pilihanraya by



Maarof suami kepada Calon khawarij PAS yang disahkan gila apabila mengunakan MC beliau selama 21 hari untuk menjalankan kerja sebagai kempen manager kepada isterinya.

Disini kita dapat melihat bagaimana Normala telah menukar nama suaminya daripada Mohd Maarof kepada Mungkar .Muslimah khawarij ini berjaya menjadikan suaminya sebagai contoh dan ikutan golongan penyokong PAS agar melakukan kerja mungkar.Pembohongan dihalalkan asalkan tercapai matlamat.

Terkini:Gobalakrishnan telah mengistiharkan keluar parti PKR.Akhirnya Gobi keluar dari PKR ternyata PKR makin hampir kepada penghujung,Kapalnya bakal karam.


Aktivis Parti PAP(parti lee kuan yew) bersama DAP sedang giat kempen dan bantu PAS dalam prk Tenang termasuk beri sumbangan payung dan baju hujan kepada DAP. Hakikatnya DAP dan PAP memang ada hubungan yg sangat baik kerana Lim Kit Siang pernah menjadi S/usaha Agung PAP sebelum Singapura keluar dari Malaysia. Inilah sikap Pas yg sanggup terima siapa saja demi politiknya walaupun mrk anti islam. Dimana maruah PAS

Pisau kata ” nanti kena pi tukar nama di Mykad la nampak gayanya”

Tenang:Bomoh Turun Perasap Kemenyan,PAS Boleh Menang Katanya

in pilihanraya by


Khawarij PAS bukan saja mengkafirkan pengundi Islam jika tidak memangkah mereka,kini mereka mengunakan pendekatan baru apabila mengarahkan Lajnah Bomoh PAS Pusat untuk turun mandramkan penduduk agar tidak keluar mengundi.

Pisau turun ke Ladang Labis Utara,sebentar berkesempatan bertemu 3 orang penduduk India.Sambil berbual bertanyakan khabar dan keadaan kempen di sini salah seorangnya menyampuk katanya orang PAS masuk kekawasan mereka 6 orang ditugaskan untuk pergi dari rumah kerumah sambil menabur kemenyan dihalaman rumah mereka.

Apabila pintu rumah dibuka salah seorang daripada khawarij PAS terus bergegas menaiki sebuah kereta dan keluar dari kawasan itu.

Adakah kemenyan ditabur bertujuan untuk membuatkan pengundi agar tidak keluar mengundi? Adakah kemenyan tersebut bertujuan untuk memikat pengundi agar memangkah Cikgu Mala.

Dah gila agaknya khawarij PAS,sudahlah mengkafirkan bangsa dan seagama,kini main bomoh pulak.

Pisau kata ” khawarij PAS guna bomoh,nampak sangat Isle PAS ni dah songsang”

Gempar!Pendedahan Gambar Kekasih Din Pudu?

in pilihanraya by

Nama sebenar WANITA ini ialah Norazizah bte Mohamed Asmuni yang sekarang berumur 47 tahun. Beliau sekarang tinggal di No.18, Jalan Setia Rawang 2, Taman Setia Rawang, 4800 Rawang, Selangor. Bagi yang menuduh Tukang Screw mengada-adakan cerita, silalah ke alamat tersebut dan tanyalah Azizah tentang hubungan istimewanya dengan YB Salahuddin. Mungkin YB Salahuddin tertanya-tanya bagaimana kisah hubungan beliau ini boleh dihidu!

Kempen PRK N.05 Tenang sudah sampai ke penghujung. Sana sini kemeriahan menjelang Hari Mengundi makin terasa, keadaan jalan raya yang sesak di Pekan Labis ditambah hujan yang renyai-renyai menambah lagi kemeriahan ibarat suasana “mantai” menjelang Aidilfitri. Selepas 30 Januari, penduduk tenang akan merindui suasana meriah ini yang entah bila lagi akan berlaku. Harap-harap mana-mana calon yang menang dipanjangkan umur dan diperelokkan kelakuan serta kekuatan untuk memberi khidmat kepada masyarakat.

Hari ini PR telah mendedahkan gambar seorang wanita Cina yang dikatakan mempunyai skandal dengan calon BN suatu ketika dahulu. Tukang Screw telah memberi amaran sebelum ini kepada jentera propaganda PR terutama YB Salahuddin selaku Pengarah Jentera Pilihanraya PAS agar jangan membuka keaiban yang belum tentu lagi sahih.

Selepas PRK ini semua jentera akan pulang ke kawasan masing-masing dan yang ditinggalkan hanyalah keaiban calon-calon bertanding yang pastinya memberi kesan jangka panjang dan disebut-sebut orang. Perkara inilah yang menjadi kesukaan PAS yang sepatutnya menutup keaiban sesama Islam, itupun kalau PAS benar-benar menghayati fitrah Islam itu sendiri.

Azizah oh azizah,nama pujaan Din Pudu ketua pengarah pilihanraya khawarij PAS.klik sini pendedahan skrewkuat

Hoi blogger pencacai haprak.. pi tanya Din Pudu,siapa azizah tu..haha

Pisau kata ” dia bom kapur kat kita,kita hantar nuklear kasi hancur sama dia”

Tenang:Peluru Kapur Khawarij PAS,Satu Lagi Pembohongan

in pilihanraya by




Kehabisan modal ,Din Pudu dan gerembolan khawarij kononnya telah melepaskan bom didalam kempen di Tenang.Nampak gaya cara mereka semakin kotor .Hanyir dan busuk disekitar Tenang disimbah dengan fitnah terbaru terhadap Calon BN Tok Ai.

Inilah sebahagian produk keluaran kilang fitnah khawarij PAS,yang sebelum ini Pisau dedahkan.
Mereka mereka ini akan berasa kotor jika tidak membuat fitnah dan bohong.Isle Khawarij PAS menggangap adalah perlu untuk membuat fitnah asalkan berjaya memperolehi kemenangan.

Gambar macam artis Taiwan jer ni hehe..

*sumber gambar prktenang

Pisau kata ” Din Pudu buat kerja bohong sama macam di bagan pinang”

Tenang: Mu Tak Bohong,Mu Kapir:Isle Khawarij PAS

in pilihanraya by


Sejak dari bermulanya kempen khawarij PAS,Lajnah Fitnah dan Pembohongan PAS Pusat telah menggerakkan keseluruhan jenteranya untuk menjalankan gerak kerja untuk menyerang BN .

Jentera ini diketuai oleh Haprak Daily akhbar rasmi lidah bercabang khawarij PAS dan disertai oleh gerembolan blogger haprak dan facebookers pencacai.Mereka sejak dari bermulanya kempen telah memainkan isu jenazah hingga sanggup membuat fitnah terhadap anak kariah dan imam masjid:klik sini

Kemudian mereka menghantar Muslimah untuk menipu dan berbohong kepada warga mas dengan mengutip mykad dan menjanjikan imbuhan RM300 :klik sini

Penipuan puak khawarij tidak berhenti disitu saja,mereka menyebarkan risalah risalah palsu :klik sini dan sini

Kemudian Mazlan Aliman pula mengambil tugas untuk berbohong dan memperbodohkan pengudi Felda :klik sini

Pembohongan demo pembohongan oleh juak haprak khawarij menggila apabila mereka mula menyebarkan pula kononnya calon BN terlibat dalam penyelewengan,sedangkan Tok Ai hanyalah defenden mewakili pejabat daerah.Isu bodoh ini dimainkan malah mengfitnah seolah olah Tok Ai sendiri yang menyebabkan berlaku lelong tanah,cerita yang sebenar adalah tindakan daripada peguam PAS sendiri bernama Firdaus yang mewakili pihak Bank,Tok Ai hanya menjalankan tugas.:klik sini

Konon punyai akhlak yang baik ,membawa imej muslimah ,realitinya Normala bohong kepada masyarakat tetapi beliau tidak dapat bohong kepada penduduk kampungnya sendiri apabila tembelangnya pecah kerana akhlaknya didedahkan sendiri oleh saudara dan teman rapatnya apabila melayan ibu sendiri macam orang gaji:klik sini

Ingatkan si Normala saja pandai berbohong,si suaminya pun berbohong dengan mengambil MC selama 21 hari untuk berkempen.Kemurungan yang membuat Maarof hampir gila kononnya atas alasan ditukarkan kerja ke tempat lain. Sedangkan MC diambil sejak awal Januari lagi dan ketika itu tidak ada arahan ditukarkan ke tempat lain.Maarof menggila ketika itu berkempen untuk Normala dicalonkan sebagai wakil PAS.

Bagaimana Normala mahu menjadi wakil rakyat sedangkan suaminya sudah hampir kepada sakit jiwa? Nak jadi isteri derhaka biarkan suami ?

Kita menyaksikan bagaimana Nizar dan Nik Aziz berbohong kepada umat Islam hingga mengkafirkan mereka mereka yang tidak mengundi PAS.:klik sini dan sini

Khawarij PAS yang anda kenali tidak dapat lari daripada kerja bohong dan fitnah.Itulah makanan hati mereka.Mereka sanggup menghalalkan cara asalkan tercapai matlamat mendapatkan kuasa politik.

Pisau kata “Mala,suami hang tu liabiliti,lepas ni cari laki baru ka?”

Tenang:Kursus Muslimah Terlampau

in pilihanraya by


Kempen pilihanraya Dun Tenang sudah sampai ke hari terakhir,pihak Lajnah Pendidikan PAS Pusat telah mengambil inisiatif untuk menganjurkan satu kursus pemantapan akhlak Muslimah.

Menurut jurucakap PAS kursus ini akan mengambil Cikgu Normala sebagai ikon dan contoh dalam pembentukan sahsiah diri dan bagaimana menjadi seorang muslimah berakhlak agar tercapai standart seperti mana Cikgu Normala yang menjadi kebanggan khawarij PAS.

1.Didalam kursus ini muslimah akan dilatih bagaimana melayan ibu sendiri seperti orang gaji.

2.Teknik mengherdik ibu sendiri.

3.Teknik menyuruh ibu membasuh pakaian cucu .

4.Teknik mengarahkan ibu menghidangkan makanan.

5 Teknik menyombong diri .

6.Penerapan gaya dan lengok bahasa agar tidak terkesan pembohongan

7.Teknik menjadi queen control.

8.Gerak kerja mengajar suami menjadi suruhan

9. Cara cara meninggalkan tanggungjawab sebagai seorang isteri dan sebagai ibu

10.Cara memikat kepimpinan PAS Pusat dan cara cara memakai tudung wardina

Peserta kursus ini akan dibekalkan buku “Muslimah Terlampau PAS” sebagai rujukan.Kepada sesiapa yang berminat sila hubungi pihak lajnah pendidikan PAS Johor

Pisau kata ” rupanya khawarij PAS ajar anak derhaka pada ibu sebab syurga hanya dibawah tapak kaki tok guru”

Tenang:Anda Jahiliah Tak Undi PAS?Faham?!

in pilihanraya by


Turunnya Nik Aziz wali selipar junjungan besar ke Tenang bermakna makn besar bala yang akan menimpa gerembolan khawarij PAS dan pakatan.

Tidak pernah dalam mana mana kempen si tua ini benar benar membantu sebaliknya menyusahkan pengarah pilihanraya khawarij. Bala yang dibawa sebagai bekal untuk khawarij PAS berupa mulutnya yang bagai p*ki ayam cakap ikut sedap mulut dan tidak dilindungi oleh mana mana syarikat insuran.

Selepas Nizar mengkafirkan pengundi Tenang,kini disambut pula oleh Nik Aziz dengan ugutan barang sesiapa yang tidak mengundi PAS adalah orang jahiliah.Kenyataan paling sedap dikeluarkan oleh Nik Aziz dan Nizar bermakna jika mana mana umat Islam mengundi PAS atau pun DAP maka akan dianggap mengikuti syariat dan tidak menjadi jahiliah.

Sekali lagi umat Islam dihukum oleh khawarij kerana tidak menurut kata mereka. Buat rakyat Johor dan pengundi Tenang secara khusus anda adalah orang jahiliah.Tidak kira setinggi mana anda mengaji atau bertakwa kepada Allah SWT kesemuanya akan menjadi perbuatan yang sia sia jika tidak mengundi PAS. Ini kerana syurga hanya dijanjikan kepada ahli ahli khawarij PAS sahaja.

Bayangkan ibu dan bapa anda yang sudah tiada,saudara mara dan seluruh ahli keluarga anda yang sudah meninggal dunia kini berada didalam neraka kerana tidak mengundi PAS.

Pisau berdiri dihadapan Nik Aziz semasa ceramah beliau di sini,apa yang dapat dilihat dari raut wajahnya hanya mengambarkan seorang tua nyanyok yang masih berpaut kuat terhadap tahta dan harta.Nik Aziz tidak lebih dari seorang ahli politik yang menjadikan agama sebagai alat mendapatkan kuasa.Tarafnya sama seperti Teo Nie Ching atau pun Eli Wong kedua duanya mendapat laba politik hasil lacuran agama oleh Nik Aziz.

Undi DAP tak jahiliah?Macam tu ka?

Pisau kata ” ada benda nak meletup ? ya ka?”

Tenang:Maarof Mala Mai Bulan

in pilihanraya by


Suami kepada calon khawarij PAS Maarof dibuktikan punyai masaalah kemurungan,dalam bahasa orang kampung ditakrifkan meroyan.

Surat MC turut didedahkan oleh rakan rakan blogger membuktikan beliau ada mengambil cuti sakit selama 21 hari.Perkara ni turut disahkan oleh Dr Hatta Ramli Ajk khawarij PAS Pusat.

Alasan yang diberikan punca Maarof meroyan disebabkan kerana tekanan dihantar bertugas dikawasan lain adalah satu alasan yang cuba menutup bahawa suami calon punyai masaalah mental .

Normala punyai suami yang meroyan.mengiringi beliau kesana sini berkempen untuk meraih undi.Bagaimana beliau mahu menjaga rakyat sedangkan keadaan suaminya yang separuh gila tidak terurus.

Tanggungjawab sebagai isteri tidak dilaksanakan,ibu sendiri dilayan bagaikan orang gaji ,suami pula separuh gila.Bagaimana nak berkhidmat kepada rakyat keluarga sendiri tidak terurus?

Pisau kata ” laki pun boleh mai bulan jugak ka ? haha”

Tenang:Mak Sendiri Di Jadikan Bibik:Normala

in pilihanraya by


Cikgu Mala sepanjang kempen berceramah disana sini cuba menyakinkan rakyat beliau boleh menjadi wakil mereka di dewan undangan negeri.

“Undilah saya,saya berjanji akan memberi perkhidmatan yang baik dan akan menjalankan tanggungjawab sebagai wakil rakyat yang baik” janji Normala lagi “saya berjanji untuk menyelesaikan masaalah rakyat sebaik mungkin”

Normala menyanjikan bulan dan bintang kepada pengundi,tetapi pada pengamatan Pisau ,khawarij PAS cuba menampilkan imej yang baik dan kononnya punyai akhlak yang tinggi .Tetapi ada cerita yang rakyat tidak tahu mengenai sikap dan perangai beliau yang tidak diketahui umum.

Normala seorang anak yang kurang ajar dan tidak menghormati ibunya sendiri,Ibunya dilayan bagaikan bibik untuk menjaga anak anak beliau.Cerita ini datangnya dari orang yang terdekat dengan keluarga Mala.

Bayangkan ibu sendiri dilayan bagai orang gaji,sudahlah tidak memasak dirumah,nasi dan lauk dihidang sendiri oleh ibunya .Lepas makan pun pinggan ditinggal diatas meja begitu saja.Ibunya dilayan bagai orang gaji terpaksa mengangkat pinggan Normala.

Anak anak Normala dijaga oleh ibunya,hinggakan pakaian dan serba serbi dijaga oleh ibunya sendiri.Normala melayan ibunya seperti pencacai .

Inikah akhlak yang baik yang kononya hasil pengaruh dari Isle Khawarij PAS hinggakan ibu sendiri dilayan sebegitu rupa.Doktrin dan fahaman khawarij PAS telah membuat Normala begitu keras hatinya hingga melayan ibu sendiri sebegitu rupa.

Ibu sendiri dilayan sebegitu rupa,disini kita melihat Normala bermuka muka dan punyai sifat orang munafik berlakon didepan orang ramai kononnya punyai akhlak yang baik.Apa yang kita boleh harapkan dari seorang anak derhaka yang melayan ibunya sebegitu?Inikah orang yang boleh disokong untuk dijadikan wakil rakyat?

Pisau kata “syurga dibawah tapak kaki ibu”

Tenang:Orang Kampung Ganyang PAS,Ahmad Maslan Lanang Jagoan

in pilihanraya by

Ceramah di Kampung Redong menyaksikan pertembungan 2 ceramah yang dijalankan serentak yang tidak sampai 50 meter diantara khawarij PAS dan UMNO.





Penceramah yang hadir ketika itu Mahfuz Bean dan Mat Sabu,Manakala penceramah Umno pula ialah Yb Datuk Ahmad Maslan dan Roslan Kasim .



Keadaan menjadi kecoh apabila kedua belah pihak saling bersahutan dan paling malang buat khawarij PAS yang membuatkan mereka tidak berpuas hati apabila penonton tidak memberi sambutan terhadap ceramah mereka.Sebaliknya penduduk kampung memenuhi di tempat ceramah Umno.

Malam itu Ketua Penerangan Umno Malaysia Datuk Ahmad Maslan menunjukkan kehebatan beliau berceramah dengan suara yang lantang hinggakan pada waktu itu Pisau berada dihadapan khemah ceramah khawarij PAS jelas kedengaran ceramah dari Datuk Ahmad Maslan yang menengelamkan suara penceramah khawarij.

PAS meroyan dan tidak berpuas hati melihat tiada siapa yang mahu mendengar leteran dan pembohongan mereka.Salah seorang penceramah khawarij berkata pada malam itu pada waktu yang sama ceramah Nik Aziz di Felda Chemplak ribuan orang yang hadir..Pisau bersama rakan rakan blogger berada diceramah Nik Aziz sebelum pergi ke Kg Redong.


Ceramah Nik Aziz langsung tidak mendapat sambutan.Ramai orang luar dari penduduk tempatan.Felda Chemplak Barat tidak menerima kehadiran wali selipar pujaan khawarij totok .

Dalam kenyataan pengarah pilihanraya PAS,kononnya mereka optimis untuk mencapai kemenangan,walhal situasi ini Pisau sifatkan sama sepertimana berlakunya di Bagan Pinang apabila hampir kesemua program khawarij PAS tidak mendapat sambutan daripada penduduk tempatan.

Pisau kata ” tok mat naik shiekh semalam,boleh tahan juga dia ni”

Tenang:Lagi Kes Jentera Kempen Pakatan Kena Halau

in pilihanraya by
[click image for larger view]

Selain calon khawarij PAS dihalau dan tidak dilayan oleh penduduk sekitar Tenang,pelbagai insiden memalukan malah ada juga insiden sesama jentera kempen pakatan yang bertelagah sesama sendiri.

Terkini kumpulan PKR yang melawat LRKR,di Ladang Bukit Dato telah dihalau oleh penduduk.Mereka cuba untuk memainkan isu Interlok,membawa buku dan mengedarkan muka surat yang mengandungi perkataan yang menyinggung perasaan kaum India.

Haprak PKR turun ke sana dengan harapan untuk menghasut penduduk keturunan India,namun yang menariknya atas kerja keras dan penerangan yang diberikan kepada penduduk disana mereka tahu siapa yang cuba bermain dengan sentimen perkauman.

Interlok gagal dijadikan isu untuk kempen pakatan haprak,usaha jahat mereka ternyata gagal apabila dihalau keluar dan tidak diterima langsung kehadiran mereka.

Pisau kata ” kaum india pun dah menyampah politik perkauman pakatan”

Tenang:Mak Sendiri Di Jadikan Bibik:Normala

in pilihanraya by


Cikgu Mala sepanjang kempen berceramah disana sini cuba menyakinkan rakyat beliau boleh menjadi wakil mereka di dewan undangan negeri.

“Undilah saya,saya berjanji akan memberi perkhidmatan yang baik dan akan menjalankan tanggungjawab sebagai wakil rakyat yang baik” janji Normala lagi “saya berjanji untuk menyelesaikan masaalah rakyat sebaik mungkin”

Normala menyanjikan bulan dan bintang kepada pengundi,tetapi pada pengamatan Pisau ,khawarij PAS cuba menampilkan imej yang baik dan kononnya punyai akhlak yang tinggi .Tetapi ada cerita yang rakyat tidak tahu mengenai sikap dan perangai beliau yang tidak diketahui umum.

Normala seorang anak yang kurang ajar dan tidak menghormati ibunya sendiri,Ibunya dilayan bagaikan bibik untuk menjaga anak anak beliau.Cerita ini datangnya dari orang yang terdekat dengan keluarga Mala.

Bayangkan ibu sendiri dilayan bagai orang gaji,sudahlah tidak memasak dirumah,nasi dan lauk dihidang sendiri oleh ibunya .Lepas makan pun pinggan ditinggal diatas meja begitu saja.Ibunya dilayan bagai orang gaji terpaksa mengangkat pinggan Normala.

Anak anak Normala dijaga oleh ibunya,hinggakan pakaian dan serba serbi dijaga oleh ibunya sendiri.Normala melayan ibunya seperti pencacai .

Inikah akhlak yang baik yang kononya hasil pengaruh dari Isle Khawarij PAS hinggakan ibu sendiri dilayan sebegitu rupa.Doktrin dan fahaman khawarij PAS telah membuat Normala begitu keras hatinya hingga melayan ibu sendiri sebegitu rupa.

Ibu sendiri dilayan sebegitu,disini kita melihat Normala bermuka muka dan punyai sifat orang munafik berlakon didepan orang ramai kononnya punyai akhlak yang baik.Apa yang kita boleh harapkan dari seorang anak derhaka yang melayan ibunya sebegitu?Inikah orang yang boleh disokong untuk dijadikan wakil rakyat?

Pisau kata “syurga dibawah tapak kaki ibu”

Tenang:Larii !Mala Datang!

in pilihanraya by

Ceramah Cikgu Mala diketahui ramai langsung tidak mendapat sambutan.Semalam bertempat di Felda Chemplak Barat kehadiran penonton tidak ramai ,hujan lebat ramai penonton cabut lari.Di setiap ceramah dan aktiviti kempen beliau tidak mendapat sambutan.
Pisau sempat mengenyit mata kepada calon khawarij PAS yang segak bergaya macam pergi beraya.Almaklumlah beliau tengah tension sudahlah setiap program ceramah dan kempen tidak mendapat sambutan jadi mengenyit mata kepadanya sekadar menyejukkan hati yang sedang lara.

Berita sahih,Mala tidak diterima alam kehadiran beliau telah menyebabkan hujan dan banjir,tetapi sebaliknya hanya anjing yang mahu beliau sebagai wakil rakyat.Satu kejadian di Tenang Estet ketika berkempen kepada pengundi kaum India,seekor anjing menghampiri beliau sebagai tanda sokongan tidak berbelah bahagi, tetapi malangnya beliau sanggup menggelak.Nampak sangat Mala memilih bulu sedangkan anjing telah menunjukkan sokongan kepadanya.

Moral of the story ,Normala hanya dijadikan kambing hitam oleh PAS kerana mereka tahu tidak mampu untuk menang meletakkan Mala sebagai calon hanyalah melepaskan batuk ditangga.Dah 5 hari Pisau tampal poster Cikgu Mala dalam bilik untuk mendapat inspirasi sempena prk Tenang, wajah jawa mu tetap menjadi pujaan hati ku…

Pisau kata ” Ala Maarok ,ko jangan kecik hati la,Pisau kenyit mata tak luak pun bini hang”

Tenang:Normala Di Terjah Kebasahan.

in pilihanraya by

Malang sekali apabila gerak kerja psywar pakatan sekali lagi diperbodohkan. Penulisan dalam blog blog mereka menampakkan kebodohan apabila menuduh Umno dan calonnya tidak turun membantu mangsa banjir.

Cerita yang sebenar,Cikgu Mala hanya turun berpimpin tangan bersama suami bercinta meranduk banjir nan indah bagaikan berbulan madu tanpa membantu mangsa banjir.

Mangsa memerlukan bantuan,sebaliknya calon PAS menagih undi daripada pengundi yang didalam kesusahan.Kemarukkan kuasa hingga terlupa membantu rakyat.

Inilah satu contoh belum pun menjadi Yang Berhormat tetapi sudah hilang kehormatannya apabila di hamun oleh warga mas yang berang kerana menjanjikan bulan dan bintang.

Pisau kata ” dia boleh berjanji kawtim dengan tuhan tak boleh ada banjir lepas ni,apa pun benak calon pas ni”

Tenang:Jentera PAS Herdik Cikgu Mala

in pilihanraya by

Pisau hanya mampu melihat kebodohan khawarij PAS didalam kempen PRK kali ini,kononnya pendedahan salah laku calon BN dijadikan silver bullet untuk membunuh calon BN bagi meraih undi ternyata gagal merubah persepsi.

Pada sesiapa pun yang menjadi penjawat awam,sebagai pemegang amanah pasti beliau akan dipertanggungjawabkan apabila ada apa apa masaalah atau pun tindakan makhamah.Kes seperti ini samalah seperti kes saman Kugan yang turut meletak nama Ketua Polis, Perdana Menteri dan Kerajaan Malaysia sebagai responden.Kita tinggalkan isu itu sebab tak penting pun,biarkan haprak Daily dan aparat aparatnya menyalak .

Semalam Pisau bersama jentera kempen Rompin,rungut seorang muslimin khawarij katanya mereka di halau dan penduduk tidak melayan malah ada yang menutup pintu ketika mereka datang.

Bertambah mengusarkan mereka penyokong PAS sendiri di peti undi Kg Radong,Pekan Ayer Panas dan Sawah Bharu langsung tidak kenal Cikgu Mala disebabkan beliau adalah orang luar dan bukan anak tempatan

Yang menariknya berlaku satu insiden yang memalukan seluruh jentera kempen khawarij PRK Tenang apabila ketika Cikgu Mala datang berkempen ke Kampung Radong ,beberapa petugas khawarij PAS yang diketuai oleh PAS Rompin mencemuh jentera kempen Cikgu Mala.

Jentera kempen PAS sendiri mencemuh dan menjerit Cikgu Mala bukan orang sini.Mereka tidak dapat menerima Cikgu Mala sebagai calon mereka.Kejadian ini berlaku dihadapan beberapa orang penduduk Kampung Radong dan sudah tersebar dijadikan buah mulut penduduk sekitar Kampung Radong ,Pekan Ayer Panas dan Sawah Bharu.

Kempen khawarij PAS dilihat serba tidak kena apabila setiap kempen mereka hanya melepas batuk ditangga,kerana ada kalanya mereka sendiri hanya acuh tak acuh turun berkempen kerana Cikgu Mala bukanlah pilihan mereka.

Penyokong PAS sendiri ada yang memilih anak tempatan sebagai faktor utama dijadikan wakil rakyat.Tok Ai turut disebut oleh mereka sebagai pilihan.

Pisau kata ” kempen khawarij serba tak kena”

Gempar Eksklusif! Pendedahan Video Nizar Mengkafirkan Umat Islam

in PAS/pilihanraya by

Habis seluruh pengundi Tenang diugut,sudahlah jenazah pun di lacurkan habuan politik gampangan khawarij PAS,kini umat Islam Tenang pula di ugut dengan mengunakan dalil songsang.

Nizar tunggangan Nga dan Ngeh sekali lagi membuat dajal apabila mengkafirkan umat Islam kononnya telah melanggar syariat Islam jika tidak mengundi PAS.

“Halal Syarie Mengundi PAS,Haram Syarie Mengundi Umno” jika itulah hujahnya jadi seluruh umat Islam yang tidak mengundi PAS secara langsung telah melakukan kerja haram dan telah melanggar akidah.

Adakah mengundi DAP yang anti Islam jatuh HALAL Syarie? Adakah mengundi PKR yang memperjuangkan pluralsime dan liberalisme adalah halal syarie?

PAS hanya wujud di Malaysia,justeru adakah umat Islam yang berada di Singapura,Kemboja,Bangladesh,Arab Saudi,Syiria dan negara negara Islam lain telah melakukan Haram Syarie?

Jika benar bagai dikata oleh Nizar, PAS harus bertanding di kesemua 222 kerusi parlimen pada PRU13 nanti .Selepas itu kita akan lihat siapa sebenarnya khawarij PAS.

Semasa pilihanraya kecil Hulu Selangor,Nizar turut menghasut kaum cina apabila melemparkan fitnah dan menimbulkan kebencian terhadap kaum melayu. Mengapa Nizar dibiarkan lepas .si bangsat ini seringkali membangkitkan politik benci dan memecah belah kaum.

Pisau kata ” undi PAS = Haram Jadah “

Tenang: Puaka PAS Turun,Tenang Dapat Bala

in PAS/pilihanraya by



Misi Tawan Johor!

Setiap kali puaka ini turun pada setiap pilihanraya pasti akan berlaku musibah dan kegusaran buat jentera kempen khawarij PAS.Konon kehadiran beliau bagaikan memberi tonik semangat untuk menyemarakkan kempen tetapi sebaliknya lebih banyak kerosakan daripada kebaikkan yang dibawa oleh ahli politik dinosor ini.

Contoh klasik yang boleh kita lihat semasa pilihanraya kecil parlimen Hulu Selangor,di setiap kawasan dan tepi jalan terpampang billboard si puaka ini sedang menadah tangan.Malangnya berakhir dengan kekalahan yang teruk dan bertambah ramai yang keluar dari parti PKR.

Kemudian baru baru ini semasa kempen pilihanraya kecil Galas,faktor kekalahan PAS salah satu puncanya apabila si puaka ini menghulur wang kepada orang asli hingga merosakkan kesemua kerja keras jentera kempen khawarij.

Pilihanraya Tenang,sebaik saja berakhir penamaan tersebar pula berita rakyat dikawasannya sendiri tidak diberi perhatian hinggakan permohonan sejak 7 tahun yang lalu untuk mendapatkan jalan berturap sehingga sekarang tidak diberi kepada 5 buah kampung .

Puaka tua ini turut bertemu kalangan pengamal media baru khawarij,hinggakan beliau sendiri mengaku tidak akan melepaskan jawatan sebagai menteri besar selagi hayat dikandung badan.Malah telah mengeluarkan fatwa akan menghukum mana mana pihak yang tidak bersetuju dengan beliau agar dihumban kedalam neraka khawarij PAS.

Puaka yang dimaksudkan adalah wali selipar N.Ajis, hari ini kehadiran N.Ajis ini telah memberi bala kepada penduduk Tenang kerana di landa banjir.Kempen khawarij terjejas teruk ,sudahlah ceramah tidak mendapat sambutan,calonnya juga sekadar melepaskan batuk ditangga meredah banjir kerumah rumah kosong yang awal awal lagi telah diberi bantuan oleh pihak Umno.

Ceramah Nik Aziz di Dataran Air Panas:sumber gambar Jebatberkokok

Pisau akan dedahkan video penduduk kampung yang marah apabila Normala memberi janji kosong kononnya beliau akan dapat menyelesaikan masaalah banjir jika memberi undi kepadanya.

Pisau kata ” sapa kata KFC tak sedap?”

Tenang:Rosakkan Apa Yang Perlu,Syurga Menanti

in pilihanraya by






Setiap kali pilihanraya,khawarij PAS yang semua orang tahu dikenali sebagai pengganas dan militan pasti akan membuat kacau dan kerosakan.

Isle anutan khawarij ini menghalalkan apa saja,hatta membuat kerja bangsat dan khianat.membakar bendera,memotong banner dan meruntuhkan billboard .

Semalam Pisau dapati terdapat 3 billboard kempen BN dirosakkan dan diconteng dengan cat merah .2 billboard di rosakkan di tepai jalan Labis-Chemplak manakala 1 lagi dirosakkan jalan menujuk ke Felda Tenang.

Gambar di bawah diambil oleh Team Nadi Rakyat.Membuktikan khawarij PAS telah merosakkan billboard BN di sekitar Tenang.

Khawarij tidak dapat tidak pasti akan melakukan provokasi,inilah kerja jahat mereka yang sentiasa menghalalkan cara demi tercapai matlamat.

Pisau kata ” samseng dan militan khawarij PAS akan turun padang”

Tenang:Guan Eng Di Boo Oleh Penduduk Chemplak Barat

in pilihanraya by


Pisau mengikuti dan menjejaki Guan Eng dari pekan Labis hinggalah yang terakhir di Felda Chemplak Barat kesemua 4 program. Kesemuanya penuh dengan aksi pembohongan demi pembohongan ditabur oleh Ketua Menteri Paling Celaka Dalam Sejarah Kerajaan Negeri.

Dengan bermodalkan CAT yang semua orang tahu penuh pembohongan beliau bagaikan menjual minyak kononnya beliaulah yang terhebat,paling Islamik,paling telus,kompetensi dan akauntabiliti.

Program terakhir Guan Eng di Felda Chemplak Barat di sambut dengan hujan renyai renyai dan maki hamun oleh anak anak Felda yang menyampah rasis chauvanist ultra kiasu ini dibawa oleh khawarij PAS untuk berceramah.

Kehadiran penonton seperti gambar dibawah malah ada yang beredar sebaik saja Guan Eng tiba lebih ramai polis dan media daripada penduduk Felda sendiri.


Felda Chemplak Barat dicemari dengan kehadiran seorang rasis yang bermuka muka didepan aparat aparat pakatan.Walhal setiap patah yang keluar dari mulutnya kesemuanya penuh dengan penipuan fakta dan bohong bohong belaka.

Pisau hanya mampu mengelengkan kepala melihat tindak tanduk Guan Eng yang secara terang terangan berbohong kepada pengundi Tenang.Ketenangan berada di Tenang sedikit terganggu apabila rasis chauvanist ultra kiasu ini cuba membuat onar di negeri Johor.

Sebelum itu pengerusi Anak,Mazlan Aliman menghasut peneroka dengan pelbagai dakyah,malangnya hasutan manusia yang tak sedar diri ini tidak mendapat sambutan ,lebih banyak nyamuk daripada orang.

Banner ini digantung dihadapan rumah tempat haprak pakatan berceramah.

Pisau kata ” 43 gerai diroboh oleh kerajaan DAP,satu lagi kejayaan kerajaan berkebajikan pakatan Pulau Pinang”

Tenang:Anwar Di Maki PAS Halang Ceramah

in pilihanraya by

Sesumpah mat king leather Anwar Ibrahim sebelum ini di boo dan di hamun oleh penduduk Felda Tenang semasa ceramah perdana yang hanya dihadiri tak sampai 200 orang Sabtu lalu.
Pengkhianat seperti Anwar tidak diterima hinggakan budak kampung pun tahu betapa hapraknya “anugerah tuhan ” ini.
Sebenarnya ada cerita disebalik kejadian ini.Pisau bersama rakan rakan yang menjadi jentera kempen khawarij PAS menikmati barbeque ,sambil bersembang sembang tentang perkembangan semasa di Tenang timbul pula cerita sebenarnya Anwar dilarang oleh PAS Johor untuk turun berkempen.
Kerana kedegilan Anwar,beliau tetap turun berkempen,PAS menyedari Anwar menjadi liabiliti dalam setiap kempen mereka yang sekarang ini amat kurang mendapat sambutan. Ceramah Anwar lebih kepada berkempen untuk dirinya sendiri bukannya berkempen untuk PAS.
Anwar tetap diberi slot apabila erdogan khawarij PAS tetap mendesak agar diberi peluang berceramah.8 ceramah di batalkan oleh khawarij PAS yang anti kepada Anwar kerana mereka tidak rela melihat Anwar naik ke pentas mereka.
Anwar sudah kehilangan taringnya,khawarij PAS yang terkenal sebagai tunggangan pun turut tidak mahu diperkudakan Anwar. Khawarij PAS sendiri berasa jijik tentang perlakuan Anwar dan menyedari rakyat Tenang tidak akan sama sekali menerima Anwar.
3 Ceramah Anwar ketika di Galas turut tidak mendapat sambutan.PAS belajar dari kesilapan sebab itulah Sallehudin Ayoub turut mengarahkan agar mengurangkan ceramah Anwar,Chua Jui Meng malah menghalau keluar Nizar keluar daripada Tenang.
Tetapi ingatlah pesanan Nizar “Pangkah Umno Haram Syarie,Pangkah PAS Halal Syarie”. Jika anda masih berminat masuk ke dalam syurga PAS dipersilakan.
Pisau kata ” lebih sudu dari kuah”

Tenang Penang:Keluar Parti,PKR Gelabah

in pilihanraya/Pulau Pinang by





23-1-11 di Ladang Mayfield Tasik Gelugor seramai 120 orang ahli PKR dari Ladang Mayfield,Ladang Malakof dan Pokok Macang telah bertindak keluar parti dan menyertai BN.
” Kami Telah di tipu Pkr, Tipu,Tipu,Tipu ” & ” Pkr Munafik “.Itulah laungan mereka .Mereka berasakan tertipu dengan dakyah pakatan terutamanya PKR.

Keseluruhan yang keluar parti terdiri daripada kaum India termasuk 42 dari Ladang Mayfield,
Berita 120 Ahli PKR Ladang Mayfield, Tasek Gelugor Keluar Parti menyebabkan gerembolan PKR Tasek Gelugor gelabah tak keruan.Berita ini di siarkan oleh akhbar Utusan baru baru ini hingga memaksa Syed Mikael telah memanggil satu sidang akhbar untuk menafikan kononnya mereka yang mengistiharkan keluar parti bukan ahli PKR.

24/1/11 petang jam 4 ,Syed Mikael Ketua AMK Tasek Gelugor telah mengadakan satu sidang akhbar dan menafikan kononnya yang keluar parti bukanlah ahli mereka. Kemudian si tunggangan Ng Wei Aik ini menuduh Umno pula yang terlibat,

Seperti biasa episod menunding jari dan nafi dilakukan,sesiapa yang keluar parti secara tiba tiba dikatakan bukan ahli atau pun tidak ada didalam rekod mereka. Itulah taktik biasa,walau pun sebanyak mana orang yang keluar parti mereka kesemuanya akan dinafikan.Jadi siapa sebenar yang menjadi ahli PKR? Hantu?

Adalah tidak mengejutkan jika semasa pemilihan parti mereka menggunakan khidmat pegundi hantu untuk mengalahkan lawan.

Buat ahli PKR atau pun PAS apa kata anda umum keluar parti,pasti pihak kepimpinan tidak mengaku anda adalah ahli parti mereka walaupun berpuluh tahun anda bersama mereka.

Ramai yang dah keluar parti, dengar cerita di Tenang 10 orang unit Amal PAS telah menerima hidayah keluar parti PAS.

Terkini:

Ng Lum Yong
“No Keahlian saya 0000012 Antara Pengasas PKR”

Mula kata bicara Ng Lum Long menunjukkan kepada media akan Keahlian PKR nya yang berniombor 0000012 yang mana Beliau menyatakan bahawa beliau antara pengasas awal PKR dan merupakan Pemimpin dalam PKR dalam menjaga Kebajikan masyarakat Cina.:selanjutnya klik sini

Pisau kata ” orang keluar parti salahkan Umno,bodoh punya PKR,sendiri tak reti jaga salahkan orang lain”

Tenang PANAS! Sekali Lagi Jenazah Di Lacurkan Khawarij PAS

in pilihanraya by

Semua orang tahu,kerja bohong dan fitnah adalah sifat hakiki khawarij PAS,gerembolan berkopiah dan bertudung labuh ini tidak akan segan silu membuat fitnah semata mata mahu meraih undi .

Sedangkan Allah pun mereka boleh lacurkan inikan pula hanya jenazah seorang setiausaha Umno. Harakah Daily suara rasmi lidah bercabang khawarij PAS ditangkap berbohong.Malah seorang totok khawarij dari unit Amal khawarij turut berbohong semata mata mahu membangsatkan imam masjid Tenang dan seluruh anak kariah Felda Tenang.

Ini Bukti Harakah berbohong dan membuat fitnah terhadap seluruh anak kariah Felda Tenang.Lihat bagaimana mereka memandang rendah terhadap orang lain dan berasa terlebih Islam .


Siapa fitnah siapa? Haprak Daily selanjutnya klik sini

Video eksklusif temuramah bersama saksi yang menguruskan jenazah mendedahkan tembelang dan temberang khawarij PAS.

Terkini dikhabarkan seluruh anak Felda Tenang akan mengambil tindakan terhadap jentera kempen khawarij PAS. PAS sudah boleh tutup kedai di Felda Tenang kerana episod melacurkan jenazah dijadikan habuan untuk meraih undi dan sokongan.

Pisau kata “dikhabarkan pengganas dan militan khawarij PAS akan turun tidak lama lagi,mereka akan membuat kacau diseluruh kawasan tenang”


Hit Counter provided by Curio cabinets
Pergi ke Atas