Home / 2009 / April

Monthly Archives: April 2009

N12:PAS Pmtg Pauh Bekukan Jentera PRK

1.Ini adalah kali kedua PAS memboikot selepas prk Pmtg Pauh semasa Ds Anwar bertanding. 2.Kenapa PAS Pmtg Pauh tidak mahu membantu PKR? malah isu ini di umum secara terbuka di media. 3. Pisau bertemu & berbual dengan seorang ketua bahagian ...

Read More »

N12:Saifudin Di cabar agar saman jika pendedahan ini tidak betul:CIA salur 3.7 Juta kepada PKR untuk PRK PENANTI

Update:N12 Penanti Setelah hampir sebulan membuat pendedahan mengenai artikel di bawah tidak ada langsung penafian oleh saudara Saifudin berkenanan artikel di bawah, yang terbaru Saifudin di cabar agar menyaman blog :Klik sini yang membuat pendedahan ini agar membuktikan perkara ini ...

Read More »

Ekslusif :Pendedahan Oleh Pemimpin PAS kepada blogger BPN

Selama menulis blog politik,ini lah kali pertama Pisau & kawan kawan menerima jemputan dari pemimpin PAS, agak mengejutkan apabila menerima jemputan dari mereka,walhal sebelum ini PISAU banyak menghentam Pimpinan & Dasar PAS.Kenapa menjemput blogger yang betul2 anti pada PAS,itu yang ...

Read More »

PAS & PR :Jual Nama Allah

Pisau Ingin menjawab beberapa komen konon nya bijak pandai PAS yang dangkal & sempit pemikiran kenapa mereka begitu menyokong pengunaan nama Allah oleh kristian(klik sini).Bermacam hujah & dalil dalil lemah di gunakan semata mata untuk menghalalkan cara.Pisau mendapat salah satu ...

Read More »

Pendedahan Ekslusif :Pendedahan Oleh Pemimpin PAS kepada blogger BPN

Pisau akan mendedahkan beberapa info dalaman PAS untuk tatapan Ahli ahli PAS & masyarakat umum. Biar semua orang tahu apa yang sebenarnya berlaku di dalam PAS yang serba maksum ini.

Read More »

PR Bakal Berjaya Menjual Nama Allah

Bermula hari ini, PISAU menyeru agar semua umat Islam di Malaysia bangun membantah tuntutan pengunaan nama Allah oleh Herald Tribune. Tuntutan yang di dokong oleh Anwar Ibrahim & PR menandakan titik tolak dasar liberalisasi agama di negara kita. Jika mereka ...

Read More »

BUKTI: BLOG FITNAH & PEMIKIRAN JUMUD PR

Jawapan Pisau kepada perisik rakyat Koh Tsu Koon Lebih Mufti Dari Mufti Hari tu bila YB Ngeh Ko Ham ambil potongan ayat suci Al-Qur’an dan tafsirnya maka berkokok-kokoklah tukang-tukang kokok-kokok dan jugak tukang-tukang salak-salak dari UMNO. kononnya DAP mempermainkan ayat ...

Read More »

Dilema:Liberalisasi & 30% Syarat kuota

Yang diperjuangkan Anwar IBRAHIM adalah ‘REFORMASI PALSU’. Yang diperjuangkan sebenarnya adalah ‘LIBERALISASI’ – sama seperti yang telah berlaku di Indonesia. Liberalisasi Sosio-Ekonomi (Penghapusan DEB), Liberalisasi Beragama (IFC). Sekiranya konsep fundamental negara Malaysia berubah menjadi sistem liberal, yang akan beruntung adalah ...

Read More »

30 % Ekuiti Bumiputra di hapuskan? jawapan & pendapat PISAU.

1. Kerajaan telah menghapuskan 30% syarat ekuiti bumiputra untuk 27 jenis perkhidmatan sub-sektor dengan serta merta selaras liberalsasi perdagangan Asean untuk merancakkan lagi industri sektor perkhidmatan.Ini adalah salah satu strategi menarik lebih ramai pelabur untuk membuat FDI ke dalam pasaran ...

Read More »

Gelombang Kebangkitan Rakyat?Polimik Palsu

1.Sering kali kita mendengar bait bait gelombang kebangkitan rakyat di main kan oleh pihak PR. 2.Manakah yang di katakan gelombang? Persepsi ini sering kali di main kan oleh para pemimpin PR agar tertanam di dalam fikiran masyarakat bahawa PR bakal ...

Read More »

Bukti Fahaman Songsang PAS

Petikan Artikel di bawah ini adalah bukti betapa terpesong nya minda golongan muda apabila tarbiah sesat PAS bermula sejak di sekolah pondok lagi.Mereka ini sanggup mengkafirkan Ibu Bapa sendiri. Aku asalnya dari keluarga yang berfahaman UMNO. Sewaktu umurku 12 tahun, ...

Read More »

Ayat Quran For Sale Lagi-Mursyid Nga

Ini lah di kata PAS menghalalkan cara,Selama ini mereka selalu mengunakan ayat ayat quran untuk modal politik, sekarang ini telah melebarkan sayap dengan memberi endorse kepada mursyid Nga untuk menguna kan ayat quran sebagai modal politik. PAS semakin giat mengetengahkan ...

Read More »

CIA salur 3.7 Juta kepada PKR untuk PRK PENANTI

Pertemuan yb saifuddin dan walter chia first seceretary high commision of the republic of singapore. Pertemuan di adakan di kelab cinta sayang sungai pertani kedah pertemuan hampir 2 jam bermula jam 9am -11am dan kami percaya pertemuan ini berhubung pilihanraya ...

Read More »

Tun M: Standing Ovation for you in London

“A STANDING OVATION FOR YOU IN LONDON” Sunday April 5, 2009 Blinding humourEUROFILEBy CHOI TUCK WO Tun Dr Mahathir Mohamad, in a speech in London, took to task crooked bankers for “creating money out of nothing” and causing the financial ...

Read More »

Luahan Hati Melayu Singapore.

Dear Malaysian Malays I am interested to write about the Malays of Singapore in comparison to the Malaysian Malays now. By the way, we still have our Sultan in Singapore, but, he had been reduced to just a mere citizen, ...

Read More »

Panas! Transkrip perbualan Yb Nga , Yb Ngeh & Speaker Sivakumar

Transkrip perbualan antara Nga ,Ngeh & Sivakumar semasa sidang DUN. dalam perbualan itu,kita dapat melihat bagaimana mereka mengawal sivakumar dalam membuat segala keputusan sidang DUN malah di ugut untuk di tukar jika tidak menurut arahan. Klik Sini

Read More »

Alahai.. BODOH SEORANG PR

Aku sharil piang,Tiap kali pilihanraya aku sokong PR,tak kisah la PAS,PKR atau pun DAP, yang penting aku tak pangkah BN. BN atau UMNO tak mampu membawa wadah perjuangan aku, yang penting anwar ibrahim suatu hari nanti bakal menjadi PM. Hak ...

Read More »

Komen menarik dari rahman,ahchong,muniandy

Agama dipolitikkan, inilah jadinya. Yang salah diagungkan, yang tak bersalah difitnah semahu-mahunya hingga membawa masuk wartawan asing dan menyogok orang asing dgn berita2 dan gambar2 yg diada2kan, semuanya DENGARCAKAP sahaja. Sumpah muhabalah sebut nama Allah SWT, tak nak terima. Surat ...

Read More »

Dah lupa ker?!

Isu 1Selepas kehangatan PRK di 2 bukit 1 batang,nampak nya orang melayu dah lupa akan serangan Karpal Singh kepada Tuanku Sultan Azlan Shah, Dimana tekanan dan sangahan tempoh hari nampak sudah sejuk dan tenggelam dalam pelbagai isu. BENGGALI ROYAL! klik ...

Read More »

PAS:kurang ajar !

Dalam artikel di malaysiakini mengenai mursyid Nga mengunakan al quran sebagai modal politik & menuduh melayu Islam BN sesat,malah bersetuju Nga mengunakan ayat quran adalah satu kenyataan kurang ajar dari nik aziz. Orang tua nyanyuk ini sekali lagi tak sedar ...

Read More »

Hit Counter provided by Curio cabinets